• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:17 ]

    Ik ken het gevoel en mis het even hard als jij doet. Inderdaad een andere uitweg zoeken, als jij je daar kut voelt presteer je ook minder, plus je voelt je gewoon kut.


    Let it come and let it be

    Dat had ik vorig jaar ook, nu heb ik andere vriendinnen en ben ik gelukkig =)
    (ik ben happy dus reageer ook eenn beetje raar ;p)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Misschien zijn die vriendinnen geen echte vriendinnen? Of ze weten waarschijnlijk helemaal niet dat jij je zo voelt. Ik zou er eens met iemand van je vrienden groep over praten. Misschien begrijpen ze je en hebben ze zelf niet door dat jij dit voelt. Maar een andere klas is misschien een optie. Ik zit bij geen enkele vriendin van me in de klas, maar dat maakt niet uit. Het is alleen maar om te leren en we zien elkaar in de pauze. Dat is veel leuker, want zo heb je elkaar wat te vertellen. Maar het is zeker niet leuk als je dat zo voelt. Ik hoop dat je eruit komt ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan me hellemaal in je verhaal vinden.
    Tenminsten toen ik nog op de middelbaar zat.
    Ik had me toen ingescheven voor een andere school omdat ik er totaal geen vrienden aan overhield omdat ik me net zo afstandelijk ging gedrachen als hun dat bij mij deden en ik toen opeens de boosdoener was omdat ik tegen andere mensen ging praten.
    Enkel moest ik toen een jaar overdoen als ik naar een andere school zou gaan en ik heb toen de keuze gemaakt het niet te doen.Dus mijn laatste schooljaar heb ik doorgebracht in stilte en ik was zo opgelucht toen ik eindelijk voor de laatste keer het schoolplein kon aflopen.
    Ik weet dat je hier niks aan hebt. maar ik wil je enkel zeggen dat je je neit moet laten tegenhouden door een paar meiden die zich voordoen als vienden.
    Als je naar een andere klas gaat houd het echt niet voor je op. Ze gaan je alleen nog vreemder aankijken en zich daardoor beledicht voelen.
    Dit moet je alleen niet laten tegenhouden.
    Als jij je better thuisvoelt bij een andere vriendengroep moet je lekker naar hun gaan en die andere 'vrienden' laten.
    Ik snap dat het nu heel veel lijkt. maar over een paar jaar [ik weet neit hoeveel jaar je nog op die school zit] Zie je ze toch nooit meer.
    het is maar een klein deel van je leven en dat moet je niet laten verpesten door een paar kutkinderen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je houdt van ze én je haat ze?


    I was an angel living in the garden of evil

    Ken wel zo beetje dat gevoel.
    Dit jaar heb ik het weer (: Alleen zitten. Als we duo's moeten kiezen kijk ik om me heen van; Ok, dit word niks.
    En dan word bij iemand geplaatst die er nooit is (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Had ik in het begin van het jaar. Wat ben ik blij dat ik van school ben veranderd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Countenance schreef:
    Ik ken het gevoel en mis het even hard als jij doet. Inderdaad een andere uitweg zoeken, als jij je daar kut voelt presteer je ook minder, plus je voelt je gewoon kut.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Dat had ik vorig jaar maar nu ik in een andere klas zit heb ik dat niet meer. Ik vind het dan ook een heel goed idee van je om naar een andere klas te gaan, het is immers beter voor jou en ook op school moet je je fijn kunnen voelen & jezelf kunnen wezen


    Physics is awesome

    Westwick schreef:
    Je houdt van ze én je haat ze?


    Ja, klinkt heel raar, maar is wel zo.

    Als ik jou was zou ik meteen naar die andere klas gaan.
    Dit had ik ook op de basisschool, en toen was ik zó blij dat ik naar de eerste ging. Pffff, wat een kutkinderen waren dat.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat had ik vroeger ook wel eens, maar op een gegeven moment veranderde dat. Maar soms blijven er momenten dat je er even niet bij past, heb ik het idee. But i'm cool with that ;')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Westwick schreef:
    Je houdt van ze én je haat ze?



    Ik begrijp haar wel, ze houd van haar vriendinnen want het zijn haar vriendinnen, ze heeft er vast veel met ze mee gemaakt en goede tijden met ze doorgebracht, maar ze haat ze omdat ze zich ineens zo gedragen, haar buiten sluiten en haar pijn doen.
    Haat en liefde ligt heel dicht bij elkaar.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dat gevoel heb ik nog nooit gehad op school. Iedere keer dat de leraar zegt dat we zelf duo's moeten vormen schiet ik automatisch in de stress, ook al is de klas van dit jaar niet eens zo erg en komt het meestal vanzelf goed, zonder tussenkomst van de leraar, maar het is ook al zo vaak níet goed gekomen... Niets is beschamender dan naar de leraar toe te moeten gaan en te zeggen dat je nog niet bent ingedeeld, waarna de docent je bij een of ander groepje indeelt die eigenlijk helemaal niet op je zitten te wachten, en dat laten ze merken ook. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik ken het gevoel, maar ik heb er zelf gelukkig geen last meer van.
    Ik zou zelf dan ook naar een andere klas gaan, anders kun je spijt krijgen D:.
    Net zoals ik in groep 8, had nog nooit zo hard gejuicht toen ik daar weg ging.;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor