• Just to see how many shippers we have on Quizlet. (:





    hehe bedankt famine aKa Ami voor het idee. xd

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:57 ]


    Remember when...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, die 8D Volgens Harry's horloge is het daar rond 8 uur ofzo? =P Hoop ik voor hen dat het 's avonds is.

    Lol, ik ben er net achter hoe ze allemaal heten. En ik kan ze ook uit elkaar houden 8D

    Ship je Larry Stylinson? :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    (...)
    Ship je Larry Stylinson? :Y)

    Waarom ben ik anders hier? Ofcourse! :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    GayMarriage schreef:
    HI PEEPS. WHAT ARE YOUR NAMES? *O*


    Ella (;
    net terug van n hele dag shoppen... pff - vermoeiend xp


    Destruction is always loyal to chaos.

    Joehoeew. (:
    @Eledhel: Okaay! Hi.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Zouis ftw


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    klein vraagje; luisteren jullie naar de muziek van 1D? of shippen jullie alleen?


    Destruction is always loyal to chaos.

    Asgarnia schreef:
    klein vraagje; luisteren jullie naar de muziek van 1D? of shippen jullie alleen?

    Ik doe beide?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Asgarnia schreef:
    klein vraagje; luisteren jullie naar de muziek van 1D? of shippen jullie alleen?

    Ik luister alleen naar WMYB, One Thing en Gotta be you, omdat ik twee cd's van hen op mijn verjaardag krijg en ik niet wil dat ik alle liedjes al ken ^^

    En ofcourse, ik ship ook. Nog niet zo erg, maar dat komt nog wel:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Asgarnia schreef:
    klein vraagje; luisteren jullie naar de muziek van 1D? of shippen jullie alleen?

    Beide


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    ah oke (;. want ik hou eigenlijk gwn van hun personages... ik heb nog nooit naar één van hun liedjes geluisterd *schaamt zich nu een beetje*


    Destruction is always loyal to chaos.

    Asgarnia schreef:
    ah oke (;. want ik hou eigenlijk gwn van hun personages... ik heb nog nooit naar één van hun liedjes geluisterd *schaamt zich nu een beetje*

    Hehe, dus als ze lelijk waren was je hier niet? :]
    Je zou ze moeten luisteren. Normaal haat ik zulke liedjes, maar van hen zijn ze echt goed!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Asgarnia schreef:
    ah oke (;. want ik hou eigenlijk gwn van hun personages... ik heb nog nooit naar één van hun liedjes geluisterd *schaamt zich nu een beetje*

    Umpf, dat hoeft niet hoor.
    Ik vind de jongens ook gewoonn leuk zoals ze zijn. (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hehe, dus als ze lelijk waren was je hier niet? :]
    Je zou ze moeten luisteren. Normaal haat ik zulke liedjes, maar van hen zijn ze echt goed!

    Nou ja, zeg. Ik hoop dat ze bedoelt dat ze hun karakter leuk vind. x)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Eledhel schreef:
    Hehe, dus als ze lelijk waren was je hier niet? :]
    Je zou ze moeten luisteren. Normaal haat ik zulke liedjes, maar van hen zijn ze echt goed!


    nee, tuurlijk niet. zo bedoel ik het niet. 't is nogal moeilijk om uit te leggen denk ik. maar het heeft niets te maken met of ze mooi zijn of niet. ik ben eigenlijk gwn altijd al te lui geweest om hun liedjes te beluisteren nzo. plus; ik hou van metal en rock en ik ben er gwn vanuit gegaan dat ik het niet goed zou vinden.


    Destruction is always loyal to chaos.

    Famine schreef:
    Nou ja, zeg. Ik hoop dat ze bedoelt dat ze hun karakter leuk vind. x)


    ja inderdaad (;


    Destruction is always loyal to chaos.