• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@HurtedHeart, is Selena ook verliefd op Will of niet? Want hij lijdt aan 'love at the first sight"]


    If there's no risk, there's no reward.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Is derek nou nog in wolf gedaante? o.O]


    [Ja, ik zit ff op Disclaimer te wachten..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eigenares.
    Ik fladder hoe hard ik maar kan maar mijn klauw blijft maar in de tak haken. Als ik zou veranderen zou het mislukken. Dan zat ik vast in mijn mensen gedaante. Ik begon te krassen als havik. Ik za Will omdraaien. Ik sloeg met mijn vleugels om te vragen voor hulp.
    [Ze weten niet dat dat de eigenares is hea ;)]

    Selena Claire Sensorene
    Ik liep naar de achterdeur naar buiten en ging in de tuin in. Will en Des probeerde me te laten schrikken maar ik schrok niet ik schrok nooit. Ik had zin om te rennen en begon langzaam te rennen over het gras. Ik zag iets Zwarts in het gras zitten en keek ernaar. 'O Hoi Derek.' Zei ik glimlachend. Ik kwam hem steeds tegen waar ik ook heen ging.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:47 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ @Midna oh. dan knuffeld Des een weerwolf ;D]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HurtedHeart schreef:
    Eigenares.
    Ik fladder hoe hard ik maar kan maar mijn klauw blijft maar in de tak haken. Als ik zou veranderen zou het mislukken. Dan zat ik vast in mijn mensen gedaante. Ik begon te krassen als havik. Ik za Will omdraaien. Ik sloeg met mijn vleugels om te vragen voor hulp.
    [Ze weten niet dat dat de eigenares is hea ;)]

    Selena Claire Sensorene
    Ik liep naar de achterdeur naar buiten en ging in de tuin in. Will en Des probeerde me te laten schrikken maar ik schrok niet ik schrok nooit. Ik had geen zin om opeens meer buiten te zitten en liep de eetzaal in. Ik zag daar een zwarte wolf. Ik ging op een stoel zitten vlak bij hem en glimlachte. 'He Derek.' Zei ik zacht maar hard genoeg dat hij het kon horen.


    [Derek had al een sprint genomen en ligt achter in te tuin]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ShadowHunt schreef:
    [@HurtedHeart, is Selena ook verliefd op Will of niet? Want hij lijdt aan 'love at the first sight"]
    [Selena die weet niet wat liefde is en ookal vind ze iemand leuk ze duwd die emotie dan opzij. Ze kan haar gave niet doen op iemand waarvan ze houd. Dat wilt ze gewoon niet. Daarom wordt ze niet of nie snel verliefd.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    Ik sta op en besluit me iPod te halen. Als ik me omdraai en wegloop struikel ik over iemand. Juléan. We kijken elkaar even aan. Ik sta snel op en loop naar binnen. Als ik me kamer kom en gitaar zie liggen krijg ik een idee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    (...)

    [Derek had al een sprint genomen en ligt achter in te tuin]
    [Ok ik verander het dan even ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    Ahh shit het is niet gelukt om Selena te laten schrikken. Ik keek sip en liep weg. 'Even naar binnen, Selena heeft geen knuffel gehad.' zei ik toen verbaasd. Ik liep naar binnen. 'SELENAAAA' en ik knuffelde haar. Ik liep weer naar buiten en zag daar een weerwolf staan. Derek dus. Ik twijfelde maar begon toen toch te rennen, ik sprong op hem af en knuffelde hem.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:46 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    Ahh shit het is niet gelukt om Selena te laten schrikken. Ik keek sip en liep weg. 'Even naar binnen, Selena heeft geen knuffel gehad.' zei ik toen verbaasd. Ik liep naar binnen. 'SELENAAAA' en ik knuffelde haar. Derek de weerwolf was er ook. Ik grijnsde wel of niet knuffelen. 'Ach waarom ook niet !' En ik begon de grote weerwolf te knuffelen.


    [Derek is achterin de tuin !! XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Will Sylver
    Ik zie dat er een hulpeloze havik in de boom vast zit.
    Ik klim erheen en maak hem los. Daarna maak ik mij en Des onzichtbaar voor als er mensen buiten komen.


    If there's no risk, there's no reward.

    [ Jaaa ! ik heb het al veranderdd !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ toevoeging.]

    Nadat ik Derek een knuffel gaf liep ik weer terug naar Will, hij had een havik geholpen en toen hij mij zag maakte hij ons ontzichtbaar. Voor het geval dat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Één of andere gek kwam naar me toegerend -volgens mij Des- en besprong me. Ze knuffelde me! Ik sprong op en gromde naar haar. Waar deed ze dat opeens. Ik ging rechtop zitten en keek haar indringend aan, wachtend op een antwoord.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:52 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ IK RAAK IN DE WAR. OOKEEE WAACHTTT]

    Destiny Fay Dawson||Telekinese & Toekomst tekenen

    Derek keek mijn kant op en blijkbaar had hij ons zien veranderen. Ik liet Wills hand los en werd weer zichtbaar. Hij keek me indringend aan. Het deed me niet veel. 'Ik was alleen maar aardig en aangezien je niet veel praatte wou ik je knuffelen dus wees neit boos Derek ik deed het voor het goededoel.' Ik lusiterde naar wat ik net zei. GOEDENDOEL!? Ik begon hard te lachen en viel daardoor op de grond. Derek keek me nog steeds aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.