• Voor die jongen. Dit stukje tekst zag ik net op www.girlz.nl staan.

    Ik ben een jongen en heb een probleem met mijn vriendinnetje. Ze is geobsedeerd door Justin Bieber. Als we romantisch aan het wandelen zijn of als we op MSN of Hyves zijn, praat ze alleen maar over JB!


    Ze heeft alleen maar foto’s van JB op Hyves of MSN en heeft onze foto’s verwijderd! In haar kamer zie je alleen maar posters van JB hangen. Ze wil zelfs niet meer met me zoenen door JB. Ze zegt dat JB beter kan zoenen en dat hij gewoon te mooi is. Ik wil het daarom uitmaken, maar ik ben heel erg verliefd op haar. En wil haar niet kwetsen. Ik hoop dat deze brief erin mag. Het is wel raar, want ik ben een jongen die naar Girlz! schrijft (je kunt wel raden hoe radeloos ik ben). Maar ja, ik haat die JB en heb medelijden met vriendjes van meiden die fan zijn van JB! - Anoniempje die JB haat


    <3

    Dit vindt ik echt erg...


    - Ik ook

    Dat is zielig voor die jongen :(

    Echt sommige meisjes zijn zo ziek... die weten het verschil niet tussen realiteit en fantasie...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wow. Dat is wel héél erg geobsedeerd. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat een lomperd. Ik vind.

    lol wtf D:

    Meisjes zijn raar xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind het erg voor 't meisje dat ze leeft met een biebs hater. Maar oké, niet zoenen omdat je zegt dat Justin 't beter kan? Triest men.(krul)


    Smile and live.

    Kill it with fire o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is het dan echt zo moeilijk te begrijpen dat ze te ver weg zijn?
    En hij is trouwens al bezet...
    Dang. Je hebt een leuk vriendje, en dan verpest je het nog ook.


    Food.

    Dat wijf.. klappen.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik vind het zielig voor de jongen en het meisje moet hulp zoeken


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dit is echt niet normaal 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Happen schreef:
    Ik vind het erg voor 't meisje dat ze leeft met een biebs hater. Maar oké, niet zoenen omdat je zegt dat Justin 't beter kan? Triest men.(krul)


    Waarom denk je dat die jongen Justin Bieber is gaan haten?


    <3

    Happen schreef:
    Ik vind het erg voor 't meisje dat ze leeft met een biebs hater. Maar oké, niet zoenen omdat je zegt dat Justin 't beter kan? Triest men.(krul)


    Ja, want het feit dat die jongen justin bieber haat is overduidelijk erger dan dat het meisje niks meer van de jongen wil weten omdat ie niet Justin Bieber is <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat vind ik echt zielig voor die gast. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Maelig schreef:
    Wow. Dat is wel héél erg geobsedeerd. (cat)


    comfort in c h a o s