• Een experiment met 10 jongeren/jongvolwassenen, of ze zonder identiteit konden overleven op een tropisch eiland, ze weten niks meer,en hebben allemaal alleen hun code's.
    Hun haren zijn in dezelfde kleur geverfd en ze proberen er achter te komen wie ze zijn, terwijl ze ook moeten overleven op het eiland.

    Er is 1 meisje waarop het middel waardoor de rest hun geheugen is gewist niet werkte, zij weet wie ze is, ze weet wie de anderen zijn, maar de anderen weten niet wat zij weet, en dit meisje vind het nu net leuk om spelletjes te spelen met mensen.


    We beginnen bij het moment dat ze wakker worden op het strand!

    Het meisje dat wel nog weet wat er is gebeurt: Moonberry|Erin Meggs| JA3V

    Mensen die gedumpt zijn op het eiland:
    -Disclaimer|DE2V
    -Ridder | AE9V
    -Midna |AR5V
    -Mags|DS7V
    -Cressida|RN8V
    -liveit|IL6M
    -NeverLoseYou|MH3V
    -Ridder| IN1M
    -Bluemew| XA4V
    De laatste letter van de code geeft het geslacht aan V=vrouw M=Man.

    Iedere keer krijg je je aanwijzing via PB!
    Rollenstory

    JA3V
    Als ik wakker word lig ik in, in zand.
    Ik open mijn ogen en zie de anderen liggen, ik kan mij helemaal helder herinneren wat er is gebeurt.
    Ik kijk naar onze haren, die zijn allemaal dezelfde kleur zwart.
    Haarverf, dat zeker.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:49 ]

    AE9V
    Ik werd wakker. Waar was ik? Wie ben ik? En wat was er gebeurd? Dat was het eerste wat er door me heen ging. Ik keek om me heen en zag meer mensen. Allemaal met zwart haar. Ik trok een haar uit mijn hoofd. Ook zwart. Ik slikte, wat was er gebeurd?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 17:29 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar ik weet nu toch welke jongen ik ben?

    IN1M
    Langzaam ontwaakte ik uit een diepe slaap. Ik keek rond en zag allemaal mensen, meeste meiden, liggen. Ik wist niet wat ik hier deed. Wat ik had gedaan of wie ik was. Ik wist niks meer. Ergens verbaasde me dat. Ik moest toch wel een naam weten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    RN8V

    'Auw.' Kreunend kwam ik overeind. Mijn hoofd deed verschrikkelijk veel pijn. Wat was er in hemelsnaam gebeurt en waar was ik? Angstig opende ik mijn ogen en keek om me heen. Overal waren mensen, en ook zij leken wakker te worden. Hun haren hadden allemaal dezelfde donker zwarte kleur. Paniekerig hield ik een lok voor mijn ogen en staarde er ongeveer 5 seconden naar voor ik besefte welke kleur die had. Zwart, het was door en door zwart.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    JA3V
    Ik zag hoe iedereen wakker werd, ik ging overeind zitten en keek om me heen.
    Voor me was zee, achter me was bos.
    En eten, dat was er niet.
    Ik zuchtte en stond op.
    Op mijn hand stond "JA3V" getatoeëerd.

    AE9V
    Ik keek om me heen. Ik probeerde me iets te herinneren. Hoe was ik hier terecht gekomen? Hoe oud was ik? Ik keek naar mijn hand. AE9V. Ik staarde naar die niets zeggende cijfers en letters op mijn hand. Had ik een tatoeage gehad? Ik kon me het niet herinneren. Ik kon me helemaal niks herinneren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    DS7V
    Een dreunende hoofdpijn zorgt ervoor dat ik paniekerig naar mijn hoofd grijp, als ik mijn ogen open vult een fel licht mijn beeld en knipper ik een aantal keren met mijn ogen om alles goed te kunnen zien. Met mijn nagels wil ik in iets grijpen, maar het enige wat er in mijn handen komt is zand.
    Om me heen komen een paar andere omhoog, allemaal gitzwart haar. Een nieuwe trend misschien? Als ik één van mijn haarlokken beetpak zie ik dat ook ik het volg. Overdonderd probeer ik op te staan en word hierbij gegrepen door mijn hand, waar een aantal cijfers en nummers op gebrandmerkt staan.
    Waar waren we? En beter nog; wie was ik?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Staat de code ook ergens voor?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    AR5V

    'Mmm.' Ik draaide me eigen om. Ik voelde zand over me lichaam schuren. Zand? Ik zette me eigen af en ging staan. Jeuk verscheen op de binnenkant van hand en ik krabde. 'Au', zei ik geluidloos. Ik keek naar me hand en zag de tekens AR5V staan, wat betekende dat?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mags schreef:
    [Staat de code ook ergens voor?]

    [Nee alleen de laatste letter staat voor dat je een man of een vrouw bent ]

    DE2V

    Ik word wakker met een stevige pijn in mijn achterhoofd. Snel ga ik rechtop zitten, terwijl ik me probeer te herinneren waar ik ben, hoe ik hier ben gekomen en sterker nog: wíé ik ben. Mijn ogen flitsen door de ruimte, als mijn oog op mijn arm valt. Er staat een code DE2V. Is dat mijn naam? Ik heb werkelijk geen idee. Om me heen zie ik meerdere mensen, allemaal hebben ze zwart haar, en ook iedereen heeft een soort code op zijn arm. Wat heeft dit te betekenen? Snel sta ik op, en loop ik naar de deur van de ruimte, waar ik aan begin te trekken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    JA3V
    Mijn maag rammelde, er was dus geen voedsel.
    Ik liep een rondje, misschien in de bomen?
    Ik keek naar een van de meisjes verder op, op haar hand stond : AE9V.
    'Hey AE9V! denk je dat we samen bij die bananen daar kunnen komen?' vroeg ik en ik wees omhoog naar de bananen die nog zeker een meter van mijn lichaam afhingen.

    AE9V
    Ik keek het meisje verbaasd aan. Had ze het tegen mij? Was AE9V mijn naam? Ik stond verdwaasd op. Ik keek naar bananenboom.
    'Ja, samen moet dat wel lukken.' Het meisje had zoals iedereen pik zwart haar. 'Weet jij trouwens wat er gebeurt is?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    JA3V
    Ik dacht na of ik het zou vertellen of er een spelletje van ging maken, ik grijnsde ik wist wie ze was te zien aan haar ogen.
    'Nee ik weet het niet, maar kijk op je hand daar staat je "Naam" getatoeëerd,' zei ik.

    AE9V
    Ik keek naar mijn hand. 'Ik vind het nou niet bepaald een naam,' zei ik langzaam. Bij een naam dacht ik aan Kim, Lisa of Dana. Ik keek het meisje aan. Daarnaast vond ik het opmerkelijk dat je je eigen naam op je hand gaat tatoeëren. Ik wierp een blik op de andere. Het was opmerkelijk dat we allemaal pik zwart haar hadden en allemaal onze naam op onze hand hadden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JA3V
    'Misschien is het ook wel geen naam, maar voor nu noem ik je AE9V,' zei ik.
    'Geef jij mij een voetje zodat ik de bananen kan pakken, ik ben volgensmij lichter,' zei ik.