• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Heei, Cat" zeg ik. "Uhm ik ga even naar de keuken" fluisterde ik tegen Alex.

    Alex Samuels

    "Maisie. Maisie Aberforth," 'Alex,' stel ik me zelf voor. 'Kom je mee naar de keuken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik liep naar de keuken, nam een rode appel en ging naar de vrijetijdsruimte. "Okay, ik verveel me dood, wil iemand iets horen van liedje ?" vroeg ik in het algemeen.

    Maisie Aberforth

    "Kom je mee naar de keuken?" vroeg hij.
    Even wist ik niet wat doen.
    "Ehm, ja, denk ik?" Ik grinnikte even en tilde mijn tas nog een beetje op, omdat hij afzakte.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alex Samuels

    "Ehm, ja, denk ik?" Grinnikte Maisie. 'Geef die tas maar hier,' aarzelend gaf ze me haar tas. Met gemak gooide ik hem over mijn schouder en liep snel naar de meisjeskant, legde de tas daar in de hal neer en liep weer naar beneden. 'We kunnen denk ik beter naar de vrijetijdsruimte gaan want daar is zowat iedereen.' zei ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maisie Aberforth

    Plots was hij verdwenen, en al even snel was hij er weer.
    "We kunnen denk ik beter naar de vrijetijdsruimte gaan want daar is zowat iedereen," zei hij.
    "Ehm, ja, als jij het zegt?"
    Op dit ogenblik wist ik gewoon even niet hoe of wat, dus ik volgde gewoon maar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alex Samuels

    Het meisje volgde me naar de vrijetijdsruimte. 'IEDEREEN! Dit is Maisie!' riep ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hallo Maisie, ik ben Alice,' ze ik, bijna werktuiglijk. 'Ben je nieuw hier?' Domme vraag, natuurlijk was ze nieuw. Anders had ik haar wel eerder gezien hier.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    Ik zuchtte en begon het deuntje te spelen van Coming Home. Zonder zingen deze keer, geen zin in. Ik zong wel mee in mijn hoofd natuurlijk, anders kon ik niet deftig spelen.

    [blegh ik moet zo eten en dan trainen tot half 9 dus mis vet lang :(]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maisie Aberforth

    Ik lachte toen de jongen begon te brullen dat ik er was, en voelde hoe ik rood werd.
    "Hoi Alice," zei ik glimlachend.
    "Ben je nieuw hier?"
    Ik knikte.
    "Ja, een beetje."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cat Lincon

    Nog voor het liedje gedaan was sloeg ik over naar Grenade. Ik beet op mijn lip om niet in tranen uit te barsten. Ik heb al uitgelegd waarom, dus ben je het vergeten dat is dan pech hebben.

    [Ik moet ook zo gaan eten :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cat Lincon

    Alsof het een automatische was ging ik bij het voorlaatste refrein opeens mee zingen. De meeste waren het al gewend dat ik was aan het zingen dus ik keek niet op. Voor de eerste keer in jaren keek ik ook werkelijk naar mijn vingers terwijl ik speelde.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hoe kun je nu een beetje nieuw zijn?' vroeg ik mezelf hardop. Naar mijn mening was dat vrijwel onmogelijk, maar goed. 'Hoe bevalt het tot nu toe?' vroeg ik toen maar.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.