• Wij XDarkWingsX en XShyDevilX houden een gedichtenwedstrijd!
    En we hebben toestemming van Amused.

    Hallo,

    Jullie hebben direct toestemming. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    veel succes
    Amused.




    Wat is de bedoeling: Jullie krijgen opdrachten waar je een gedicht over moet maken. De tijd die je er voor krijgt verschilt van opdracht tot opdracht. Maar het zal meestal tussen de 1 en anderhalf week zitten. Er zullen 5 rondes zijn. Dat hangt af van het aantal deelnemers. Er valt elke ronde twee mensen af.

    Jury: Wij zijn met zijn tweeën (XDarkWingsX en XShyDevilX) en gaan samen de beoordelingen doen en overleggen ook samen, wat we beiden er van vinden. Voor de rest hoeven wij geen jury’s meer.

    Deelnemers: Wij zoeken 10 actieve deelnemers

    1. xlufjoetoexx -
    2. Clouded -
    3. Paylor - Ligt eruit!
    4. REDHEADSROCK -
    5. MrCarrotCake
    6. Anhysbys -
    7. Rothko -
    8. Craziness - Ligt eruit!
    9. Minsa - - Ligt eruit!
    10.Moments1D - Ligt eruit!


    Wat kan je winnen: De eer en vermelding op onze profiel. Jullie story’s of gedichten komen ook op onze profiels voor een maand.

    Uitstel: Als je een geldige reden hebt kan je uitstel krijgen. Dit moet je dan wel minimaal drie dagen voor het einde van de opdracht laten weten. Lever je niks in of niet op tijd en je hebt geen uitstel dan lig je eruit.

    Opdracht 1:
    De eerste opdracht is dat je een gedicht moet maken over gevoel. Jullie moeten een nummer kiezen tussen 1 tot en met 10. Bij elk nummer hoort een woord. Als je een nummer kiest, sturen wij jouw een privé bericht, met dat woord. Die jij gekozen hebt. Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft over het gevoel. Bijvoorbeeld je hebt nummer 8 gekozen en die nummer heeft liefde. Dan moet je daarover schrijven.

    De inleverdatum: Zondag 8 januari.


    Opdracht 2:
    De tweede opdracht gaat over dat jullie een fantasie gedicht moeten maken. Hieronder staan fantasiewezens, die je moet kiezen. En jullie mogen maar 1 keer iets kiezen. Jullie mogen geen mix er van maken. En er mogen geen mensen hetzelfde kiezen. Laat ons weten wat je hebt gekozen!!
    - Elven - MrCarrotCake - Ingeleverd - Cijfer: 8
    - Eenhoorns - Anhysbys- Ingeleverd - Cijfer: 6,5
    - Kabouters -
    - Feeën -
    - Draken - Rothko - Ingeleverd - Cijfer: 7,6
    - Engelen - Moments1D - Niet ingeleverd
    - Heksen - Minsa - Niet ingeleverd
    - Zeemeerminnen - xlufjoetoexx - Ingeleverd - Cijfer: 7,6
    - Vampieren - Clouded - Ingeleverd - Cijfer: 7
    - Weerwolven - REDHEADSROCK - Ingeleverd - Cijfer: 8


    De inleverdatum: 27 januari (vrijdag) Tijd: 23:59, voor die tijd moet het ingeleverd zijn!! Waarom de deadline zo lang duurt omdat ik van 23 tot 27 januari een toetsweek heb en ik moet dan leren, ook voor die tijd, dus dan kan ik niet de beoordelingen en cijfers maken. Wel na de toetsweek!!
    Opdracht 3:
    De derde opdracht is dat je een gedicht moet maken over een plaatje. Je moet de nummers 1 tot en met 8 kiezen en het plaatje wat jij krijgt moet je een gedicht over schrijven. Maar maakt de gedichten zo mysterieus mogelijk, maar wel nog steeds over het plaatje! Ik zet ze dan ook gelijk online op de story, waar je dan kan kijken welke plaatje je hebt.

