• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lovingly schreef:
    [Kan iemand me misschien vertellen hoelaat het ongeveer is? Dat ik me een beetje kan aanpassen aan de situatie :W]

    [Ik geloof ergens in de namiddag. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    Derek haalt zijn schouders op. Ik sta op en ga naast hem zitten. 'Doet het echt zó veel pijn? Net zo veel als Selena's marteling?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Disclaimer schreef:
    (...)
    [Ik geloof ergens in de namiddag. :'D


    [haha, les of pauze? :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [@LovingStyles. Dus je gaat ín Alice zitten? Knap van je. :'D]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lovingly schreef:
    (...)

    [haha, les of pauze? :')]

    [Ik gok weekend, omdat er al de hele dag geen lessen zijn geweest. *O*]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Disclaimer schreef:
    [@LovingStyles. Dus je gaat ín Alice zitten? Knap van je. :'D]


    [ als hij op een bank zit kunnen er toch aan 2 kanten mensen zitten a. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Ali kwam naast me zitten. 'Doet het echt zó veel pijn? Net zo veel als Selena's marteling?' vroeg ze zachtjes. Ik keek Ali aan. Had ik maar niks gezegd. Ik zuchtte.


    [Maar eey O_O Derek die lag toch op de bank XD]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 16:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Disclaimer schreef:
    (...)
    [Ik gok weekend, omdat er al de hele dag geen lessen zijn geweest. *O*]


    [Haha, alright :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cat Lincon

    "Geen idee ? Wie is dat ? Kan die je wel pijn bezorgen ? Cool wat is zijn nummer ?" vroeg ik. Tuurlijk had ik door dat dat niet waar was, ik was niet dom hoor.

    Maisie Aberforth

    Ik hees mijn tas over mijn schouder en keek hoe de bus langzaam weer in beweging kwam, en wegreed. Ik zuchtte. Daar was ik dan. Zo langzaam als mijn benen konden gaan, en het toch nog leek alsof ik vooruit kwam, nam ik stappen richting het gebouw. Ik had absoluut geen idee wat er op me te wachten stond. De deur naderde veel te snel en voor ik het wist had ik erop geklopt. Nu kon ik niet meer weglopen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ali Jones

    Derek kijkt me aan en zucht. 'Je kan het heus wel zeggen hoor,' zeg ik zacht.


    [ach pech geen zin om alles aan te passen ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik zeg je ook gelijk even Lovingly, in het begin kan je poppetje nogal genegeerd worden (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik zuchtte, en zei tegen Derek: 'Moet ik nu echt antwoord gaan geven voor jou?' Ik wist dat het in ieder geval verschrikkelijk veel pijn moest doen, aangezien er iets met zijn lichaam gebeurde dat fysiek theoretisch onmogelijk was. Dat kon niet pijnloos. En toen hij had gegild? Ik kende Derek nog niet zo heel lang, maar lang genoeg om te weten dat hij niet zomaar zou gillen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Midna schreef:
    [Ik zeg je ook gelijk even Lovingly, in het begin kan je poppetje nogal genegeerd worden (:]


    [Daar was ik al achter :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Midna schreef:
    [Ik zeg je ook gelijk even Lovingly, in het begin kan je poppetje nogal genegeerd worden (:]

    [Dat komt doordat het alarm superhard af zou gaan, als een van de tieners open zou doen. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.