• Wij XDarkWingsX en XShyDevilX houden een gedichtenwedstrijd!
    En we hebben toestemming van Amused.

    Hallo,

    Jullie hebben direct toestemming. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    veel succes
    Amused.




    Wat is de bedoeling: Jullie krijgen opdrachten waar je een gedicht over moet maken. De tijd die je er voor krijgt verschilt van opdracht tot opdracht. Maar het zal meestal tussen de 1 en anderhalf week zitten. Er zullen 5 rondes zijn. Dat hangt af van het aantal deelnemers. Er valt elke ronde twee mensen af.

    Jury: Wij zijn met zijn tweeën (XDarkWingsX en XShyDevilX) en gaan samen de beoordelingen doen en overleggen ook samen, wat we beiden er van vinden. Voor de rest hoeven wij geen jury’s meer.

    Deelnemers: Wij zoeken 10 actieve deelnemers

    1. xlufjoetoexx -
    2. Clouded -
    3. Paylor - Ligt eruit!
    4. REDHEADSROCK -
    5. MrCarrotCake
    6. Anhysbys -
    7. Rothko -
    8. Craziness - Ligt eruit!
    9. Minsa - - Ligt eruit!
    10.Moments1D - Ligt eruit!


    Wat kan je winnen: De eer en vermelding op onze profiel. Jullie story’s of gedichten komen ook op onze profiels voor een maand.

    Uitstel: Als je een geldige reden hebt kan je uitstel krijgen. Dit moet je dan wel minimaal drie dagen voor het einde van de opdracht laten weten. Lever je niks in of niet op tijd en je hebt geen uitstel dan lig je eruit.

    Opdracht 1:
    De eerste opdracht is dat je een gedicht moet maken over gevoel. Jullie moeten een nummer kiezen tussen 1 tot en met 10. Bij elk nummer hoort een woord. Als je een nummer kiest, sturen wij jouw een privé bericht, met dat woord. Die jij gekozen hebt. Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft over het gevoel. Bijvoorbeeld je hebt nummer 8 gekozen en die nummer heeft liefde. Dan moet je daarover schrijven.

    De inleverdatum: Zondag 8 januari.


    Opdracht 2:
    De tweede opdracht gaat over dat jullie een fantasie gedicht moeten maken. Hieronder staan fantasiewezens, die je moet kiezen. En jullie mogen maar 1 keer iets kiezen. Jullie mogen geen mix er van maken. En er mogen geen mensen hetzelfde kiezen. Laat ons weten wat je hebt gekozen!!
    - Elven - MrCarrotCake - Ingeleverd - Cijfer: 8
    - Eenhoorns - Anhysbys- Ingeleverd - Cijfer: 6,5
    - Kabouters -
    - Feeën -
    - Draken - Rothko - Ingeleverd - Cijfer: 7,6
    - Engelen - Moments1D - Niet ingeleverd
    - Heksen - Minsa - Niet ingeleverd
    - Zeemeerminnen - xlufjoetoexx - Ingeleverd - Cijfer: 7,6
    - Vampieren - Clouded - Ingeleverd - Cijfer: 7
    - Weerwolven - REDHEADSROCK - Ingeleverd - Cijfer: 8


    De inleverdatum: 27 januari (vrijdag) Tijd: 23:59, voor die tijd moet het ingeleverd zijn!! Waarom de deadline zo lang duurt omdat ik van 23 tot 27 januari een toetsweek heb en ik moet dan leren, ook voor die tijd, dus dan kan ik niet de beoordelingen en cijfers maken. Wel na de toetsweek!!
    Opdracht 3:
    De derde opdracht is dat je een gedicht moet maken over een plaatje. Je moet de nummers 1 tot en met 8 kiezen en het plaatje wat jij krijgt moet je een gedicht over schrijven. Maar maakt de gedichten zo mysterieus mogelijk, maar wel nog steeds over het plaatje! Ik zet ze dan ook gelijk online op de story, waar je dan kan kijken welke plaatje je hebt.

    Mysterieus bedoelen we mee (Het zijn alleen maar voorbeelden, wat je kan doen om je gedicht zo Mysterieus mogelijk te maken.) Deze woorden zijn alleen bedoelt voor inspiratie!!: -
    Raadselachtig zoals: duister, geheimzinnig, ingewikkeld, mysterieus, mystiek, onbegrijpelijk, ondoorgrondelijk, onverklaarbaar, vreemd, wonderlijk.
    Onduidelijk zoals: duister, geheimzinnig,mysterieus, onbegrijpelijk, onbepaald, onbeslist, onscherp, onzeker, schimmig, twijfelachtig, vaag, verward, warrig,
    Duister zoals: geheimzinnig, onbegrijpelijk, onduidelijk, onverklaarbaar, raadselachtig, verborgen.
    Griezelig zoals: akelig, beangstigend, benauwend, eng, huiveringwekkend, ijselijk, ijzingwekkend, luguber, spookachtig.
    Geheimzinnig zoals: duister, gesloten, ,mystiek, ondoorgrondelijk, onverklaarbaar, raadselachtig, verborgen

    Inleverdatum: 10 Februari (Vrijdag) Voor 18:00 avond moeten de gedichten ingeleverd worden!




