• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Derek Souza | Weerwolf
    Ik legde mijn spullen neer en trok me boxer uit. Ik gooide me spullen in de wasmand en liep de douche in. Na een half uurtje deed ik de douche uit en stapte ik uit de douche. Ik droogde me af en trok me ondergoed aan. Me ogen vielen op een lingerie setje. Vast van Ali, dacht ik bij me eigen. Ik deed de handdoek om me middel en liep de badkamer uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon | Visioenen

    Maar- Hoe- Wat- Huh ? Hoe kan Will zijn hand nu ontzichtbaar worden ? Ik sloop naar het jongensdeel aangezien dokter Luke nog lag te slapen en zag daar een normale Will. "He Will" riep ik. En ik gebaarde dat hij naar mij moest komen.

    Ali Jones

    Ik haalde opgelucht adem toen Derek eindelijk de badkamer uitkwam. Ik voelde gewoon dat Will me niet geloofde. Ik schoot snel de badkamer in en besloot maar gewoon hier te gaan douchen. De spin was nergens meer te bekennen. Ik trok me pyjama uit en sprong onder de douche.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mag ik misschien een samenvatting wat er allemaal gebeurt is nadat Selena flauw viel? Want toen volgde ik het niet echt meer]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Huh wat ? Dat was helemaal in het begin van het 1e deel, je hebt egt zoveel gemist, mss vraag je het best aan NeverLoseYou als ze weer online is, volg nu gewoon even wat er gebeurt is, wordt wakker ofs haha]

    Will Sylver
    Oh nee, Cat gebaarde dat ik naar haar toe moest komen. Dat deed ik dan maar.
    'Wat is er?' vroeg ik zo onschuldig mogelijk.


    If there's no risk, there's no reward.

    HurtedHeart schreef:
    [Mag ik misschien een samenvatting wat er allemaal gebeurt is nadat Selena flauw viel? Want toen volgde ik het niet echt meer]


    [Er was een ruzie in de vrijtijdskamer. Derek veranderde in een weerwolf. Sam voelde dat. Ali zat met Derek in een kamer. Die kregen ruzie. Nu is het ochtend en Ali wou douchen bij jongensdeel want meisjesdeel is bezet. maar Derek was haar voor. Ali staat nu te douchen in het jongens deel. Dat was het ongeveer.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wat is er dan in dit deel gebeurt? Dan kan ik het even volgen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon | Visioenen

    "Wat is er ?" vroeg Will onschuldig. Ik lachte sarcastisch. "Kijk Will, ik heb het heus wel gezien, maar ik ben niet het type dat direct alles aan iedereen zegt, als je wilt dat ik niet zeg dat je ontzichtbaar kan worden dan doe ik dat niet, dus zwijg ik ?" vroeg ik. Het was waar, ik zei nooit iets als ze niet wouden dat ik het niet zei. Ze verklaarden me misschien voor gek, maar ik was wel betrouwbaar.

    Will Sylver
    Dat noem ik pas met de deir in huis vallen, dacht ik toen ik hoorde wat Cat zei. Ik zuchtte. 'Ja, best. Ik kan onzichtbaar worden. Maar vertel het aan niemand.'Ik kreeg het gevoel dat ik Cat wel kon vertrouwen. Ik veranderde van onderwerp: 'Zeg Cat, weet jij soms wat er gisteren in mijn kamer gebeurd is tussen Ali en Derek?'


    If there's no risk, there's no reward.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Met een handdoek rond mijn lichaam liep ik terug uit de badkamer van de meisjes. Ik hoorde dat Ali in het jongensdeel ging douchen wat ik ergens wel hilarisch vond. Ik liep over de gang terug naar mijn kamer.

    [oké Thx]
    Juléan Quinten Happle || Gedachtes lezen en telepathie
    Ik open mijn ogen weer en hoor allemaal gedachtes van andere door mijn hoofd heen. Ik loop zonder shirt en alleen in mijn lange joggingbroek de kamer uit en blijf staan bij de badkamer waar ik een meisje zie staan. 'Heey Alison moet jij niet bij de meisjes douche?' Vraag ik opgemerkt. Ik merk nu zelf ook pas dat ik gaan shirt heb en alleen een broek. Ach joh ze moest er maar aan wennen.

    Selena Claire Sensorene. || intense pijn laten voelen
    Ik had al gedoucht om 5 uur vanochtend en zat al beneden aan mijn warme chocomel te drinken. Ik had zo een spijt over wat ik iedereen aan had gedaan. Ik kon het ook niet inhouden ofzo. Tranen biggelde weer over mijn wangen in mijn chocomel.

    [Kan Alex misschien naar Selena?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon | Visioenen

    "Ali en Derek ? Oh ze hebben wilde seks gehad" zei ik lachend. "Tuurlijk niet, ze hebben niets gedaan, maar ik mag niets zeggen, het spijt me, als je het nu niet erg vindt, ik wil me graag douchen en Will, je geheim is veilig bij mij" zei ik waarna ik hem een klopje gaf. Ik liep terug naar het meisjesdeel en zwaaide nog even naar hem.

    HurtedHeart schreef:
    [Wat is er dan in dit deel gebeurt? Dan kan ik het even volgen.]


    [Ali en Cat wouden douchen maar het meisjesdeel was bezet. Will vond Ali's armband in zijn kamer en ging die terug geven en denkt nu dat er iets is tussen Ali en Derek. Ali wilde gaan douchen bij het jongensgedeelte maar daar zag ze een spin dus wilde ze wegrennen maar ze knalde tegen Derek aan. Die liep de badkamer in een deed de deur opslot. Ali was in paniek omdat haar lingerie nog in de badkamer lag ( wat Derek dus heeft gezien). Derek is klaar en Ali schiet de badkamer in en staat daar nu te douchen)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Gaan we zo ontbijten? (A)]