• Een experiment met 10 jongeren/jongvolwassenen, of ze zonder identiteit konden overleven op een tropisch eiland, ze weten niks meer,en hebben allemaal alleen hun code's.
    Hun haren zijn in dezelfde kleur geverfd en ze proberen er achter te komen wie ze zijn, terwijl ze ook moeten overleven op het eiland.

    Er is 1 meisje waarop het middel waardoor de rest hun geheugen is gewist niet werkte, zij weet wie ze is, ze weet wie de anderen zijn, maar de anderen weten niet wat zij weet, en dit meisje vind het nu net leuk om spelletjes te spelen met mensen.


    We beginnen bij het moment dat ze wakker worden op het strand!

    Het meisje dat wel nog weet wat er is gebeurt: Moonberry|Erin Meggs| JA3V

    Mensen die gedumpt zijn op het eiland:
    -Disclaimer|DE2V
    -Ridder | AE9V
    -Midna |AR5V
    -Mags|DS7V
    -Cressida|RN8V
    -liveit|IL6M
    -NeverLoseYou|MH3V
    -Ridder| IN1M
    -Bluemew| XA4V
    De laatste letter van de code geeft het geslacht aan V=vrouw M=Man.

    Iedere keer krijg je je aanwijzing via PB!
    Rollenstory

    JA3V
    Als ik wakker word lig ik in, in zand.
    Ik open mijn ogen en zie de anderen liggen, ik kan mij helemaal helder herinneren wat er is gebeurt.
    Ik kijk naar onze haren, die zijn allemaal dezelfde kleur zwart.
    Haarverf, dat zeker.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:49 ]

    DE2V

    'Ik gewoon een beetje dan anderen, ik ben veel liever op mezelf een beetje op mezelf geweest.' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik vind dat zwart haar jou ook beter staat. Het geeft je iets sierlijks. Maar ik geloof dat jij het zo mooier vind.' Nog steeds keek ik naar het bos, terwijl ik me afvroeg wat voor wezens daar allemaal zouden zitten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Wil iemand straks de mijne erbij betrekken? ik loop beetje vast..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RN8V

    Van op een afstandje had ik alles gevolg met argusogen. Het zwarte kon je dus uit je haren wassen? Met een blij en raar geluidje ren ik het water in en ga kopje onder. Als ik bovenkom zie ik dat mijn haren een mooie bruinrode kleur hebben en tevreden ga ik bij de rest zitten. 'Oh fijn.' mompelde ik binnensmonds als ik zag dat er toch nog een zwarte streep door mijn haren liep. Ah ja, het had wel nog iets vond ik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Kan ik ook nog meedoen?]

    XA4V

    ik pakte de banaan en ging zitten, van zitten ging ik liggen en toen viel ik in slaap.
    ik werd wakker en er zat een meisje naast me` euhm...Hallo? vroeg ik

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 17:19 ]


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    AR5V

    De paar meisjes waren aan het praten. Ik zuchtte. Zal ik mijn haren zwart houden? Denk het wel en anders is het er gauw uitgewassen. Ik ging naast een meisje zitten. Waarom wist ik niet, zodat ik haar gerust kan stellen denk ik. Ik keek om me heen en hoorde naast me het meisje verschuivelen. 'euhm...Hallo?' hoorde ik naast me. Ik keek opzij en zag dat het meisje wakker was gehoorde. 'Hallo,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    XA4V

    'Hallo'zij het meisje met een glimlach.
    ik was denk ik in slaap gevalen maarja, ik pakte me banaan en at hem op.
    `ik denk dat mijn naar XA4V, euhm.. Aangenaam...' zij ik met volle bananen mond.


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    AR5V

    Het meisje pakte haar banaan en pelde hem open. Ze nam een hap. `Ik denk dat mijn naar XA4V, euhm.. Aangenaam...' zei het meisje met een volle mond. Ik glimlachte en liet de binnenkant van me hand zien. 'Aangenaam ik ben AR5V. Aangzien ik mijn eigen naam niet weet moeten we hier maar mee doen denk ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    XA4V

    `Aangenaam ik ben AR5V. Aangzien ik mijn eigen naam niet weet moeten we hier maar mee doen denk ik.' zij AR5V, ik lie tmijn binnekant van mijn hand zien waar XA4V stond. `ik ben dus XA4V, hapje banaan? vroeg ik


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    AR5V

    'ik ben dus XA4V, hapje banaan?' zei ze. 'Nee. Ik heb net mijn eigen banaan op, maar toch bedankt,' glimlachte ik. 'Trouwens,' begon ik. 'Als je van dat zwarte haar af wil, moet je haren even wassen in de zee. Het is makkelijker weg te halen. Paar anderen zijn je al voor geweest'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    XA4V

    'Als je van dat zwarte haar af wil, moet je haren even wassen in de zee. Het is makkelijker weg te halen. Paar anderen zijn je al voor geweest'. zij AR5V.
    ik dacht even na en knikte toen. `ik ben wel benieuwd welke kleur haar ik heb, misschien kom ik dan nog wel te weten wie ik ben, kom jij ook?' zij ik tegen AR5V terwijl ik opstond


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    AR5V

    `ik ben wel benieuwd welke kleur haar ik heb, misschien kom ik dan nog wel te weten wie ik ben, kom jij ook?' vroeg het meisje aan me die kort geleden zich nog had voorgesteld als XA4V. Ik knikte. 'Ja wel, maar ik hou mijn zwarte. Het is ergens wel leuk'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    XA4V

    'Ja wel, maar ik hou mijn zwarte. Het is ergens wel leuk'. zij AR5V, Misschien hat ze wel gelijk...`Ik denk dat ik me har ook nog even zwart haar hou, en ja AR5V je hebt gelijk, ergens is het wel leuk...Alof ik dat altijd al wou, zwart haar, maar niet weten wie je bent is wel raar... zij ik tegen AR5V, het was wel waar, het was alsof ik altijd al zwart haar wilde, en misschien was me haar al zwart! ik ging weer zitten naast AR5V. ik mog haar eigenlijk wel. voor de 1ste keer ontmoeten dan


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    AR5V

    XA4V begon een heel verhaal. Ik knikte beleefd. Ze had gelijk. 'Best gek,' begon ik. 'We zeggen nu, dit en dat is leuk. Maar, wie zegt dat we dat altijd leuk vonden? Misschien haatte we het eerst'. ik zuchtte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    XA4V

    'Best gek,' begon AR5V. 'We zeggen nu, dit en dat is leuk. Maar, wie zegt dat we dat altijd leuk vonden? Misschien haatte we het eerst'. ze zuchte.
    ik glimlachte en knikte, `Ja, als ik het haatte en nu leuk vind, nou ja het gaat nu om hier en nu, en we moeten denk ik wel een tijdje blijven hier tot een boot langs komt ofzo, en een plek om lekker te slapen...' zo ging ik nog wel even door over dingen die we moesten doen. (en zo ging de zon langzaam onder)


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t