• just love me, he whispered - ft. louis tomlinson


    One Direction bestaat trouwens niet.

    Het verhaal gaat over Nialls zusje, Teddy. Ze had een relatie met dé badboy Zayn, totdat ze zag dat hij vreemd ging, wat veel mensen niet zo vreemd vonden. Het meisje waarmee hij vreemd ging was een van Teddy's vriendinnen. Teddy is er helemaal kapot van en zoekt steun bij haar broer en zijn beste vrienden, Liam en Louis, die overigens niet heel er populair zijn en ze worden wel eens gepest, door dé pestkop Harry Styles, die trouwens de beste vriend is van Zayn. Vooral Louis, die overigens stiekem verliefd op Teddy is, wordt door hem gepest, omdat hij gewoon een beetje anders is, met zijn vage kledingstijl en zijn karakter. Teddy helpt Louis vaker wanneer Harry hem verveeld en Louis wordt daardoor steeds meer verliefd op haar. Teddy weet hier niets van en verder weet ik nog niet heel veel, maar daar gaat het verhaal een beetje over (: Niet heel erg origineel ofzo, maar goed. Ik heb dus rollen nodig.

    Rollen die ik nodig heb:
    - Nieuwe vriendinnetje van Zayn (tevens ex-vriendin van Teddy)
    - Twee meisjes die steeds achter Harry aanlopen
    - Een of twee andere vriendinnen van Teddy
    - Verdere klasgenoten, leerlingen van de school, koppels, whatever leef je uit! (:

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (foto verplicht):
    Extra's:
    Waarschuwen?:

    Alvast bedankt schatjes! <3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 17:04 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Nieuwe vriendinnetje van Zayn.
    Volledige naam: Scarlett Jasmine Sophia Montez.
    Bijnaam: Scarr.
    Leeftijd: 17, 15 Juli, `1993.
    Karakter: Scarlett is een meisje die nogal ''bitchy.'' is, dat komt doordat ze een moeilijke jeugd heeft gehad. Ze heeft veel vrienden, en is populiar. En daar geniet ze van. Ze was altijd al de knapste meisje in de familie, en dat is nog steeds zo. Scarlett vertrouwd mensen te snel, en daardoor komt ze heel vaak in de problemen. Voorderest is Scarlett dol op jongens & shoppen. En als er iets is waar ze niet tegen kan, is het wel meisjes die haar boyfriend willen afpakken.
    Uiterlijk (foto verplicht):
    Scarlett heeft lange bruine haren, waar ze altijd wel iets leuks meedoet. Ze wast het dagelijks, want ze houd helemaal niet van vet haar. Ze is licht getint, dat komt door haar afkomst. En ze doet weinig make-up op, omdat ze vind dat ze zelf mooi genoeg is.

    &


    Extra's: Ze deed vroeger drugs.
    Titels?: Geen idee.
    Waarschuwen?: Sure.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    ik heb het verhaal al online gezet! Maar de rollen zijn nog niet gekozen hoor lieverds! <3 KLIK!


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol:Meeloper van Harry
    Volledige naam: Valentina Del Colbra
    Bijnaam: Vall
    Leeftijd: Zeventien
    Karakter: Valentina Del Colbra zul je niet gauw opmerken wanneer ze met haar lange bruinen haren voorbij komt lopen. Al zeventien jaar is ze het meisje met de naam Valentina, maar ze is nooit zo onopvallend geweest. Vele jaren voordat ze besloot zich mee te laten trekken door de massa menigte was ze een meisje dat nogal apart was. Ze deed anders dan de rest, ze kleedde zich anders dan de rest en veel van andere trok ze zich niet aan. Maar alles veranderde drastisch toen ze verhuisde naar de grote stad. Ze begonnen haar te pesten en te treiteren. Valentina was een sterke meid, met een sterke wil, maar ze kon niks tegen de pesterijen doen. Langzamerhand werd Valentina eenzamer en eenzamer. Op een dag besluit ze weg te lopen van huis. Ze schrijft haar ouders een brief en zegt dat het haar spijt. Haar ouders waren te laat en konden haar niet meer tegen houden. Vanaf dat moment woont Valentina alleen en is ze een zelfstandige meid die voor zich durft op te komen, maar ze was veranderd. Ze zag er uit als ieder ander meisje op haar nieuwe school. Maar veel kon het Valentina niet schelen, ze was wie ze was. Maar diep van binnen zat altijd nog dat gekke kleine meisje dat ze ooit was geweest. Valentina heeft lange bruine haren die vaak los langs haar gezicht lopen. Haar groenige ogen proberen vaak contact te zoeken met andere, maar veel levert dat meestal niet op. Valentina kan soms arrogant over komen wanneer je haar ziet kijken. Maar Valentina houdt er gewoon van om naar mensen te kijken. Haar blik kan ze vaak niet zelf bepalen waardoor ze vanzelf arrogant kijkt. In een grote groep mensen verschilt Valentina, soms is ze enorm zelfverzekerd en zult ze je de oren van het hoofd af kletsen. Maar op sommige momenten kan Valentina verlegen over komen en zul jij de gene zijn die een gesprek met haar moet aan gaan. Valentina probeert zich groot te houden, maar soms als ze alleen is stort ze in.
    Uiterlijk (foto verplicht): -


    Extra's: Valentina is bang om zichzelf te zijn.
    Waarschuwen?:Ja :)


    "A mind needs books as a sword needs a whetstone" - Tyrion Lannister

    Veerleo schreef:
    ik heb het verhaal al online gezet! Maar de rollen zijn nog niet gekozen hoor lieverds! <3 KLIK!


