• Een experiment met .. jongeren/jongvolwassenen ze dumpten ze op een tropisch eiland, ze weten niks meer, ze hebben allemaal code's.
    Bijvoorbeeld D3EA1. Hun haren zijn in dezelfde kleur geverfd [Als je een rol maakt mogen ze elke haarkleur hebben die er is] en ze proberen er achter te komen wie ze zijn, terwijl ze ook moeten overleven op het eiland.

    Er is 1 meisje, zij weet wie ze is, ze weet wie de anderen zijn, maar de anderen weten niet wat zij weet.
    Dit meisje speel ik.


    Let op!: In deze RPG krijg je de rol van een ander, alleen wel met hetzelfde geslacht, dus als je een meisje maakt, krijg je ook een meisje.

    Het meisje dat wel nog weet wat er is gebeurt: Moonberry|Erin Meggs

    [max. 15] Mensen die gedumpt zijn op het eiland:
    -Disclaimer|Mara Armenia Dreyf
    -Ridder |Amber Elena Rolands
    -Midna |Luna Demore
    -HurtedHeart
    -Joselyne
    -Mags|Hazel Earnshaw
    -Cressida|Maellis Noah Sawyer
    -NathanSykes
    -liveit|Luke Adam Miller
    -NeverLoseYou|Rae Solouve
    -Ridder| Dean Nike Williams
    -
    -
    -
    Nog minstens 1 jongen!

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd [Tussen 13&25]:
    Karakter:
    Uiterlijk [Foto]:
    Geschiedenis:
    Extra [als er nog iets bijzonders is]:

    Als iets niet duidelijk is, just ask (:
    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 12:03 ]

    Ik claim een plekje, ik vul het even in. :W

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:23 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wil ook wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heeyy je hebt mijn suggestie genomen ;D cool;D

    Maar ik wil wel meedoen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maar het maakt toch niet uit welke kleur haar ze hebben?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik claim ook even een plekje xD. Ik vind het echt een leuk idee.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ridder schreef:
    Maar het maakt toch niet uit welke kleur haar ze hebben?

    Nee maakt niks uit

    Wat bedoel je precies met geschiedenis?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Wat bedoel je precies met geschiedenis?

    Waar ze vandaan komen, wat ze hebben meegemaakt in hun leven etc.

    MoonBerry schreef:
    (...)
    Waar ze vandaan komen, wat ze hebben meegemaakt in hun leven etc.


    Bepaalde richting waar ze vandaan moeten komen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Bepaalde richting waar ze vandaan moeten komen?

    Nee ze mogen overal vandaan komen

    Naam: Mara Armenia Dreyf
    Leeftijd: 18
    Karakter: Mara is wat je kunt noemen; een doorsnee meisje. Ze gaat qua kleding mee met de trends, en ook doet ze snel wat anderen doen, lacht ze wanneer anderen lachen. Dit allemaal doet ze omdat ze bang is om op te vallen. Ze wil niet degene zijn die eruit springt, ze wil gewoon op gaan in de menigte. Verder is ze achter die muur om zichzelf heen heel lief, en heeft ze een prachtig karakter. Ze is niet egoïstisch, en vriendelijk tegen vrijwel iedereen.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Mara is vroeger best wel gepest op de middelbare school, alleen omdat ze zichzelf durfde te zijn. Dat verklaart waarom ze nu op probeert te gaan in de menigte. Verder heeft ze een VWO diploma, en is ze nu bezig met de Pabo.
    Haar ouders zijn gescheiden, en ze is enigskind. Verder woont ze al een tijdje in een studentenhuis.
    Extra: -


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik claim ook een plekje, vul hem later in (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ow god, ik zie nu dat er 15 kunnen O_O
    Mweh, ik zeg al vast dat ik probeer bij te blijven..
    Misschien dat dat niet altijd zo geweldig ga..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Amber Elena Rolands. (moet de code hier ook bij?)
    Leeftijd [Tussen 13&25]: 15
    Karakter: Amber kan soms heel overdreven overkomen. Dat is om dat ze bang is dat ze over het hoofd gezien wordt. Sommige mensen mogen haar niet omdat ze meestal druk is. Meestal doet ze alsof sommige dingen of uitspraken haar niet boeien terwijl het heel erg hard bij haar aankomt. Amber is een doorzetter en geeft dan ook bijna nooit op.
    Uiterlijk [Foto]:


    Geschiedenis: Door haar vader's baan heeft Amber heel vaak moeten verhuizen daarom heeft ze nooit echte vrienden of een vriendje gehad. Altijd als ze net met iemand goed kon opschieten moest ze alweer verhuizen. Meestal was ze daarom ook best eenzaam. Ze had thuis geen inspraak en werd door haar ouders meestal genegeerd.
    Extra [als er nog iets bijzonders is]: -


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Hazel Earnshaw
    Leeftijd: Hazel is zeventien jaar oud, verjaard op negentien mei.
    Karakter: Hazel is een pittige dame die haar toekomst erg fleurig inziet. Ze is positief ingesteld en zeer koppig, iedereen die iets zegt waar Hazel het niet mee eens is kan heel wat gezeur verwachten. Ze leeft in haar eigen wereldje en is nogal dromerig, zeer creatief – maar ondanks dat ook wel klunzig. Voor de mensen die Hazel nog niet kennen kan ze nogal verlegen overkomen, ze stottert in het begin en loopt snel rood aan, tot haar grote ergernis. Als je haar beter leert kennen is ze een leuk meisje, met soms een grote mond en die mensen zeer snel om haar vingers windt. Soms gebruikt Hazel een leugentje om eigen bestwel, eigenlijk best vaak en ze komt er nog gemakkelijk mee weg ook. Dit komt vooral omdat ze een goede prater is, ze is een zo’n typisch persoon waarvan mensen het heerlijk vinden om bij in de buurt te zijn. Tevens is Hazel erg perfectionistisch en kan ze er absoluut niet tegen als ze fouten maakt, dan wordt ze kwaad – een kort lontje heeft ze namelijk zeker. Buiten dit is ze erg gedreven, raakt ze al snel in paniek als dingen niet gaan zoals ze zelf wilt en probeert ze veel dingen met grapjes weg te wuiven. Je zou Hazel claustrofobisch kunnen noemen, tevens heeft ze een angst voor insecten.
    Uiterlijk:


    Geschiedenis: Hazel is opgegroeid in een normaal gezin. Twee ouders – Jennifer en Michael – wie een redelijk betaalde baan hebben als kleuterjuf en salesmanager. Ook drie oudere broers – van wie ze heeft leren boksen. Dean, wie vijfentwintig is, Matthew, wie deze maand nog tweeëntwintig is geworden en Logan, wie negentien is. Ze is erg gehecht aan haar familie en ze betekenen werkelijk alles voor haar. Ze heeft een redelijk normaal leven gehad, niets bijzonders. Ze was nooit de populairste van de klas, maar ook zeker niet de persoon die gepest werd – of de pester zelf. Ze behoort bij de onopvallende middenmoot. Overal waar Hazel gaat neemt ze haar camera mee, een schrift en een pen. Later hoopt ze journalist te worden van één of ander bekend tijdschrift, maakt haar niet uit welke.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.