    Mysterieus bedoelen we mee (Het zijn alleen maar voorbeelden, wat je kan doen om je gedicht zo Mysterieus mogelijk te maken.) Deze woorden zijn alleen bedoelt voor inspiratie!!: -
    Raadselachtig zoals: duister, geheimzinnig, ingewikkeld, mysterieus, mystiek, onbegrijpelijk, ondoorgrondelijk, onverklaarbaar, vreemd, wonderlijk.
    Onduidelijk zoals: duister, geheimzinnig,mysterieus, onbegrijpelijk, onbepaald, onbeslist, onscherp, onzeker, schimmig, twijfelachtig, vaag, verward, warrig,
    Duister zoals: geheimzinnig, onbegrijpelijk, onduidelijk, onverklaarbaar, raadselachtig, verborgen.
    Griezelig zoals: akelig, beangstigend, benauwend, eng, huiveringwekkend, ijselijk, ijzingwekkend, luguber, spookachtig.
    Geheimzinnig zoals: duister, gesloten, ,mystiek, ondoorgrondelijk, onverklaarbaar, raadselachtig, verborgen

    Inleverdatum: 10 Februari (Vrijdag) Voor 18:00 avond moeten de gedichten ingeleverd worden!




    - Geef een verandering van de username in het topic aan, want zo is het duidelijk wie, wie is!!

    - Als jullie klaar zijn met jullie gedicht, dan moeten jullie het gedicht naar mij en XShyDevilX sturen via een prive bericht.

    - Er komt een story waar alle gedichten in komen te staan en uiteraardt de beoordelingen. De story komt pas online, als er meer gedichten is ingeleverd! De beoordelingen zullen er later op komen, nadat iedereen hem heeft ingeleverd.


    Edit: XShyDevilX en ik geven twee cijfers en daar komt een gemiddelde cijfer eruit. En die cijfer moet je naar kijken en die komt ook achter je naam te staan. De beoordelingen komen zo gauw mogelijk erop. Heb geduld. ^^

    Hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/71326/gedichtenwedstrijd/

    Dan wensen wij jullie veel succes!!

    Groetjes XDarkWingsX en XShyDevilX

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 14:39 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Silvester schreef:
    Inderdaad. Wedstrijden moeten ook voor ons leuk blijven, en niet alleen voor de houder.


    Ik hou van jou. VEEL.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oké, ik vind het ook een best oneerlijk systeem, maar je hoeft niet aan een wedstrijd mee te doen om te kunnen dichten. Ik durf wedden dat zelfs als jullie worden weggestuurd, dat jullie gewoon blijven verder dichten. Als je iets leuk vindt, waarom zou je daar dan mee stoppen als je uit een wedstrijd wordt gestuurd?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik doe mee omdat ik wil winnen met mijn gedichten en omdat ik wil dat iemand ze eens leest.
    Ik stop niet met dichten als ik weggestuurd word. Ik ga ook niet zeiken als ik weggestuurd word. Maar ik wil wel weggestuurd worden op basis van mijn gedichten en niet op basis van ze mij aardig vinden of niet.


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    Ik doe mee omdat ik wil winnen met mijn gedichten en omdat ik wil dat iemand ze eens leest.
    Ik stop niet met dichten als ik weggestuurd word. Ik ga ook niet zeiken als ik weggestuurd word. Maar ik wil wel weggestuurd worden op basis van mijn gedichten en niet op basis van ze mij aardig vinden of niet.


    This. En nu hou ik alweer meer van je.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik houd ook van jou hoor n.n
    Omdat je me steunt.


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    Ik houd ook van jou hoor n.n
    Omdat je me steunt.


    Haha, oké. Kijk, ik vind jullie als jury wel prima, maar als je mensen gaat wegsturen op basis van "gedrag", vind ik je zwak. Gedichten moeten zélf winnen. Als ik hierom weggestuurd word, word ik niet boos maar zal ik het niet leuk vinden. Ik wil namelijk ook winnen om de kwaliteit van mijn gedichten en mijn persoonlijke schrijfstijl. Ik vind het aanzetten tot asskissing, als je het mij vraagt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xlufjoetoexx schreef:
    Oké, ik vind het ook een best oneerlijk systeem, maar je hoeft niet aan een wedstrijd mee te doen om te kunnen dichten. Ik durf wedden dat zelfs als jullie worden weggestuurd, dat jullie gewoon blijven verder dichten. Als je iets leuk vindt, waarom zou je daar dan mee stoppen als je uit een wedstrijd wordt gestuurd?