    Wanneer ga je de rollen kiezen dan;o
    Ik ben nieuwsgierig haha ;$
    okeoke ennu ga ik lezen :Y)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Wanneer ga je de rollen kiezen dan;o
    Ik ben nieuwsgierig haha ;$
    okeoke ennu ga ik lezen :Y)


    ik denk ergens van de week, ik probeer de trailer af te maken, maar ik ben er morgen de hele dag niet en zaterdag ochtend ook niet, dus het duurt nog wel even, en ik moet nog bedenken hoe ik de proloog ga doen. Ik heb vreselijk veel inspiratie voor het verhaal, maar ik weet geen proloog.. bad me. :3


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Veerleo schreef:
    (...)

    ik denk ergens van de week, ik probeer de trailer af te maken, maar ik ben er morgen de hele dag niet en zaterdag ochtend ook niet, dus het duurt nog wel even, en ik moet nog bedenken hoe ik de proloog ga doen. Ik heb vreselijk veel inspiratie voor het verhaal, maar ik weet geen proloog.. bad me. :3

    haha, ja ik ken het.
    Oki, dan wacht ik nog wel even [à]
    Succes! (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    TalkingttSUN schreef:
    Rol:Meeloper van Harry
    Volledige naam: Valentina Del Colbra
    Bijnaam: Vall
    Leeftijd: Zeventien
    Karakter: Valentina Del Colbra zul je niet gauw opmerken wanneer ze met haar lange bruinen haren voorbij komt lopen. Al zeventien jaar is ze het meisje met de naam Valentina, maar ze is nooit zo onopvallend geweest. Vele jaren voordat ze besloot zich mee te laten trekken door de massa menigte was ze een meisje dat nogal apart was. Ze deed anders dan de rest, ze kleedde zich anders dan de rest en veel van andere trok ze zich niet aan. Maar alles veranderde drastisch toen ze verhuisde naar de grote stad. Ze begonnen haar te pesten en te treiteren. Valentina was een sterke meid, met een sterke wil, maar ze kon niks tegen de pesterijen doen. Langzamerhand werd Valentina eenzamer en eenzamer. Op een dag besluit ze weg te lopen van huis. Ze schrijft haar ouders een brief en zegt dat het haar spijt. Haar ouders waren te laat en konden haar niet meer tegen houden. Vanaf dat moment woont Valentina alleen en is ze een zelfstandige meid die voor zich durft op te komen, maar ze was veranderd. Ze zag er uit als ieder ander meisje op haar nieuwe school. Maar veel kon het Valentina niet schelen, ze was wie ze was. Maar diep van binnen zat altijd nog dat gekke kleine meisje dat ze ooit was geweest. Valentina heeft lange bruine haren die vaak los langs haar gezicht lopen. Haar groenige ogen proberen vaak contact te zoeken met andere, maar veel levert dat meestal niet op. Valentina kan soms arrogant over komen wanneer je haar ziet kijken. Maar Valentina houdt er gewoon van om naar mensen te kijken. Haar blik kan ze vaak niet zelf bepalen waardoor ze vanzelf arrogant kijkt. In een grote groep mensen verschilt Valentina, soms is ze enorm zelfverzekerd en zult ze je de oren van het hoofd af kletsen. Maar op sommige momenten kan Valentina verlegen over komen en zul jij de gene zijn die een gesprek met haar moet aan gaan. Valentina probeert zich groot te houden, maar soms als ze alleen is stort ze in.
    Uiterlijk (foto verplicht): -


    Extra's: Valentina is bang om zichzelf te zijn.
    Waarschuwen?:Ja :)


    mijn juliette <3 late reactie ofzo (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    even dit wat omhoog halen, want ik heb eigenlijk nog rollen nodig (:


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Beste vriendin van Niall.
    Volledige naam: Julietta Sophia Grey
    Bijnaam: Julia
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Julia is een grappig, lief meisje met een gouden hart. Ze is gek op haar beste vriend Niall. Meestal probeert ze zich onder vervelende situaties uit te lachen door overal een grap over te maken en probeert ze overal the fun side van te zien, wat niet door iedereen gewardeerd wordt. Maar toch maakt ze overal vrienden, kan ze heel goed mensen aan het lachen maken en ze helpen. Vrijwel iedereen kan goed met haar opschieten.
    Uiterlijk (foto verplicht):


    Julia is een mooi, tenger meisje met donkerbruine, lange krullen en diepbruine ogen met een lieve blik. Ze heeft een lichte huid en meestal rozige blosjes. Ze heeft een mooie, vrolijke lach en een positieve gloed om zich heen die erg aanstekelijk is. Kleine kenmerken zijn schattige kuiltjes in haar wangen als ze lacht en sproetjes.
    Extra's: Stiekem is ze heel erg verliefd op Niall, al sinds ze kinderen zijn. Ze durft dit niet tegen hem te zeggen omdat ze bang is dat hun vriendschap dan kapot gaat/ Ze is een half jaar in Engeland geweest om haar moeder te zien, al die tijd heeft ze Niall niet gezien en ze heeft hem vreselijk gemist.
    Waarschuwen?: Graag! <3

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 21:43 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wat heb je nog nodig, dan vul ik iets voor je in. (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Wat heb je nog nodig, dan vul ik iets voor je in. (:
    -XOXO


    Tell me about it, stud.