• Heey,

    Aangezien er veel mensen vaak op hun mobiel of iPod enz op quizlet gaan, zou het misschien makkelijker zijn om een mobiele site voor Quizlet te maken. Agree? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ja en een televisie versie. Want ik ga op Q op de televisie. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is al zo vaak voorgesteld. Rutger gaat eraan werken, nadat hij nog een heleboel andere dingen voor Q heeft gerealiseerd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Dat is al zo vaak voorgesteld. Rutger gaat eraan werken, nadat hij nog een heleboel andere dingen voor Q heeft gerealiseerd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uneventful schreef:
    Ja en een televisie versie. Want ik ga op Q op de televisie. :"D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Word al aan gewerkt :W


    Shoganai i ne~

    Joselyne schreef:
    Dat is al zo vaak voorgesteld. Rutger gaat eraan werken, nadat hij nog een heleboel andere dingen voor Q heeft gerealiseerd.


    Oh wist ik niet xd


    The sun will rise and we will try again.

    Volgens mij komt het pas al alle andere dingen worden aan gepast op deze site. Het is al vaker voorgesteld, maar het duurt waarschijnlijk toch heel lang voor de mensjes die op hun mobiel op Quizlet zitten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Joselyne schreef:
    Dat is al zo vaak voorgesteld. Rutger gaat eraan werken, nadat hij nog een heleboel andere dingen voor Q heeft gerealiseerd.

    Dit. Dingen op de gewone site hebben nu eenmaal prioriteit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Oh wist ik niet xd

    Volgende keer even het suggesties forum doorlezen (;


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    PinkaminaPie schreef:
    Word al aan gewerkt :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Q doet het gewoon op mijn mobieltje, wat zou er anders aan gemaakt moeten worden dan? :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Q doet het gewoon op mijn mobieltje, wat zou er anders aan gemaakt moeten worden dan? :'D


    Een speciale app die sneller en gemakkelijker is, volgens mij :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Een speciale app die sneller en gemakkelijker is, volgens mij :')

    Oh, ik vind hem zo al goed genoeg, maar ik heb nog niet geprobeerd om zo te reageren :'D Maar dat kan ook wel komen omdat ik net een nieuw mobieltje heb en ik alles nog moet uittesten.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Joselyne schreef:
    Dat is al zo vaak voorgesteld. Rutger gaat eraan werken, nadat hij nog een heleboel andere dingen voor Q heeft gerealiseerd.


    Let it come and let it be

    Met mijn android telefoon kan ik ook gewoon op quizlet, maar die uitklapbare menutjes kan ik niet openen.