• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is dat niet genoeg om verder te kunnen doen ?Verveling heerst]

    Disclaimer schreef:
    [Helleuw, I'm back. Wat heb ik allemaal gemist, en wie kan ik lastig gaan vallen? ;'D]


    [Vlak achter jou is het gewon stil gevallen ;P je mag het nieuwe meisje haar kamer wel leiden ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dus Maisie is dan nog steeds in de vrijetijdsruimte? :W]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    Ik ging uit de kast en keek even om me heen. Tegenwoordig wist niemand meer wanneer ik een visioen kreeg, kan ik goed voor zorgen ha ? Ik liep naar buiten en ging tegen de muur zitten. "But darling i'll would catch a grenade for Ya" zong ik zachtjes. [Boeit ff niet of het juist is of niet].

    [Ja. Desperate and alone :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Derek Souza

    Ik had me ogen nog steeds dicht. Iemand kwam naar buiten gelopen. Ik had geen zin in kijken, maar niet veel later hoorde ik iemand zingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik had een lange tijd zitten denken in de keuken. Gewoon over van alles en nog wat. Op een gegeven moment vond ik het tijd voor mezelf om een beetje sociaal te worden, en daarom ging ik naar de vrijetijdsruimte. Maar natuurlijk niet zonder eerst een appel mee te grissen, een groene. Het nieuwe meisje, Maisie heette ze, zat daar nog steeds. 'Hoi,' zei ik. Toen knikte ik naar haar tas. 'Weet je nog niet waar je slaapt?' Ik plofte neer op de bank, en nam een hapje van mijn appel.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Maisie Aberforth

    "Weet je nog niet waar je slaapt?" vroeg Alice plots. Ik schudde mijn hoofd.
    "Nope, geen idee waar ik dat zou moeten doen," zei ik snel en glimlachte.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cat Lincon

    Ik zong zachtjes verder, ik had niet eens door dat Derek buiten zat. Een traan gleed over mijn wang maar bruut veegde ik die weg. Geen tranen Cat. Geen tranen.

    [Bij tranen komt er een bibber in je stem ;D]

    Derek Souza

    Ik besteedde er geen aandacht aan, maar eventjes klonk er een bibber in der stem. Ik zuchtte. 'Als jij nu diegene ben die een pyscho moment heeft met mij, moet je hier heen komen,' zei ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Ik laat het je wel zien,' zei ik. Zonder hulp aan te bieden met haar tassen, ging ik haar voor langs de keuken, naar de meisjes-trap. Ik wandelde naar boven, en liet haar een lege kamer zien. 'Volgens mij moet je voorlopig alleen slapen. Ik laat je anders wel even alleen, dan kun je je spullen uitpakken.'
    Eigenlijk wilde ik teruglopen naar de vrijetijdsruimte, maar toen ik uit een raam keek, zag ik de sterrenhemel, en ik besloot naar buiten te gaan. Daar waren Derek en Cat. Ik negeerde ze beide, en ging in mijn eentje op een vlak stuk zitten, zonder bomen die mijn zicht versperde.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    'Als jij nu diegene bent die een pyscho moment heeft met mij, moet je hier heen komen' zegt Derek zacht. Ik schuif naar hem toe en ga naast hem zitten. 'Hoe woest je dat ik weende ?' vroeg ik zacht.

    Derek Souza

    Ik hoorde geschuifel, en niet veel later zat ze naast me. 'Hoe woest je dat ik weende?' vroeg ze zachtjes. Ik hielt me ogen gesloten. 'Door je stem'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maisie Aberforth

    "Dank je," zei ik nog even en glimlach. Ik kijk de kamer rond en plaats mijn tas op het bed. Ik sloot even mijn ogen en concentreerde me. Het lukte niet. Waarom lukte het niet? Met een ruk opende ik mijn tas en begon mijn kleren wat op te ruimen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cat Lincon

    Een glimlachje kwam op mijn gezicht. "De meeste keren weten vrouwen niet eens waarom ze wenen" mompelde ik terwijl ik omhoog keek. "Oh de Poolster" zei ik zacht. "Of is het die ?" vervolgde ik als ik naar een andere ster keek.