• Ik verveel me een beetje dus wie heeft er stories ?

    Geen
    Justin Bieber , Tokio Hotel en Harry potter

    De rest is welkom het liefst Onbekende personen maar de rest mag ook hoor :)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Who you are. -Seth clearwater.


    from an old story, to a new fairytale.
    plaatje is klikbaar.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 20:42 ]


    They fell in love, didn't they?

    Het lijkt allemaal leuke verhalen ik ga ze zeker lezen

    BTW jullie hebben er alle 3 een abo bij x


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    I studied at what I believe they call the University of Life
    Nathaniel "Nate" Spencer is een levensgenieter. Hij doet alleen dingen waar hij zelf zin in heeft en laat zich door niemand anders vertellen wat hij moet doen. Audrey Roberts daarentegen is streng opgevoegd en heeft haar hele leven al laten plannen door haar ouders. Ze moet na de middelbare school Engels studeren op Oxford en daarvoor moet ze natuurlijk veel leren. Kan Nate er toch voor zorgen dat Audrey eens voor zichzelf kiest als ze elkaar ontmoeten?

    hehe :3


    As travars

    Is it a bird? Is it a plane?


    Mijn naam is Sam. Sam Bynes. Ik heb een normaal leven. Ik heb vrienden. Ik ga naar school. Ik hou van meisjes. Ik ben een superheld.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:05 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________


    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Take consequences like a Stifler (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Unfair van Dimanche

    Love and war are always together ~Twilight~ van mij en michellexoxo Hij staat bij michellexoxo


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Huge schreef:
    Who you are. -Seth clearwater.


    from an old story, to a new fairytale.
    plaatje is klikbaar.

    Ik lees dat verhaal al, maar ik heb een vraag: hoe heb je dat plaatje aanklikbaar gemaakt


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Lost in the words of letters


    Kill them with kindness.

    Mijn story This is War

    for the record: niet dezelfde als die van Squara, al hebben we wel dezelfde titel (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een glee story? (':


    Keep it simple.

    willowmere


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.