• Een experiment met .. jongeren/jongvolwassenen ze dumpten ze op een tropisch eiland, ze weten niks meer, ze hebben allemaal code's.
    Bijvoorbeeld D3EA1. Hun haren zijn in dezelfde kleur geverfd [Als je een rol maakt mogen ze elke haarkleur hebben die er is] en ze proberen er achter te komen wie ze zijn, terwijl ze ook moeten overleven op het eiland.

    Er is 1 meisje, zij weet wie ze is, ze weet wie de anderen zijn, maar de anderen weten niet wat zij weet.
    Dit meisje speel ik.


    Let op!: In deze RPG krijg je de rol van een ander, alleen wel met hetzelfde geslacht, dus als je een meisje maakt, krijg je ook een meisje.

    Het meisje dat wel nog weet wat er is gebeurt: Moonberry|Erin Meggs

    [max. 15] Mensen die gedumpt zijn op het eiland:
    -Disclaimer|Mara Armenia Dreyf
    -Ridder |Amber Elena Rolands
    -Midna |Luna Demore
    -HurtedHeart
    -Joselyne
    -Mags|Hazel Earnshaw
    -Cressida|Maellis Noah Sawyer
    -NathanSykes
    -liveit|Luke Adam Miller
    -NeverLoseYou|Rae Solouve
    -Ridder| Dean Nike Williams
    -
    -
    -
    Nog minstens 1 jongen!

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd [Tussen 13&25]:
    Karakter:
    Uiterlijk [Foto]:
    Geschiedenis:
    Extra [als er nog iets bijzonders is]:

    Als iets niet duidelijk is, just ask (:
    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 12:03 ]

    Dude, iedereen lange beschrijving.. kom ik eraan;

    Naam:Luna Demore
    Leeftijd [Tussen 13&25]:18
    Karakter:Luna is altijd al wat je noemt een "Einzelgänger". Het liefst zit ze de heledag in haar kamer boeken te lezen, of te tekenen. Vrienden heeft ze nooit echt gehad, omdat altijd alleen wou zitten en geen contact probeerde te leggen met anderen mensen. Sommige mensen probeerde het, maar daar besteedde ze geen aandacht aan.
    Uiterlijk [Foto]:


    Geschiedenis:Luna is haar vader op jonge leeftijd al verloren, en echt een goeie band met haar moeder heeft ze niet. Hij is omgekomen bij een auto ongeluk, Luna zal daarom ook niet zo snel in een auto stappen. Als het kan deed ze alles met de fiets.


    Yeah, dat is het dan zo beetje denk ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Maellis Noah Sawyer
    Leeftijd [Tussen 13&25]: 16
    Karakter: Maellis is een rustig meisje met iets mysterieus over zich heen, ze mag dan misschien niet al te veel zeggen toch hoort en ziet ze veel en trekt daaruit haar conclusies over andere mensen hun persoonlijkheid. Die conclusies zijn meestal helemaal juist alhoewel de meesten het gewoon beschouwen als mensenkennis. Als ze haar mond opendoet kan er al snel eens iets sarcastisch uitkomen maar ze slaagt er meestal wel in om dat vriendelijk over te laten komen.
    Uiterlijk [Foto]:


    Geschiedenis: Maellis is opgegroeid bij haar grootmoeder die als werkte als dokter in een klein dorpje. Ze heeft haar hele leven besteed aan het helpen van haar oma en het verzorgen van zieken. Haar ouders en broertje heeft ze nooit gekend nadat die omgekomen waren bij een brand.
    Extra [als er nog iets bijzonders is]: /

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 22:35 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil ook een plekje claimen dan vul ik hem straks in(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik wil nog wel een plekje pakken (:. Voordat ze op zijn, xD. Ik vul morgen in.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hoe bedoel je de rol van een ander? En moet ik anders nog een jongen aan maken?
    er is geen jongen en ik wil best mijn personage in een jongen veranderen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Hoe bedoel je de rol van een ander? En moet ik anders nog een jongen aan maken?
    er is geen jongen en ik wil best mijn personage in een jongen veranderen

    Ik ga een jongen maken dus die komen dr ook ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik reserveer alvast een plekje! Maar k vul m wel morgen pas in (:


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Ik ga een jongen maken dus die komen dr ook ;)


    Ja, maar een jongen is niet leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Hoe bedoel je de rol van een ander? En moet ik anders nog een jongen aan maken?
    er is geen jongen en ik wil best mijn personage in een jongen veranderen

    Nou je houdt niet je eigen gemaakte rol (alleen weet je zeker dat het een jongen/meisje is) je krijgt de rol van een ander.
    En verder je mag best een jongen maken hoor :)

    Ik vul zo in (:.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 11:14 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Btw als er jongens gemaakt worden moeten het er min. 3 zijn anders komt het niet uit (:

    Ik maak een meisje :P.
    Naam: Rae Solouve. [Reej Soloeve.]
    Leeftijd [Tussen 13&25]: 15.
    Karakter: Rae kan een klein bitcherig typje zijn, maar ze kan ook erg lief zijn. Ze is erg brutaal en zou bijna alles durven. Ze staat achter haar mening en krijgt altijd haar zin.
    Uiterlijk [Foto]:


    Geschiedenis: Rae was een soort meeloper-pestkop op de middelbare, maar iedereen heeft haar vergeven. Ze zit in een weeshuis vanwege haar ouders die haar uit de familie geschopt hebben vanwege gedrag, maar daar zit ze totaal niet meer mee.
    Extra [als er nog iets bijzonders is]: ---.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 11:27 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MoonBerry schreef:
    (...)
    Nou je houdt niet je eigen gemaakte rol (alleen weet je zeker dat het een jongen/meisje is) je krijgt de rol van een ander.
    En verder je mag best een jongen maken hoor :)


    Mag ik dan twee rollen? ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Mag ik dan twee rollen? ;$

    Ja hoor (: iedereen mag er max. 2

    MoonBerry schreef:
    (...)
    Ja hoor (: iedereen mag er max. 2


    Die maak ik vanavond dan aan. Zit nu in de bus. Ga nu naar de stad. (:


    "Ignite, my love. Ignite."