• Ik zag mijn pa in zn onderbroek net. Iwl, hij heeft een biertender en is ontzettend behaard. En hij had een bouwvakkersspleet. Grmbl.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb mijn vader wel vaker in ondergoed gezien,niks ergs aan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 15:31 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oke...
    Maarjaa...
    Dat heeft mijn vader ook.
    Alleen; het is mijn vader, en dan mag het:)


    Food.

    Vind je het heel erg als ik om dit topic moest lachen? Het is je vader maar. Maar okey, het is natuurlijk niet prettig als hij geen hunklijf heeft. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Vind je het heel erg als ik om dit topic moest lachen? Het is je vader maar. Maar okey, het is natuurlijk niet prettig als hij geen hunklijf heeft. (krul)

    Ghaha, dat dacht ik dus ook!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Daar heb ik ook een trauma aan ja :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Vind je het heel erg als ik om dit topic moest lachen? Het is je vader maar. Maar okey, het is natuurlijk niet prettig als hij geen hunklijf heeft. (krul)

    Ja, dat vind ik verschrikkelijk. Mijn vader heeft zeker geen hunklijf nee.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 15:22 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Njaa, mijn vader heb ik ook al in boxer gezien xD


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Exercitus schreef:
    Ik heb mijn vader wel vaker in ondergoed gezien,niks args aan.


    Scream for mercy!

    Mijn vader loopt als die thuis is altijd in onderbroek als er geen visite is. -_-' -ik snap dus niet waarom hij dat doet maar goed-

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 15:33 ]

    Exercitus schreef:
    Ik heb mijn vader wel vaker in ondergoed gezien,niks ergs aan.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik zie mijn pa daar zo vaak in. Dus ik ben het gewend ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn vader paradeert vaak in zijn onderbroek het huis rond als hij het warm heeft. En soms gaat hij dansen. Dus ik snap je helemaal. :3


    All this dampness is damp.

    Ik zag mijn vader wel vaker in zijn ondergoed.


    your eyes are like stars in the night.

    ik zou het ook abnormaal vinden moest hij een fitnesslijf hebben :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    :') klein vraagj; wie heeft er nou NIET zijn pa al eens per ongeluk in zn onderbroek gezien?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.