• Voor die jongen. Dit stukje tekst zag ik net op www.girlz.nl staan.

    Ik ben een jongen en heb een probleem met mijn vriendinnetje. Ze is geobsedeerd door Justin Bieber. Als we romantisch aan het wandelen zijn of als we op MSN of Hyves zijn, praat ze alleen maar over JB!


    Ze heeft alleen maar foto’s van JB op Hyves of MSN en heeft onze foto’s verwijderd! In haar kamer zie je alleen maar posters van JB hangen. Ze wil zelfs niet meer met me zoenen door JB. Ze zegt dat JB beter kan zoenen en dat hij gewoon te mooi is. Ik wil het daarom uitmaken, maar ik ben heel erg verliefd op haar. En wil haar niet kwetsen. Ik hoop dat deze brief erin mag. Het is wel raar, want ik ben een jongen die naar Girlz! schrijft (je kunt wel raden hoe radeloos ik ben). Maar ja, ik haat die JB en heb medelijden met vriendjes van meiden die fan zijn van JB! - Anoniempje die JB haat


    <3

    Ze wil niet met hem zoenen omdat JB beter zoent?
    Mijn reactie (serieus);


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ziek wijf wtf.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je kan fan zijn, maar dit gaat toch echt wel te ver.
    Ik vind het echt sneu voor hem.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Wtf.. ja dat vind ik ook erg.

    Resurrection schreef:
    Wow. Dat is wel héél erg geobsedeerd. (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Avil schreef:
    Is het dan echt zo moeilijk te begrijpen dat ze te ver weg zijn?
    En hij is trouwens al bezet...
    Dang. Je hebt een leuk vriendje, en dan verpest je het nog ook.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Door dat soort meisjes heb ik echt zoiets van:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nerveus schreef:
    Dat is zielig voor die jongen :(

    Echt sommige meisjes zijn zo ziek... die weten het verschil niet tussen realiteit en fantasie...

    Lol, die brief is oud. Die heb ik in de Girlz iets van een halfjaar geleden gelezen, als het niet langer is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    nerveus schreef:
    Dat is zielig voor die jongen :(

    Echt sommige meisjes zijn zo ziek... die weten het verschil niet tussen realiteit en fantasie...


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    al een topic over volgens mij :X


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    nerveus schreef:
    Dat is zielig voor die jongen :(

    Echt sommige meisjes zijn zo ziek... die weten het verschil niet tussen realiteit en fantasie...


    Inspiration can hit you any time