    - Geef een verandering van de username in het topic aan, want zo is het duidelijk wie, wie is!!

    - Als jullie klaar zijn met jullie gedicht, dan moeten jullie het gedicht naar mij en XShyDevilX sturen via een prive bericht.

    - Er komt een story waar alle gedichten in komen te staan en uiteraardt de beoordelingen. De story komt pas online, als er meer gedichten is ingeleverd! De beoordelingen zullen er later op komen, nadat iedereen hem heeft ingeleverd.


    Edit: XShyDevilX en ik geven twee cijfers en daar komt een gemiddelde cijfer eruit. En die cijfer moet je naar kijken en die komt ook achter je naam te staan. De beoordelingen komen zo gauw mogelijk erop. Heb geduld. ^^

    Hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/71326/gedichtenwedstrijd/

    Dan wensen wij jullie veel succes!!

    Groetjes XDarkWingsX en XShyDevilX

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 14:39 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Silvester schreef:
    (...)
    Nu? (cat)


    Alsjeblieft?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Alsjeblieft?


    Rustig maar ik ben bezig. Het eerste beoordeling is eral!!!!!!!!!
    Ik ben niet zo snel!!!!! xD


    One Who Travels A Higher Path.

    Alle beoordelingen staan er op!!!!!!!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Dank je! Weet je al wanneer de nieuwe opdracht komt?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En ik kom weer veel te laat kijken en zie dat ik heel wat gemist heb. Haha, faal. xd
    Maar, goed dat alles erop staat en dat er over het algemeen duidelijkheid is. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Chemist schreef:
    Dank je! Weet je al wanneer de nieuwe opdracht komt?


    Morgen of vrijdag!!!


    One Who Travels A Higher Path.

    Wut, ik ben echt teleurgesteld en ik zie alleen nog maar mijn cijfer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben het niet eens met de beoordeling
    De bedoeling van het gedicht is juist dat teleurstelling verdrietig is en op meer manieren gezien kan worden
    Ook zie ik er zelf een duidelijk ritme in en vind ik de woorden heel goed passen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is het nu zo dat Paylor en Craziness zijn afgevallen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ook al val ik niet af, ik denk dat ik me uitschrijf


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    Ook al val ik niet af, ik denk dat ik me uitschrijf


    Dat is wel een héle zwakke uitweg. Omdat je één tegenvallend cijfer hebt gehaald?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Dat is wel een héle zwakke uitweg. Omdat je één tegenvallend cijfer hebt gehaald?

    Daar gaat het mij niet eens om
    Ik heb op dit gedicht heel veel positieve reacties gehad en als ik dan kijk naar de beoordeling ben ik het er gewoon niet mee eens en vind ik het niet goed beoordeeld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ow wow wat een berichten in dit topic :O ja sorry mensen over dat punten systeem, was niet onze bedoeling jullie upset te maken XDD maar idd we hebben nu het betere systeem dus don´t get mad at us XDD

    maarre, ik ben ik ben best vaak online hoor,ik log elke dag in, maar ik post niet altijd iets in het forum XD

    Paylor schreef:
    (...)
    Daar gaat het mij niet eens om
    Ik heb op dit gedicht heel veel positieve reacties gehad en als ik dan kijk naar de beoordeling ben ik het er gewoon niet mee eens en vind ik het niet goed beoordeeld


    Ik ben het er eerlijk gezegd wel mee eens. Je gebruikt een A-B-A-B-schema (niks mis mee), en redelijk simpele rijmwoorden. Probeer eens een andere constructie ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Paylor schreef:
    (...)
    Daar gaat het mij niet eens om
    Ik heb op dit gedicht heel veel positieve reacties gehad en als ik dan kijk naar de beoordeling ben ik het er gewoon niet mee eens en vind ik het niet goed beoordeeld

    Toen ik je topic had gezien, ben ik zo wijs geweest geen reactie achter te laten omdat ik het niet geweldig vindt, het gedicht zelf bedoel ik. Ja, je kan dichten, zeker wel, alleen dit gedicht had het gewoon niet voor mij. Zet je daar gewoon overheen + die lieve reacties, ik heb al vaak gehad dat het sarcastisch was bedoeld of iets dergelijks, niet om je te ontmoedigen. Maar zolang je trots bent op je eigen gedicht, moet je er vertrouwen in hebben, zo simpel is het.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis