• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Midna schreef:
    [Ok, dan ga ik nu lekker afsluiten en lees ik morgen wel wat er allemaal is gebeurd ;D -ja ik ga het nogmaals vragen- Wil je ervoor zorgen dan dat de rest Derek met rust laten ;D Verzin maar een heel lul verhaal ;D of je verteld de waarheid.]


    [ik vertel wel een lul verhaal ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Naa Midna, lulverhaal ik cooler, ik zeg wel dat ik aan het slaapwandelen was en ik toen wakker werd naast je deze morgen maar je was egt zo boos of ziek of whatever, dat ik perongeluk aan je gevoeld heb -klinkt raar- en dat ze je bter met rust laten, goed ha !]

    Teletubie schreef:
    [Naa Midna, lulverhaal ik cooler, ik zeg wel dat ik aan het slaapwandelen was en ik toen wakker werd naast je deze morgen maar je was egt zo boos of ziek of whatever, dat ik perongeluk aan je gevoeld heb -klinkt raar- en dat ze je bter met rust laten, goed ha !]


    [Ik heb liever dat die andere het doet ;d aangezien zij de diegene was die het echt meemaakte ;d, iets in de trans dat me poppetje boos naar kamer liep en dat me poppetje tegen je opbotste ofzo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon | Visioenen

    Er werd op de deur geklopt. Ik riep dat ze binnenmocht. Alleen was het geen ze maar een hij. Alex om precies te zijn. Leuk, zit ik hier in een t-shirt en slaapshortje terwijl Alex komt aankloppen. "Hey, uhm, weet jij waar Ali en Derek zijn ?" "Ik ? Nee, ik heb niks meegemaakt ofzo maar misschien Sam wel, zij was er toch de hele tijd bij en zij voelde toch wat Derek voelde ?" zei ik tegen hem. Hij knikte en liep naar de deur van Sam.

    [Ehmm Ali was er de heletijd bij ;P niet Sam ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [In het begin was Sam erbij want ze lag nogal gillend op de grond van de pijn xp ze is naar haar kamer gekropen toen Ali en Derek naar die andere kamer gingen]

    [Ja ok, maar ze is er dan niet heletijd erbij ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    Cat wist het niet dus ik liep naar Sam's deur. Ik klopte er op en deed open en wou net vragen of zij Ali had gezien toen ik een harde gil hoorde.

    Ali Jones

    Droom:

    Ik zat met Michael in de auto toen ineens Chasing Cars op de radio kwam. 'Ik hou van dit liedje,' zei ik. 'Nou zing dan mee,' zei Michael. Ik schudde mijn hoofd. 'Kom op, niemand kan je horen behalve ik.' 'Okee dan,' zei ik en begon zachtjes mee te zingen. 'Harder,' zei Michael. Ik zuchtte en begon harder te zingen. Toen ik op zij keek zag ik dat hij een dromerige blik op zijn gezicht had. Ik keek weer voor me uit een zag een vrachtwagen op ons af rijden. 'MICHAEL! gilde ik, Michael kwam uit zijn trance en probeerde nog op zij te gaan maar het was al te laat. De auto vloog over de kop en alles werd zwart.

    'AAAAAAAAHHH,' met een gil werd ik wakker en keek verwilderd om mee heen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 2:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja sorry het is al redelijk laat xp, ben er niet meer bij met mijn gedachten]

    Teletubie schreef:
    [Ja sorry het is al redelijk laat xp, ben er niet meer bij met mijn gedachten]


    haha ik soms ook niet helemaal. ughh we moeten morgen het hele verhaal gaan uitleggen aan de anderen ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Ik zag de blik van Alex toen er een gil door het huis galmde. Ik wist zoal wat hij ging vragen, waar is Ali ? Een zucht rolde over mijn lippen. "Jongensdeel, 5e deur links, denk ik ? Ja zoiets, ik heb nog vlug iets gezien toen ik de kamer uitkroop" zei ik met een fake-lach. Het was laat, ik had de pizza gemist en ik was doodop, natuurlijk ging ik niet vrolijk staan te wezen.

    [@LovingStyles : ooh leuk klusje ! Nou, we vullen elkaar wel aan, ofzo, wie weet, we verzinnen wel iets xp]

    [ze mogen het bij lezen, moest ik ook (:]

    Derek Souza | Weerwolf

    Ik schrok wakker van een gil. Ik keek om me heen en besefte dat ik weer in deze rothok zat. Ik keek naar de deur en zag Ali daar zitten. 'Wat doe jij hier nog? Je mag hier niet eens wezen', snauwde ik naar haar. 'Ga weg, en laat me met rust.'
    Ik merkte dat ik bovenop de dekens lag en ging eronder liggen. Ik keek Ali weer boos aan. 'Ben je nou nog niet weg? Ga weg!'
    Ik ging liggen en viel al gauw in slaap.

    [Voor alle duidelijkheid, hij is niet zo meelevend persoontje als het om mensen gaat.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Teletubie schreef:
    [@LovingStyles : ooh leuk klusje ! Nou, we vullen elkaar wel aan, ofzo, wie weet, we verzinnen wel iets xp]


    [haha, alleen sommige hebben ook het hele gedoe in de vrijetijdsruimte gemist -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    Lekker warm lag ik in mijn bed door het raam naar buiten kijkend. Beter dan thuis dacht ik voor 1 seconde. 1 seconde tot dat helse hoofdpijn weer op kwam zetten. "Here we go again" mompelde ik tegen mezelf. De hoofdpijn werd erger en ik veerde recht in mijn bed, mijn ogen gingen wijd open en het visioen verscheen voor mijn ogen. Na afloop schudde ik met mijn hoofd en stapte voorzichtig uit mijn bed. Eerst Ali redden of gewoon gaan halen, voor ze betrapt word door Luke.