• Een experiment met 10 jongeren/jongvolwassenen, of ze zonder identiteit konden overleven op een tropisch eiland, ze weten niks meer,en hebben allemaal alleen hun code's.
    Hun haren zijn in dezelfde kleur geverfd en ze proberen er achter te komen wie ze zijn, terwijl ze ook moeten overleven op het eiland.

    Er is 1 meisje waarop het middel waardoor de rest hun geheugen is gewist niet werkte, zij weet wie ze is, ze weet wie de anderen zijn, maar de anderen weten niet wat zij weet, en dit meisje vind het nu net leuk om spelletjes te spelen met mensen.


    We beginnen bij het moment dat ze wakker worden op het strand!

    Het meisje dat wel nog weet wat er is gebeurt: Moonberry|Erin Meggs| JA3V

    Mensen die gedumpt zijn op het eiland:
    -Disclaimer|DE2V
    -Ridder | AE9V
    -Midna |AR5V
    -Mags|DS7V
    -Cressida|RN8V
    -liveit|IL6M
    -NeverLoseYou|MH3V
    -Ridder| IN1M
    -Bluemew| XA4V
    De laatste letter van de code geeft het geslacht aan V=vrouw M=Man.

    Iedere keer krijg je je aanwijzing via PB!
    Rollenstory

    JA3V
    Als ik wakker word lig ik in, in zand.
    Ik open mijn ogen en zie de anderen liggen, ik kan mij helemaal helder herinneren wat er is gebeurt.
    Ik kijk naar onze haren, die zijn allemaal dezelfde kleur zwart.
    Haarverf, dat zeker.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:49 ]

    AE9V
    'Dat plan klinkt goed,' stemde ik toe. 'Er moet toch iemand zijn die weet waarom we hier op dit eiland zitten?' Ik vond zwart haar lelijk. Bij iedereen. Ergens ging ik er van uit dat ik hier voor nooit zwart haar had. Maar op dit moment, wist ik niks zeker.

    [waarom zitten ze eigenlijk op het eiland? En we kregen toch nog een hint? -is heel nieuwsgierig wie ze is.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    JA3V
    'Ik denk het ook wel, teminste dat hoop ik,' zeg ik.
    Ik keek om me heen, iedereen keek verward, en de enige die wel wat wist, ik dus hield van spelletjes, arme zielen.
    'We kunnen proberen, als het verf is, het zwart in de zee er uit te wassen?' vraag ik.

    [Uhm, dat ga ik nu bedenken en in de eerste post erbij zetten, en de hints ga ik zo denk ik even versturen.

    DS7V
    Ik bekijk een aantal bij elkaar verzamelde meisjes even en besluit er dan op af te lopen.
    "We kunnen proberen, als het verf is, het zwart in de zee eruit te wassen?" zegt één van hen en even frons ik mijn wenkbrauwen. Rustig loop ik op ze af en pak een haarlok beet. Pikzwart, het ging ongetwijfeld daarover.
    "Dus dit is nep?" vraag ik en kijk het meisje even aan. Een korte glimlach schenk ik haar en grijp even naar mijn hoofd. De hoofdpijn is nog steeds niet compleet verdwenen.
    "Iemand die weet waarom we hier zijn?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    JA3V
    'Ja dat is waarschijnlijk nep, en ik heb geen idee,' zeg ik.
    'Proberen te wassen?' vraag ik nog een keer met een gebaar naar ons haar.
    [Btw, iedereen hun haar kleur is in het echt bruin xd, daar gaat mijn tip moet even iets anders bedenken]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 19:28 ]

    DS7V
    "Waarschijn nep en ik heb geen idee," zegt hetzelfde meisje. Ik knik even bedenkelijk en slaak een diepe zucht. Wat was dit voor gek spel, waarom zaten we hier? "Proberen te wassen?" Ik frons mijn wenkbrauwen even en haal mijn schouders op.
    "Goed dan, naar het water dus?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    JA3V
    Ik knik en we lopen er heen.
    Ik loop een stukje het water in en laat mijn haar in het water, langzaam wordt het bruin.
    'Het werkt!' roep ik.

    DS7V
    "Het werkt!" roept het meisje en opgewonden ren ik naar haar toe. Ergens weet ik dat echt geverfd haar langer hoort blijven te zitten, dat dat normaal is, maar ik laat me daardoor niet tegenhouden en houd mijn hoofd meteen onderwater. Een donkerbruine kleur word zichtbaar van nattigheid, mijn haar geeft een donkere kleur af in het water, waaruit ik kan opmaken dat ze gelijk heeft. Waarschijnlijk zou de rest ook later weer terugkomen, zoals mijn naam bijvoorbeeld.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga even wat hints schrijven en doorsturen (:]

    AE9V
    Ik ging net zoals de andere twee meisje met mijn hoofd in de zee hangen. Mijn eigen bruine haar kleur kwam weer te voor schijn. Ik glimlachte.
    'Dit is geweldig,' zei ik. Ik wist zeker dat ik de rest me zo weer zou gaan herinneren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    DE2V

    Stiekem was ik de meisjes gevolgd, die hun haar begonnen te dippen in water om de verf eruit te krijgen. Ik had allang door dat het mijne geverfd was, omdat het zo onnatuurlijk rook. Het was niet goed uitgespoeld, dus was de kleur te dof en rook het raar. 'Waarom zouden jullie de kleur eruit willen?' vroeg ik hardop aan ze, om mijn aanwezigheid bekend te maken. Zelf vond ik zwart veel mooier dan de meeste haarkleuren, dus ik was nu al van mening dat ik mooi mijn haar niet ging wassen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    JA3V
    'Het is niet natuurlijk,' zeg ik tegen het meisje, en ik kijk naar mijn haar, weer super mooi bruin.
    Ik glimlach.
    'Dit is veel mooier.'

    [ik ga vanaf nu bijna niet meer reageren voor een uurtje.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [^Kee, als het goed is heeft iedereen een pb met de hint (:]

    DE2V

    'Ik vind zwart haar over het algemeen mooier,' zei ik, diep nadenkend. Eigenlijk had ik nu zin in een goed boek, en om even weg te zijn van alles en iedereen. Daarom liet ik mezelf achterover in het zand vallen, en keek ik naar mijn lange, nu ravenzwarte haren. Ik wist zeker dat dit mooier zou zijn dan mijn natuurlijke haarkleur, welke kleur dit ook mocht zijn. Mijn ogen dwaalden af naar een bos, daar in de verte. Het was een dicht bos, en ik wist zeker dat sommigen er niet heen zouden durven. Des te meer reden voor mij om daar 's nachts eens een kijkje te nemen. Dat moest ik echt eens doen, nam ik mezelf voor.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    JA3V
    Ik ging naast het meisje zitten dat weigerde haar haar te wassen.
    'Ach ja, het is jouw smaak dus je moet het zelf maar weten,' zeg ik.
    De anderen komen nu ook uit de zee.