• Just to see how many shippers we have on Quizlet. (:





    hehe bedankt famine aKa Ami voor het idee. xd

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 21:57 ]


    Remember when...

    Famine schreef:
    Okay, daar kom ik weer aan met iets dat ik gezien / 'ontdekt' heb.
    Wanneer - bij de video diary 2 - Harry rond 2:45 naar voren leunt om Lou te 'kussen', slikt hij eerst.
    En jajajajajajajajajajaja, dat is een teken. Want waarschijnlijk slikte hij naar moed.
    En als hij wegkijkt slikt hij opnieuw! Ohmygod!
    Okay, ik loop nu in de allerkleinste details te zoeken, maar het viel me gewoon op en ik moest het even delen.
    Het gaat nergens over, maar écht...

    Ik kan niet eens-

    ugh.

    EN WAAROM STAART HARRY BIJNA DE HELE TIJD NAAR LOU'S KRUIS? ...

    En wanneer Lou zo over dat geval met de viool verteld, kijkt Haz zo van: uhm, nee. En meteen vertrekt Lou's gezicht: misschien toch iets anders bedenken.

    Whehehe.

    Ik hou van jouw obsessedheid.

    GOD, MENSEN. Ik wil niet huilen. Stuur vrolijkheid. (':

    Dude, ik kwam net een nieuwe Stylinson-Tumblr tegen. Just sharin'.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ik hou van jouw obsessedheid.
    GOD, MENSEN. Ik wil niet huilen. Stuur vrolijkheid. (':

    Dude, ik kwam net een nieuwe Stylinson-Tumblr tegen. Just sharin'.

    O, dankje dankje dankje! (':


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    I don't even feel sorry for reading orgies like this :W


    Remember when...



    Mijn meest awesome shirt.
    -bored-


    Felix

    CrazyChicken schreef:



    Mijn meest awesome shirt.
    -bored-


    YES MAN ! IK HEB EEN PAAR TRUIEN LATEN MAKEN ENZO C:


    Remember when...

    Ik ben er bijna zeker van dat ze Harry Lou gekust zou hebben als Lou niet 'What's going on?' had gezegd.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Mensen, ik kreeg een geniaal idee. In plaats van Bring 1D to Holland. Maken we Make Stylinson real! En we richten een actiegroep op, en gaan protesteren tegen Caroline Flack, dat ze van Harry af moet blijven, of in ieder geval iets moet over laten voor Lou.

    Of nog een ander idee. We gaan met vijf meisjes Meet en Greeten. En dan gaan we Spin The Bottle spelen, en doen allemaal lepels in de fles voor Liam, en als Lou draait geven we Hazz snel een magneet. En dan stopt de fles bij hem, en dan kussen ze. En gaan ze zich realiseren wat ze al die tijd gemist hebben. Dan maak ik ook nog eens stiekem foto's van het hele gebeuren. En neem dan wel de moeite om Tumblr aan te maken.

    En dat allemaal om Vier uur 's nachts! Goed he?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Thumper schreef:
    Mensen, ik kreeg een geniaal idee. In plaats van Bring 1D to Holland. Maken we Make Stylinson real! En we richten een actiegroep op, en gaan protesteren tegen Caroline Flack, dat ze van Harry af moet blijven, of in ieder geval iets moet over laten voor Lou.

    Of nog een ander idee. We gaan met vijf meisjes Meet en Greeten. En dan gaan we Spin The Bottle spelen, en doen allemaal lepels in de fles voor Liam, en als Lou draait geven we Hazz snel een magneet. En dan stopt de fles bij hem, en dan kussen ze. En gaan ze zich realiseren wat ze al die tijd gemist hebben. Dan maak ik ook nog eens stiekem foto's van het hele gebeuren. En neem dan wel de moeite om Tumblr aan te maken.

    En dat allemaal om Vier uur 's nachts! Goed he?

    Ooooh, goed idee! Ik ga een van die vijf meisjes zijn, of je het nou wilt of niet:Y)

    Maar ze zijn toch al in Nederland geweest?

    Goedemorgen allemaal btw =D Ik heb net 5 minuten lang naar Harry gestaard op zo'n hitkrantposter. Lol.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 10:17 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Thumper schreef:
    Mensen, ik kreeg een geniaal idee. In plaats van Bring 1D to Holland. Maken we Make Stylinson real! En we richten een actiegroep op, en gaan protesteren tegen Caroline Flack, dat ze van Harry af moet blijven, of in ieder geval iets moet over laten voor Lou.

    Of nog een ander idee. We gaan met vijf meisjes Meet en Greeten. En dan gaan we Spin The Bottle spelen, en doen allemaal lepels in de fles voor Liam, en als Lou draait geven we Hazz snel een magneet. En dan stopt de fles bij hem, en dan kussen ze. En gaan ze zich realiseren wat ze al die tijd gemist hebben. Dan maak ik ook nog eens stiekem foto's van het hele gebeuren. En neem dan wel de moeite om Tumblr aan te maken.

    En dat allemaal om Vier uur 's nachts! Goed he?


    I'm in!


    Destruction is always loyal to chaos.

    Eledhel schreef:
    Ooooh, goed idee! Ik ga een van die vijf meisjes zijn, of je het nou wilt of niet:Y)

    Maar ze zijn toch al in Nederland geweest?

    Goedemorgen allemaal btw =D Ik heb net 5 minuten lang naar Harry gestaard op zo'n hitkrantposter. Lol.


    Goedemorgen! (;
    Een leuke manier om je dag te starten xp


    Destruction is always loyal to chaos.

    Asgarnia schreef:
    (...)

    Goedemorgen! (;
    Een leuke manier om je dag te starten xp

    Uhuh U_U Zullen we met z'n allen één grote Stylinson fanfic schrijven, iedereen om de beurt een hoofdstukje?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Uhuh U_U Zullen we met z'n allen één grote Stylinson fanfic schrijven, iedereen om de beurt een hoofdstukje?


    mij maakt het niet uit. Met hoeveel zijn we ondertussen al eigenlijk? (:


    Destruction is always loyal to chaos.

    Thumper schreef:
    Mensen, ik kreeg een geniaal idee. In plaats van Bring 1D to Holland. Maken we Make Stylinson real! En we richten een actiegroep op, en gaan protesteren tegen Caroline Flack, dat ze van Harry af moet blijven, of in ieder geval iets moet over laten voor Lou.

    Of nog een ander idee. We gaan met vijf meisjes Meet en Greeten. En dan gaan we Spin The Bottle spelen, en doen allemaal lepels in de fles voor Liam, en als Lou draait geven we Hazz snel een magneet. En dan stopt de fles bij hem, en dan kussen ze. En gaan ze zich realiseren wat ze al die tijd gemist hebben. Dan maak ik ook nog eens stiekem foto's van het hele gebeuren. En neem dan wel de moeite om Tumblr aan te maken.

    En dat allemaal om Vier uur 's nachts! Goed he?

    Goed nieuws (wbw),
    Harry en Caroline Flack zijn uit elkaar *O*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Asgarnia schreef:
    (...)

    I'm in!


    OTP: won't stop 'till we surrender...