• Een experiment met 10 jongeren/jongvolwassenen, of ze zonder identiteit konden overleven op een tropisch eiland, ze weten niks meer,en hebben allemaal alleen hun code's.
    Hun haren zijn in dezelfde kleur geverfd en ze proberen er achter te komen wie ze zijn, terwijl ze ook moeten overleven op het eiland.

    Er is 1 meisje waarop het middel waardoor de rest hun geheugen is gewist niet werkte, zij weet wie ze is, ze weet wie de anderen zijn, maar de anderen weten niet wat zij weet, en dit meisje vind het nu net leuk om spelletjes te spelen met mensen.


    We beginnen bij het moment dat ze wakker worden op het strand!

    Het meisje dat wel nog weet wat er is gebeurt: Moonberry|Erin Meggs| JA3V

    Mensen die gedumpt zijn op het eiland:
    -Disclaimer|DE2V
    -Ridder | AE9V
    -Midna |AR5V
    -Mags|DS7V
    -Cressida|RN8V
    -liveit|IL6M
    -NeverLoseYou|MH3V
    -Ridder| IN1M
    -Bluemew| XA4V
    De laatste letter van de code geeft het geslacht aan V=vrouw M=Man.

    Iedere keer krijg je je aanwijzing via PB!
    Rollenstory

    JA3V
    Als ik wakker word lig ik in, in zand.
    Ik open mijn ogen en zie de anderen liggen, ik kan mij helemaal helder herinneren wat er is gebeurt.
    Ik kijk naar onze haren, die zijn allemaal dezelfde kleur zwart.
    Haarverf, dat zeker.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:49 ]

    XA4V

    langzaam kwam er licht door mijn oogleden, ik wou me ogen niet open doen dus draaide ik me om.
    ik voelde zand in me kleren komen en schuren.
    maar ik wou nog niet opstaan, wakker worden, ik was veel te moe.
    of te zwak.
    ik wreef in me ogen en ging overeind zitten.
    zand...water.. waar was ik eigenlijk?
    en wie was ik? ik legde me handen in hat zand.
    wat vreemd letters en cijfers?
    XA4V stond er op mijn hand.
    mijn haar viel naar voren en het was zwart.
    ik hat tog geen zwart haar?
    of wel..?


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    XA4V

    ik keek naast me, Links, mensen met letters en cijfers op hun hand en zwart haar... vreemd. ik keek naar rechts en zag hetzelfde.
    ok dit is heel vreemd..... dacht ik bij mezelf.
    ik hoorde mensen praten en keek om.
    'misschien is het ook wel geen naam maar ik noem je gewoon zo.' zij een meisje tegen een ander.
    zwart haar en letters.
    ik stond op en liep naar ze toe.
    "wat is geen naam?" vroeg ik


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    JA3V
    Ik draai me om naar het andere meisje.
    'Datgene dat op je hand staat,' zeg ik.
    Terwijl ik de boom in klim met behulp van AE9V.
    Eenmaal in de boom laat ik 3 trosjes bananen naar beneden vallen, meer zit er niet in de boom.

    AE9V
    Ik keek naar het andere meisje. Daarna keek ik naar de bananen.
    'Veel is het niet,' mompelde ik teleurgesteld. Ik voelde me niet op gemak op het eiland. Niet wetend wie ik was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    AR5V

    Ik keek beetje wazig om me heen, ik zag paar meisjes bij een boom staan.
    Wankelend liep ik erheen. 'Heey, grappig. Jullie hebben dezelfde kleur haar,' grinnikte ik. 'Waar ben ik trouwens?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JA3V
    'Dat weten we dus niet, en je moet ook eens naar jouw haar kijken,' zeg ik.
    Ik telde de bananen 10, precies ieder 1.

    AR5V
    'Mijn haar?' Ik bekeek me haar en zag dat het ook zwart was. 'Hea,' zei ik verbaasd. 'Ik weet toch zeker dat mijn haar.. ... Ik weet het niet, maar het was beslist geen zwart'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    AE9V
    'Blijkbaar wel,' zei ik. 'Ik zie nu niet ergens iets waar je je haar kan verven.' Ik keek het meisje aan. 'Wat is je naam?' Ik keek haar vragend aan. Misschien als zij haar echte naam wist dan kon ze ons, met andere woorden, mij misschien helpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    AR5V
    'Nee, ik weet honderd procent zeker dat mijn haren niet zwart zijn. Welke kleur zijn mijn wenkbrauwen?' Ik wachtte op antwoord maar ze vroeg al wat mijn naam was. 'Mijn naam?' Ik keek naar binnenkant van mijn hand en las nogmaals de tekens 'AR5V'. Dat kon toch niet mijn naam wezen? 'Ehm, ik weet het niet,' zei ik maar ten slotte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ehm, ik moet nu weg.. ik ben de vanavond weer.. Verzin maar iets met me poppetje ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JA3V
    'Je hebt ook zwart geverfde wenkbrauwen, net als wij,' zeg ik.
    'Ieder mag trouwens 1 banaan.'
    Ik pakte mijn eigen banaan en ging aan de zee zitten.
    'Misschien moeten we gaan verkennen ofzo?' vroeg ik.

    AE9V
    'Hoe weet jij dat ze zwart geverfd zijn?' Ik keek JA3V aan. 'Wie zegt dat we niet zo geboren zijn?' Ik keek haar strak maar achterdochtig aan terwijl ik ook een banaan pakte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JA3V
    'Het ziet er niet uit als natuurlijk zwart, en het is wel heel toevallig dat we allemaal dezelfde haarkleur hebben,' zeg ik.
    'Kijk niet zo naar me.'
    Ik vind AE9V nu al irritant.

    AE9V
    'Misschien zijn we familie?' stelde ik zachtjes voor. Ik ging naast haar zitten terwijl ik mijn banaan ook begon te eten. 'Sorry, ik vind het alleen allemaal zo vreemd.' Ik haalde schuldig mijn schouders op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JA3V
    'Het is ook vreemd, maar qua gezicht lijken we allemaal niet op elkaar, daarom dacht ik dat het geverfd is,' zeg ik.
    'Misschien kan een van de mensen die nog niet wakker zijn zich herrineren wat er is gebeurt?' vraag ik, een spelletje spelen is leuk, vooral als ik de enige ben die weet waarom we hier zijn.