• http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/379968_222344007845127_100002085890348_521794_79761263_n.jpg

    http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/387684_222344144511780_100002085890348_521795_1348539604_n.jpg

    http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/393982_222344627845065_100002085890348_521798_1478086613_n.jpg

    Als je me nog niet gelooft en nog foto's moet hebben moet je het maar zeggen hé

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2012 - 13:09 ]

    Morphling schreef:
    (...)
    Jeez, heb je hem zo vervoerd? #dierenmishandeling (no_chears)

    You read my mind.


    Cool, neat, swell -Cry

    Wie reed er trouwens? Je vader waarschijnlijk niet!
    En wat zielig voor dat paardje! (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chemist schreef:
    (...)

    Heet Tango. "Noemen" is een werkwoord voor "benamen", niet "heten". Geld voor een paard, geld voor onderhoud. Gouden regel in de paardenbusiness.

    Bij elk dier.
    @SmaggieM
    Ik weet niet veel van paarden, maar hoe je hem vervoerd vind ik gewoon zielig. Je ouders kunnen wel al dat kopen maar geen trailer kopen/lenen/huren? Dan moet je geen paard nemen.
    Ja, honden worden ook zo vervoerd, maar een hond is geen paard. Dat zijn twee hele verschillende dieren, die je niet kan vergelijken. Een hond heeft vaak ook een bench en dat is niet voor niets. En honden gaan zitten of liggen, een paard blijft staan. Ook een groot verschil.

    Trouwens, je maakt dit topic om te bewijzen dat je een paard hebt en geen aandacht zoekt, maar dit vind ik best aandachttrekkerij. "Kijk mij eens, ik heb een paard", dat lieve schat noem ik nou opscheppen/aandachttrekkerij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Foxfaces schreef:
    Wie reed er trouwens? Je vader waarschijnlijk niet!
    En wat zielig voor dat paardje! (no_chears)


    + dit is pure aandachtrekkerij. :W

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 22:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Omg dat is toch zielig voor die paard o.0


    Shoganai i ne~

    SmaggieM schreef:
    het paardje noemt tango en zo een trailer kost 4000 euro , heb jij dat zomaar op zak zitten dan ?


    Whajooo! Hadden jouw ouders teveel geld of zo.
    Ik zou eerlijk gezegd geen 'paardje' kopen van 4000 euro. Nuff said.


    26 - 02 - '16

    Chemist schreef:
    (...)

    Heet Tango. "Noemen" is een werkwoord voor "benamen", niet "heten". Geld voor een paard, geld voor onderhoud. Gouden regel in de paardenbusiness.


    Dat is Vlaams, en ja het is misschien fout maar ik vind dat sommige mensen toch ook wel stoer doen door anderen te verbeteren hoor --"


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dierenmishandeling ?? omdat ik geen 4000 euro wil verspillen aan 2km !?
    Als je niks logisch kan zeggen , reageer dan niet hé(N)

    SmaggieM schreef:
    Dierenmishandeling ?? omdat ik geen 4000 euro wil verspillen aan 2km !?
    Als je niks logisch kan zeggen , reageer dan niet hé(N)

    Als je het geld niet voor over heb, koop dan geen dier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat is Vlaams, en ja het is misschien fout maar ik vind dat sommige mensen toch ook wel stoer doen door anderen te verbeteren hoor --"


    Ja dat irriteert me ook.
    En schattig paardje.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Clubbed schreef:
    (...)

    Whajooo! Hadden jouw ouders teveel geld of zo.
    Ik zou eerlijk gezegd geen 'paardje' kopen van 4000 euro. Nuff said.

    De trailer kost zoveel.


    Cool, neat, swell -Cry

    Frigga schreef:
    (...)
    Als je het geld niet voor over heb, koop dan geen dier.


    We can't spend our lives waiting to live.

    ik heb het geld er wel voor over , maar ik heb dat geld niet op 1 2 3
    maar als mijn groot paard komt komt mijn trailer uiteraard ook , ik zal direct een trailer voor 2 paarden kopen dan , het is trouwens niet wettelijk verboden en dus ook geen dierenmishandeling .

    Moet er nu serieus van alles een drama gemaakt worden? Guys, please.
    Ik vind het wel zielig voor het paardje, kon je anders geen trailer lenen?


    Olive

    Vrolijk vrolijk vrolijk paard
    Vrolijk vrolijk vrolijk paard


    There's power in the words you whisper.