• Voor die jongen. Dit stukje tekst zag ik net op www.girlz.nl staan.

    Ik ben een jongen en heb een probleem met mijn vriendinnetje. Ze is geobsedeerd door Justin Bieber. Als we romantisch aan het wandelen zijn of als we op MSN of Hyves zijn, praat ze alleen maar over JB!


    Ze heeft alleen maar foto’s van JB op Hyves of MSN en heeft onze foto’s verwijderd! In haar kamer zie je alleen maar posters van JB hangen. Ze wil zelfs niet meer met me zoenen door JB. Ze zegt dat JB beter kan zoenen en dat hij gewoon te mooi is. Ik wil het daarom uitmaken, maar ik ben heel erg verliefd op haar. En wil haar niet kwetsen. Ik hoop dat deze brief erin mag. Het is wel raar, want ik ben een jongen die naar Girlz! schrijft (je kunt wel raden hoe radeloos ik ben). Maar ja, ik haat die JB en heb medelijden met vriendjes van meiden die fan zijn van JB! - Anoniempje die JB haat


    <3

    Dumpen die handel. Dat zou mijn raad zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat vind ik gewoon triest. Gewoon triest. That boy deserve better!


    26 - 02 - '16

    jb zoent beter?? zij heeft en zal nooit met hem zoenen>_>


    You can't not look cool with a crossbow.

    zij heeft een overdreven obsessie.
    hij heeft een vriendin die geen aandacht voor hem heeft.
    DOOR JB. 0_o


    The universal language of art.

    Dude. Het is al één ding dat je zo geobserdeerd bent door iemand als Justin Bieber, maar zeggen dat je niet met iemand wil zoenen omdat iemand anders beter zoent terwijl je dat helemaal niet weet... dat wijf heeft een leven nodig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hoe kan ze weten dat JB beter kan kussen?
    En het is echt zo zielig voor die jongen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat is geen echte liefde die dat meisje voelt. Arme jongen...


    Let the Night embrace you

    oke.. ik ben een JB fan maar dit is echt erg...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ahhw, serieus dat vind ik echt zielig!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ahww D: Come here boy D: I will hug you D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Happen schreef:
    Ik vind het erg voor 't meisje dat ze leeft met een biebs hater. Maar oké, niet zoenen omdat je zegt dat Justin 't beter kan? Triest men.(krul)
    Ugh wut? Volgens mij is hij een hater geworden door haar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    -insert Kill it with fire picture here-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Maanling schreef:
    Dude. Het is al één ding dat je zo geobserdeerd bent door iemand als Justin Bieber, maar zeggen dat je niet met iemand wil zoenen omdat iemand anders beter zoent terwijl je dat helemaal niet weet... dat wijf heeft een leven nodig.


    ^dit


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Happen schreef:
    Ik vind het erg voor 't meisje dat ze leeft met een biebs hater. Maar oké, niet zoenen omdat je zegt dat Justin 't beter kan? Triest men.(krul)



    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb medelijden met die jongen.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!