• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Derek Souza | Weerwolf
    Ik voelde een hand op me. Ik hapte als waarschuwing en gromde dat ze weg moest gaan. Mijn hele lichaam begon te draaien en te kraken in onmenselijk posities. Ik voelde haren groeien en me gezicht begon te veranderen, spitser. Door al die pijn begon ik over te geven.

    -nou ben ik ff afwezig-

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:53 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik kijk Derek met open mond aan. Ik heb mijn hand op zijn arm liggen en voel dat er steeds meer haar begint te groeien. 'Maak je geen zorgen,' fluister ik in zijn oor. Ik trek hem voorzichtig overeind en begint hem de deur uit te trekken 'Ali, wa-' begint Alex. 'Ik neem hem mee geen zorgen!' en ga er zo snel mogelijk vandoor terwijl ik Derek met me mee trek. Ik zou me geen zorgen hoeven te maken als ik wonden kreeg, die zouden toch zo weer verdwijnen...

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 0:41 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf

    Ik werd meegetrokken door iemand -Kent mijn poppetje jou al?-. Ik gromde en probeerde te happen naar haar. Ik gromde dat ze me los moest laten. Ik schudde me los van haar en 1 luide breuk verbrak alle pijn grenzen. Ik liet me vallen op de grond en ademde snel.

    [Voor diegene die het niet door hebben, nou is zijn transformatie klaar ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Met open mond keek ik naar Derek? in elk geval voor me stond een wolf. 'Holy shit,' mompel ik. 'Ik ga opzoek naar Ali en Derek,' hoor ik Alex zeggen. Shit! Ik zet al mijn angst van me af. Ik gooi de dichtstbijzijnde deur open en trekt met alle kracht die ik in me heb de wolf de kamer binnen. 'meekomen, tenzij je wil dat iedereen dit weet,' zeg ik tegen de wolf/Derek. Ik doe net de deur dicht als ik de andere deur open hoor gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf
    Holy shit,' hoorde ik haar zeggen. Fijn, die denkt nu ook dat ik een monster ben. Ik gromde naar haar, kan toch geen kwaad meer. Ik duwde met mijn snuit tegen haar aan van dat ze weg moest gaan. Ik wachtte tot ze wegging en liep wankelend naar bed en sprong daarop.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Derek/de wolf drukt zijn snuit tegen me aan, als teken dat ik weg moest gaan. Ik doe de deur open maar hoor Alex de trap op rennen. Shit, en ik duik snel de kamer weer in waar de wolf/Derek me 'vragend' aankijkt. Ik gebaar dat hij moet luisteren. 'Jezus, waar zijn Ali en Derek,' hoor ik Alex zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf

    Ik gromde naar haar, maar ik hoorde Alex vragen waar we waren dus ik besloot me gedeisd te houden. ik had geen zin om nog meer mensen te hebben die denken dat ik een monster ben. Ik liep naar de kast toe en krabde aan de deur.


    [Me pa hoopte dat we morgen/vanmiddag om 3 uur weer thuis zijn]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sam Tipton

    Wat er gebeurd was weet ik niet. Toen de pijn wegging kwam er opeens een andere pijn opzetten. Nog zoiets, ik blijf voelen wat die persoon voelt gedurende 10 tot 15 minuten. Ik kruip de kamer uit en ga opzoek naar mijn kamer. Eigenlijk, eigenlijk is dit best vermoeiend.

    Ali Jones

    De wolf/Derek begint te krabben aan de kastdeur, ik kijk hem fronsend aan en doe de deur van de kast open.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf
    Ik gromde als dankje, en kroop de kast in. Ik gromde nog een keer maar dit keer boos. Waarschijnlijk zou ze niet weten wat ik bedoelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Derek/de wolf gromt nog een keer. Het is nog al een boze grom. 'Als je wil dat ik weg ga, kan je dat mooi vergeten,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    "Ja Derek ik weet dat je boos bent stop er gewoon mee !" kreun ik vermoeid. Het was de eerste keer dat ik zo moe werd van het voelen. Zijn gevoelens werden alsmaar sterker. Was hij niet extreem woedend, dan was hij weer op zijn hoede, of had hij weer een soort van pijn. Ik greep naar mijn iPod en zette ze in mijn boxen. Ze luid als ze konden ging de muziek door mijn kamer. "Derek stop met boos zijn !" schreeuwde ik uit. Hij was boos, ik was boos, kwam ik dan iemand tegen dan ging zijn emotie of iemand anders zijn emotie over op die persoon. Ik bedoel, dan kreeg die persoon het allemaal over zicht. Het was echt vermoeiend. Een goede les, raak nooit een weerwolf aan.

    Derek Souza | Weerwolf
    Ik liep grommend uit de kast en liet mijn tanden zien. Ik blafte en gromde naar haar, ik probeerde haar naar de deur te duwen zodat ze wegging. Ga weg! Schreeuwde ik in mijn gedachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Derek/de wolf loopt dreigend op me af en laat zijn tanden zien. Normaal ben ik nooit koppig maar nu ben ik dat wel. 'Ik blijf hier,' zeg ik vastberaden tegen hem. Als hij wel zou aanvallen, dan, dan, zou hij ook snel achter mijn geheim zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    "Ik heb er genoeg van !" riep ik uit. Het duurde echt al langer dan een kwartier. Was het niet de bedoeling om een soort van te genezen, niet om te verslechten ? Ik liep terug naar het jongensgedeeltje en probeerde uit te vinden waar ze zaten. Ik ging een kamer binnen dat de juiste was. "Ali, ik wil niet vervelend doen ofzo, maar Derek hier is extreem woedend, wat mij ook woedend maakt, dus alsjeblieft ga uit deze kamer, als blijf je hier voor de deur zitten dat maakt mij niet uit. Hij maakt mij gewoon extreem woedend" probeerde ik vriendelijk en kalm te zeggen. Ik maakte mijn handen tot vuisten en liep zo rustig mogelijk terug weg. Regels verbroken had ik toch al gedaan.