• Waarom mijn vriendje niet laat me dragen?
    Zo sexy deze jurk?
    Was hij bang dat ik goed genoeg ben om andere mannen te verleiden?

    En jij vind het gek dat je vriendje die jurk erg vind en je hem niet mag dragen D:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha ja ik kan me wel voorstellen waarom je vriendje t niet zo leuk vindt als je m zou dragen, maarja daar staat wel tegenover dat ik vind dat je moet dragen wat jezelf wil.

    RainbowDay schreef:
    En jij vind het gek dat je vriendje die jurk erg vind en je hem niet mag dragen D:?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn vriend zou dat echt niet grappig vinden.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waar is de jurk? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ^ 't Is een bot.


    i put the fun in funeral

    RainbowDay schreef:
    En jij vind het gek dat je vriendje die jurk erg vind en je hem niet mag dragen D:?


    :D:D:D:D

    binggan schreef:
    (...)

    :D:D:D:D


    Oké, nee, dat is niet :D:D:D:D
    Ik snap je vriend volledig.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    binggan schreef:
    (...)

    :D:D:D:D

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar die jurk gewoon Nee.D:
    Het is bijna geen jurk meer.(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Malambri schreef:
    Waar is de jurk? :W


    Tears are words the heart can't say.

    Je vriendje?
    Dat zou mijn laatste zorg wel zijn, want als ik dat zou dragen zou mijn vader er eigenhandig voor zorgen dat ik nooit meer het huis uit kom.


    Here & Now

    ALTERMOON schreef:
    ^ 't Is een bot.
    :(:(:(:(:(

    Maitreya schreef:
    Je vriendje?
    Dat zou mijn laatste zorg wel zijn, want als ik dat zou dragen zou mijn vader er eigenhandig voor zorgen dat ik nooit meer het huis uit kom.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Maitreya schreef:
    Je vriendje?
    Dat zou mijn laatste zorg wel zijn, want als ik dat zou dragen zou mijn vader er eigenhandig voor zorgen dat ik nooit meer het huis uit kom.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Nee, gewoon nee. Zoiets draag je niet. Hooguit thuis voor je vriendje, maar NIET in het openbaar.
    Dat is toch logisch -.-

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 9:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.