• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [nieuweee :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maar volgens mij weet ik al waardoor die gat kwam, weet niet of je die laatste reactie van me had gelezen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Maar volgens mij weet ik al waardoor die gat kwam, weet niet of je die laatste reactie van me had gelezen]


    [haha ja ik las hem nog;p Maar het kwam volgens doordat ze weer eens boos op elkaar waren en toen schreeuwde Ali van: 'Ik wist niet dat jongens ook ongesteld konden worden' en toen trapte Derek tegen de deur en zat er een gat in a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oww ja dat kan ook ;D Ja... dat was het gewoon.. Ooit zoek ik het nog wel ff weer terug]

    Derek Souza

    Ik rekte me eigen uit en ging recht op zitten in bed. Ik hoorde Alex gisteren nog zeggen dat er een gat in de deur zat. Ze moesten de binnenkant eens zien. Ik pakte wat kleren en liep richting de douche.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik had het net ff snel opgezocht en het is met dat ze riep van jongens die ongesteld zijn ;p]

    Ali Jones

    Ik rekte me uit en zag dat Cat nog lag te slapen. Ik stapte uit bed, pakte wat schone kleren en liep naar de badkamer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha je bent awesome dat je dat op gezocht heb ;d]

    Derek Souza

    In de douche aangekomen trok ik mijn kleren uit. Stapte in de douche en zette die aan.

    Na een half uurtje zette ik de kraan weer uit. Droogde me eigen af en trok wat kleren aan. Ik legde de vuile kleren in de was en ging naar beneden. Richting de keuken.

    [Ja, hij heeft dit keer wel een shirt aan xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik zette de douche aan. Na een tijdje had ik er genoeg van en ging er weer onderweg. Ik deed een handdoek om mijn haar en gooide de vieze kleren in de was. Ik begon honger te krijgen en besloot naar beneden, naar de keuken te gaan. Toen ik in de keuken kwam zag ik dat Derek voor de verandering een shirt droeg. 'Sinds wanneer draag jij een shirt?' vroeg ik terwijl ik de keuken in liep.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Ik pakte een biscuitje en hoorde iemand de keuken in lopen. Het was Ali. 'Sinds wanneer draag jij een shirt?' vroeg ze. 'Sinds ik er één aan heb,' mompelde ik. Ik pakte nog wat drinken en ging aan tafel zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    'Sinds ik er één aan heb,' mompelt Derek. 'Je hoeft niet zo bijdehand te doen hoor,' grinnik ik. Ik pakte ook wat te eten en drinken ging tegenover hem aan tafel zitten. 'Dusss... Weet je al of je Alice wil zoenen?' vroeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik stapte uit mijn bed en zag de zon schijnen. Vergeten dat ik in Lyle House was en niet in mijn eigen huis deed ik een shortje aan en het bovenste van een bikini. Ik liep naar beneden en nam wat drinken. "Heei" mompelde ik nog.

    Sam Tipton

    Ik stapte uit mijn bed, deed een shortje en een topje aan en ging naar beneden. Ik liep naar de keuken. "Hallo" zei ik waarna ik een boterham nam en er choco op smeerde.

    Derek Souza

    Ik zag dat Ali drinken en eten pakte. Ze kwam tegen over me zitten. 'Dusss... Weet je al of je Alice wil zoenen?' vroeg ze. Ik keek der boos aan. 'Met dat we vandaag verder gingen praten, bedoelde ik niet dat'.
    Sam en Cat kwamen de keuken binnen en zeiden hoi. Ik mompelde wat terug.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 13:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Derek kijkt me boos aan. 'Met dat we vandaag verder gingen praten, bedoelde ik niet dat'. Cat en Sam komen de keuken binnen en ik zeg snel hoi en draai me weer naar Derek, 'Waarom niet? Nog één vraagje. Vind je Alice knáp?'

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 13:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik liep de deur uit aangezien ze een diepgaand gesprek hadden. Ik dacht opeens aan gisteren. "Even Alex wakker maken" dacht ik met een grijns. Ik ging achter de piano zitten en begon F*ck You te spelen. Zoals we gisteren samen hadden gezongen.

    Derek Souza

    'Waarom niet? Nog één vraagje. Vind je Alice knáp?' vroeg ze nog. Ik keek haar weer boos aan. 'Jij weet niet van ophouden hea?' zei ik. Ik stond op en liep naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you