• Klik op het plaatje om naar het Rollentopic te gaan!


    Het zal niet rekening houden met de boeken(Alleen de personages komen erin voor), dus het speelt zich af in The House of Night waar het rustig is en Kalona nog weleens rondzwerft, maar niet dat hij de Halfwassen en Volwassen Vampieren kwaad doet degene die Kalona's rol op zich neemt ormoet toestemming hebben van de user die een Volwassen Vampier is of Halfwas als hij die wil pijn doen. De Raafspotters zijn er natuurlijk ook nog, maar die moeten ook toestemming hebben van de user om pijn te doen. De lessen beginnen om acht uur s 'avonds en eindigt om drie uur s 'nachts. Mensen mogen het campus niet betreden, maar regels zijn er om gebroken te worden. Ik wens jullie veel plezier! En je mag zoveel rollen als je wilt, als je ze maar niet verwaarloost. Ojaa: Iedereen die dood was, leeft weer. Als je de boeken niet gelezen hebt, kan je gerust vragen waar het over gaat en wie wie is enzo, dan mag je zelf beslissen of je meedoet of niet.


    Rollen:
    Neferet bezet door
    Zoey Redbird bezet door District12
    Stevie Rae Johnson bezet door District12
    Damien bezet door 2011vxc2011
    Jack bezet door
    Shaunee Cole bezet door ILoveKellinQ
    Erin Bates bezet door Fae
    Aphrodite bezet door
    Darius bezet door
    Kalona bezet door
    Raafspotter bezet door 2011vxc2011
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Raafspotter bezet door
    Erik Night bezet door
    Sylvia(oma) Redbird bezet door IloveKellinQ
    Zuster Mary Angela bezet door
    Bëëlzebub(kat) bezet door IloveKellinQ
    Nala(kat) bezet door District12
    Malafide(kat) bezet door
    Loren Blake bezet door
    Shekinah bezet door
    Patricia Nolan bezet door
    Lenobia bezet door
    Venus bezet door
    Elliot bezet door
    Elizabeth Geen Achternaam bezet door
    Moeder van Zoey bezet door
    Stiefloser(kuchkuch...stiefvader) van Zoey bezet door
    Kayla(Menselijke ex-beste vriensin van Zoey) bezet door
    Heath bezet door
    James Stark bezet door ColouredWind
    Duchess(hond) bezet door MoonBerry


    Nogmaals iedereen veel plezier met het rpg'en!
    Maar er zijn wel een aantal regels:
    •Geen ruzie's(Tussen users, tussen personages is toegestaan als het...nog niet veels te ver gaat)
    •16+ mag, maar niet te heftig

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 14:52 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damien
    'Dan ben ik wel doof' zeg ik spottend.
    'Wat? Zei Shaunnee al iets?' vroeg ik plagerig terwijl ik gehoord had dat Shaunee weer is te lui was om zelf kleren te pakken.


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Zoey Redbird
    "Sinds wanneer is Shaunee in de kamer?" vraag ik grappend.
    "Ik zie haar niet. En ik zie jou ook niet," voeg ik eraan toe.
    Ik mis Stevie Rae zeker, maar van dit soort momenten met mijn vrienden houd ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damien
    'Wat? Zei er iemand iets?' vroeg ik. Ik had inmiddels de slappe lach gekregen. 'Oke, dit is zoo kinderachtig, maar tegelijkertijd zo komisch' zei ik en ik plofte op bed naast Shaunee.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:06 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Shaunee Cole
    Ik zuchtte toen ik besefte dat ik toch echt mijn eigen kleren zou moeten pakken en slofte naar de kast.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Zoey Redbird
    Ik open mijn ogen weer en kijk naar Shaunee en Damien.
    "Ik ga even naar m'n kamer om mijn Mark te camoufleren," zeg ik.
    En met die woorden loop ik snel naar mijn eigen kamer en kijk treurig naar het bed dat vroeger van mijn beste vriendin Stevie Rae was. Ik zie al snel mijn foundation liggen en bedek de tattoo's op mijn gezicht en mijn Mark. Ik doe een zwart jasje aan en die verbergt de tattoo's die over mijn rug lopen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damien
    'Shaunnee, kijk je wel goed? Je pakt een een broek en t-shirt die echt niet bij elkaar passen. Je kan echt merken dat je nog niet helemaal wakker bent' plaagde ik.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:09 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Shaunee Cole
    'Zeg, wat gaan we eigenlijk doen?' Riep ik vanuit de badkamer, waar ik mijn kleren aantrok. 'Er moet toch een reden zijn dat jullie je prachtige Marks verbergen,' Ik werp een duistere blik op Damien.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:12 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Zoey Redbird
    Ik loop snel weer naar de kamer van Shaunee en Erin en lach dan om Damien's opmerking.
    "Tante Damien, ze is net wakker," zeg ik door het lachen heen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Zoey Redbird
    "We gaan naar het centrum om te shoppen, we gaan naar Starbucks en we gaan nog even naar Street Cats," zeg ik tegen Shaunee.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damien
    'Shoppen natuurlijk!!' riep ik naar de badkamer. 'Zoey is even weg naar haar kamer op haar marks te verbergen'.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:12 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Zoey Redbird
    "Ik ben alweer terug hoor Damien," zeg ik snel.
    Ik graai in de zakken van m'n spijkerbroek en pak dan uiteindelijk mijn mobiel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Shaunee Cole
    Dat ene woord maakte me gelijk klaarwakker. In de derde versnelling comeofleerde ik mijn gezicht en smeerde nog wat make-up in mijn face. 'Ik ben klaar, kunnen we gaan?' Ik was opeens verschrikkelijk vrolijk en probeerde alvast te bedenken dat ik nog nodig zou kunnen hebben voor in mijn kledingcollectie.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:15 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Damien
    'haha grappig Zoey. Maar zullen we dan maar is gaan?' vroeg ik aan de rest. Op dat moment ging mijn mobieltje af. 'Met Damien. Moet dat nu? Ik sta... Oke ik kom eraan'. 'Ik moet naar Draak komen. Hij wil dat ik een demonstratie schermen geef vandaag. Gaan jullie maar zonder mij. Misschien kom ik straks nog wel als ik klaar ben. Veel plezier!' zeg ik.
    Ik liep de kamer uit en liep richting de sportvelden.


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Ik ga slapen, ik moet morgen er vroeg uit. Doei tot de volgende keer!!


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Doei


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.