    Dat weet ik ook wel, maar de voornaamste reden dat ik haar aan meedoe is omdat ik van dichten houd en ze op deze manier anderen dus laat lezen. Dat is niet leuk als alles op zo'n oneerlijke manier gaat

    @Silvester
    You. Are. Brilliant. ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @ ColouredWind _O_

    Zouden ze zich als bedacht hebben over de jurering?


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    @ ColouredWind _O_

    Zouden ze zich als bedacht hebben over de jurering?

    Geen idee, ze zijn offline.
    Ze zijn wel vaak offline trouwens... En dingen die ze beloven hebben ze ook nog niet gedaan *hoest* story *hoest*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Die komt toch als de cijfers er zijn? Dat had ik zo begrepen.


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    Die komt toch als de cijfers er zijn? Dat had ik zo begrepen.

    Als er genoeg hadden ingeleverd, want daar staan de commentaren, vandaar. Ik heb er nu al een paar keer om gevraagd, dus ik snap het onderhand op deze manier.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Even voor de duidelijkheid, zij hebben niet gezegd dat het om gedrag ging, toch? Dat hebben wij ervan gemaakt?
    Maar het systeem klinkt sowieso raar... Ik ben het met jullie eens, het moet eerlijk en leuk zijn voor iedereen. :]


    I can't even think straight.

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Als er genoeg hadden ingeleverd, want daar staan de commentaren, vandaar. Ik heb er nu al een paar keer om gevraagd, dus ik snap het onderhand op deze manier.

    Ze zeiden vandaag dat het vanavond online zou komen.


    I can't even think straight.

    Sorry! Dat het zo moet lopen. Het is onze eerste wedstrijd die we houden, dus we weten ook niet alles. Ik weet het, het is geen excuus, maar we wisten ook niet priscies hoe het nou zat met cijfers. Het is totaal niet vriendjespolitiek. Echt niet en gedichten maken, moet voor iedereen leuk zijn! We doen echt ons best om alles erop te zetten en jullie allemaal up te daten maar ga niet lopen zeggen, dat we vaak offline zijn want dat is niet zo. Ik ben bijna altijd online, maar vandaag was het geval niet. Omdat ik stage heb tot 17:00 en dat ik laat thuis ben. En we wouden zoizo vandaag alles erop zetten. Als nog sorry, dat het zo gelopen is. Vanaf nu is dit het: Het is inderdaad beter, als we gewoon cijfers houden en die de laagste cijfer heeft, gaat weg. Dus als iemand een 5 heeft gaat hij weg. En ja we hebben er over gepraat. Ik ga nu de link online zetten en de beoordelingen komen daarna.


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    Sorry! Dat het zo moet lopen. Het is onze eerste wedstrijd die we houden, dus we weten ook niet alles. Ik weet het, het is geen excuus, maar we wisten ook niet priscies hoe het nou zat met cijfers. Het is totaal niet vriendjespolitiek. Echt niet en gedichten maken, moet voor iedereen leuk zijn! We doen echt ons best om alles erop te zetten en jullie allemaal up te daten maar ga niet lopen zeggen, dat we vaak offline zijn want dat is niet zo. Ik ben bijna altijd online, maar vandaag was het geval niet. Omdat ik stage heb tot 17:00 en dat ik laat thuis ben. En we wouden zoizo vandaag alles erop zetten. Als nog sorry, dat het zo gelopen is. Vanaf nu is dit het: Het is inderdaad beter, als we gewoon cijfers houden en die de laagste cijfer heeft, gaat weg. Dus als iemand een 5 heeft gaat hij weg. En ja we hebben er over gepraat. Ik ga nu de link online zetten en de beoordelingen komen daarna.

    Dank jullie wel. :]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 19:28 ]


    I can't even think straight.