• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Selena Claire Sensorene
    Ik voel zijn warme hand op mijn schouder om me te troosten. Het helpt niet echt veel maar het voelt vertrouwd.
    'Uhm.. gaat het wel.' Vraagt een meisje. Ik dacht dat ze Mila heette. Ik wrijf snel de tranen weg en kijk haar aan. 'Jep alles gaat top, alleen ga ik toch wel liever dood dan met deze gave te moeten leven.' Antwoord ik. Ik zie haar schrikken en kijk waar het vandaan komt. Een jongen bekijkt ons. Hij voelt voor mij vertrouwd aan. Ik zou willen weten wat zijn diagnose is.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Derek Souza | Weerwolf

    Een meisje draaide zich om. Ik zag dat ze schrok en ze ging paar stappen achteruit. Ik zuchtte en ging een plekje zoeken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik probeerde me los te rukken uit Alex' greep maar dat lukte in. Ik begon wild met me benen te trappen en raakte daarbij Derek in zijn buik. kon deze dag nog erger worden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aanvulling Selena:
    Ik keek hoe Alex een meisje knuffelde en even kreeg ik een jaloezie steek. Ik kon mijn woede niet beheersen en gaf iedereen even een steek in deze kamer. Zelf had ik het niet echt door, maar ik stopte gelijk. 5 seconde hoorde ik ze alle 4 kreunen van de pijn. Dit gebeurde als je me boos of verdrietig maakte. Ik kon er niets aan doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Derek Souza | Weerwolf

    Net toen ik verder wou lopen kreeg ik een stomp in me buik. Ik keek op zij en zag dat het Ali was. 'Ik weet dat je me een monster vind, moet je me daarom gelijk stompen?' snauwde ik naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Will Sylver
    Ik loop de keuken binnen. Ik zie een jongen Ali knuffelen, waar ze blijkbaar niet zo blij mee is. Ik zie nog een twee andere meisje, de ene huilt. Gek genoeg trekt iedereen een pijnlijk gezicht alsof ze gestken worden of zoiets. 'Wat is iedereen toch zo vrolijk vandaag.' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 14:57 ]


    If there's no risk, there's no reward.

    Mila McBrown | Paranoia
    'Wat is je gave dan?' vraag ik zachtjes aan het meisje 'Jij was Selena toch?'
    Ik duik in een van de kastjes opzoek naar de cornflakes.

    Alison Jones

    'Ik weet dat je me een monster vind, moet je me daarom gelijk stompen?' 'Jezus! hou toch eens op met dat zelfmedelijden! En btw ik probeer alleen maar een manier te vinden om te ontsnappen uit de greep van deze idioot.' snauwde ik terug. Ik hoorde Alex achter me grinniken. Ik voelde even een stekende pijn en door Alex gekreun merkte ik dat hij het ook voelde maar hij bleef me alsnog vasthouden.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 15:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ff voor de duidelijkheid Selena gaf 5 seconde lang een deel van haar martelgavete voelen dus vuur in je lichaam xD]
    Selena Claire Sensorene
    'Dat wat je net voelde was mijn gave. Intense pijn veroorzaken bij mensen. Ik ben een monster.' Antwoord ik. Ik probeer sterk te blijven en niet weer te gaan huilen. Ik draai me om als ik dit hoor: 'Ik weet dat ik een monster ben, maar dan hoef je me toch niet te stompen.' Gromt hij naar Alison. Ik begreep hem. Ik was namelijk ook een monster.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Will Sylver
    Het lijkt een chaos in de keuken, Derek snauwt maar dingen naar Ali, de andere jongen houd haar nog steeds vast. De twee andere meisjes zitten geheimzinnig te fluisteren. 'Goedemorgen, iedereen.' roep ik in een poging mensen op te vrolijken


    If there's no risk, there's no reward.

    Derek Souza | Weerwolf

    'Jezus! hou toch eens op met dat zelfmedelijden! En btw ik probeer alleen maar een manier te vinden om te ontsnappen uit de greep van deze idioot.' snauwde ze terug.
    'Zelfmedelijden? Jij noemde vuile hond, weet je nog?'
    Ik draaide me om naar diegene die grinnikte. Ik balde mijn vuisten, maar besloot om toch maar verder te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mila McBrown | Paranoia
    'Je bent geen monster, monsters bestaan niet,' zeg ik, nog steeds zacht.
    Nu loop ik naar de voorraadkast, nog steeds opzoek naar cornflakes.
    En inderdaad in de voorraad kast staan cornflakes!
    Ik kijk om naar de jongen die 'Goeiemorgen' roept.
    Gelukkig voel, en hoor ik ook minder overdag, anders was ik nu waarschijnlijk half dood geweest door het roepen van die jongen en de gave van Selena

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 15:05 ]

    Cat Lincon | Visioenen

    "He Sam, gaan we naar beneden ?" vroeg ik toen ik haar tegenkwam. Ze knikte en liep naast me de trap af. "Hey Iedereen !" riep ik vrolijk toen ik de eetzaal binnenkwam. Toen pas zag ik dat het een choas was. "Okay, sorry, ga maar verder moet het doen wat jullie deden ?". Whatever. Ik liep met Sam naar een stoel en ging zitten. Het meest domme dat me kan overkomen gebeurde nu. "Nee, nee, nee". Ik hield mijn hoofd vast. Erger dan deze morgen. Helse hoofdpijn kwam opsteken. Ik ging weer in trance. Mijn lichaam ging rechtop zitten mijn ogen gingen wijd open en het visioen kwam.

    Ali Jones

    'Godverdomme zeg!' schreeuwde ik hard. 'Waarom zijn jongens van die klootzakken!' blijkbaar schreeuwde ik iets te hard want iedereen in de keuken staarde me aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    'Je bent geen monster.' Zegt Mila zacht. Ik Schud mijn hoofd en kijk naar Alex. Die Alison vast blijft houden. Ik vond Alex leuk, maar hou moest kappe. 'Alex laat haar los ik ik gebruik HET.' Zeg ik luid tegen Alex. Ik leg een klemtoon op Het om mijn gave te bedoelen.


    I'm finally back, Finally after a Year break