• http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/379968_222344007845127_100002085890348_521794_79761263_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/387684_222344144511780_100002085890348_521795_1348539604_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/393982_222344627845065_100002085890348_521798_1478086613_n.jpg

Als je me nog niet gelooft en nog foto's moet hebben moet je het maar zeggen hé

[ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2012 - 13:09 ]

SmaggieM schreef:
    ik heb het geld er wel voor over , maar ik heb dat geld niet op 1 2 3
    maar als mijn groot paard komt komt mijn trailer uiteraard ook , ik zal direct een trailer voor 2 paarden kopen dan , het is trouwens niet wettelijk verboden en dus ook geen dierenmishandeling .

Kon je er dan geen lenen. Ik bedoel je heb hem ergens gekocht, had je hem daar niet kunnen lenen?
    Dan kunnen wij het nog wel dierenmishandeling vinden/

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Paynelinson schreef:
    (...)
    De trailer kost zoveel.

Haha. Srsly? Dan nog zou 'k niet zo klein ding kopen. Tjeezz. Veel te duur :')

26 - 02 - '16

de dichtstbijzijnde trailer dat ik kon lenen was in anderlecht , helemaal de andere kant op.
    onze trailer kan pas over 2 maanden aangekocht worden volgens inkomen
    Maar dit vervoer was maar 1 x om hem hier te krijgen , en als hij nog eens vervoert moet worden (naar de dierenarts of hoevensmit) is de trailer er al ..
    Mensen die denken dat ik niks van paarden afweet weten zelf niet wat ze schrijven en ze weten niet wat de situatie is : dat beest had geen stal in zijn voorig huisje ! hij had een pak stro op de grond ! dus wou ik het zo snel mogelijk menemen .

voor wie dacht dat ik aandacht zocht !

-.-'

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

SmaggieM schreef:
    Dierenmishandeling ?? omdat ik geen 4000 euro wil verspillen aan 2km !?
    Als je niks logisch kan zeggen , reageer dan niet hé(N)

Dierenmishandeling omdat je een paard, hoe klein ook, niet achterin een auto zet, dierenmushandeling omdat als je een paard koopt, je wel er vol voor moet gaan.

To love is to destroy.

Dat van die auto vind ik ronduit belachelijk. Wat als het beest in paniek was geraakt? Als het nou de auto ging slopen, en nog erger: zich daarmee verwondde? Ik vind het best onverantwoordelijk van je. Ookal is het maar voor kort: ik kende een paard dat twee minuten alleen gelaten werd in een te kleine box (op wedstrijd) en vervolgens konden ze hem afmaken. Hij was in paniek geraakt, trapte toen om zich heen en brak daarbij zijn been.

OT: leuk paardje.

[ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:26 ]

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Morphling schreef:
    Dierenmishandeling omdat je een paard, hoe klein ook, niet achterin een auto zet, dierenmushandeling omdat als je een paard koopt, je wel er vol voor moet gaan.

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Dat beestje stop je gewoon niet in de achterbak van een auto, punt.
    Voor heel veel verschillende redenen, zie hier al boven @Maanling

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

kunnen jullie nooit eens iets leuk of schattig vinden zonder al die comentaar ?
    het paardje is niet in paniek geschoten en het paardje loopt vrolijk rond
    wat is jullie probleem nu nog ??

Aaah, kijk nu wat een dropje. (krul)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ben ik de enige die haar snapt? Ik zou ook niet voor één keer rijden direct een trailer kopen, waarna dat ding van €4000 EURO gewoon ergens staat en niet meer gebruikt wordt. Mijn opa en oma zaten vroeger in die business en geloof me, dit is echt geen dierenmishandeling? Heeft het beest pijn? Nee. Hij heeft voor die enkele 2 km genoeg ruimte en loopt nu waarschijnlijk rond in een weiland of stal - heeft het naar zijn zin. We kijken ook niet op als er een hond achterin een auto zit, waarvan waarschijnlijk een kwart groter is dan dat paard zelf.
          Veel plezier met je paard, zelf heb ik het er niet zo op, omdat ik vroeger altijd gedwongen werd op die beesten te gaan zitten en ze doodeng vond, maar goed. Hihi. Hoop dat je er nog veel plezier aan gaat beleven! (:

[ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:26 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Mags schreef:
    Ben ik de enige die haar snapt? Ik zou ook niet voor één keer rijden direct een trailer kopen, waarna dat ding van €4000 EURO gewoon ergens staat en niet meer gebruikt wordt. Mijn opa en oma zaten vroeger in die business en geloof me, dit is echt geen dierenmishandeling? Heeft het beest pijn? Nee. Hij heeft voor die enkele 2 km genoeg ruimte en loopt nu waarschijnlijk rond in een weiland of stal - heeft het naar zijn zin. We kijken ook niet op als er een hond achterin een auto zit, waarvan waarschijnlijk een kwart groter is dan dat paard zelf.
          Veel plezier met je paard, zelf heb ik het er niet zo op, omdat ik vroeger altijd gedwongen werd op die beesten te gaan zitten en ze doodeng vond, maar goed. Hihi. Hoop dat je er nog veel plezier aan gaat beleven! (:
    Daarvoor kan je er ook een huren

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik vind het niet goed van je, je zegt wel dat er niets gebeurt is en dat is al een hele opluchting, maar er had zoveel kunnen gebeuren. Een paard, al is het een shetlander, hoort gewoon niet in een auto. Maar, het is wel een schatje. (:

[ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 13:09 ]

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik ga wijselijk niet reageren op dat auto gezeur.
    Dus:

Ik vind dat je echt een schatje van een pony hebt. Heel wat knuffelbaarder dan de mijne. Ik heb een groot paard dat knuffelen haat ^^

I am an idiot, I move.

Het is echt een schatje. Vroeger reed ik ook paard en wat lief van je dat je hem daar zo snel mogelijk wilde weg halen.

Physics is awesome