• Ik heb morgen en overmorgen een trainingsstage (van de judo).
    Het is eigenlijk vier dagen maar ik heb me opgegeven voor twee want dat vond ik genoeg voor in mijn vakantie.
    Zo'n meisje die ik ken die gaat ook alleen die gaat de woensdag en de donderdag. Nu zitten mijn ouders de hele tij: 'Wel jammer dat je morgen niemand hebt daar.' 'Daar baal je zeker wel van?'
    Het irriteert me zo. Want ik ken daar, denk ik, genoeg mensen van zo ver ik heb gehoord wie er allemaal gaan. En anders leer ik daar wel mensen kennen.

    Waar irriteer jij je aan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat iedereen denkt alles van me te weten, terwijl er maar 1 iemand is die het echt weet

    Aan sommige topics, aan mezelf, aan mn lompheid en de ijn die ik overhield van eht vallen van de trap.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je moet trainen (ook judo) met een gast die ik niet ken, die denkt dat ik niks weet, op de momenten dat ik me niet lekker voel en hij dan ook nog betweterig commentaar gaat geven in een accent dat ik niet kan uitstaan. Of als ik moet trainen met iemand die niet serrieus is en er niks van kan

    Ow en aan de opmerking van mensen alsik zeg dat ik judo, en dat zij dan zeggen dat ik gevaarlijk ben.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 0:40 ]

    Inkheart schreef:
    Als je moet trainen (ook judo) met een gast die ik niet ken, die denkt dat ik niks weet, op de momenten dat ik me niet lekker voel en hij dan ook nog betweterig commentaar gaat geven in een accent dat ik niet kan uitstaan. Of als ik moet trainen met iemand die niet serrieus is en er niks van kan

    Ow en aan de opmerking van mensen alsik zeg dat ik judo, en dat zij dan zeggen dat ik gevaarlijk ben.


    Haha. Ik leef met je mee. :'D -kent het gevoel

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 0:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Haha. Ik leef met je mee. :'D -kent het gevoel

    Ik had weinig anders verwacht, eerlijk gezegt :')

    Inkheart schreef:
    (...)
    Ik had weinig anders verwacht, eerlijk gezegt :')


    Haha. Of als mensen zeggen dat judo pijn doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Haha. Of als mensen zeggen dat judo pijn doet.

    Dat doet het soms best wel, vooral als, zoals bij mij, het meestal onbewust toch misgaat terwijl de techniek net goed lukt

    Inkheart schreef:
    Als je moet trainen (ook judo) met een gast die ik niet ken, die denkt dat ik niks weet, op de momenten dat ik me niet lekker voel en hij dan ook nog betweterig commentaar gaat geven in een accent dat ik niet kan uitstaan. Of als ik moet trainen met iemand die niet serrieus is en er niks van kan

    Ow en aan de opmerking van mensen alsik zeg dat ik judo, en dat zij dan zeggen dat ik gevaarlijk ben.

    Dat laatste ken ik, ik heb een vriendin van mij zelfs bang gemaakt toen ik vertelde wat we deden. Misschien moet ik niet meer over omstrengelingen of driehoeksverwurgingen praten.
    Of ze geloven je niet omdat je een meisje bent. Fuck you, er zijn genoeg meiden die judoën, bij mijn groep alleen al een stuk of 10.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Inkheart schreef:
    (...)
    Dat doet het soms best wel, vooral als, zoals bij mij, het meestal onbewust toch misgaat terwijl de techniek net goed lukt


    Haha. Laatste deed iemand een soetemie (hoe de fuck spel je dat :'D) en toen viel ik bijna op mijn rug, draaide ik in de lucht om en viel kei hard op mijn buik. Dat deed pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat laatste ken ik, ik heb een vriendin van mij zelfs bang gemaakt toen ik vertelde wat we deden. Misschien moet ik niet meer over omstrengelingen of driehoeksverwurgingen praten.
    Of ze geloven je niet omdat je een meisje bent. Fuck you, er zijn genoeg meiden die judoën, bij mijn groep alleen al een stuk of 10.


    Bij mij in het gewicht op het espoir zitten er 32 meiden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat laatste ken ik, ik heb een vriendin van mij zelfs bang gemaakt toen ik vertelde wat we deden. Misschien moet ik niet meer over omstrengelingen of driehoeksverwurgingen praten.
    Of ze geloven je niet omdat je een meisje bent. Fuck you, er zijn genoeg meiden die judoën, bij mijn groep alleen al een stuk of 10.

    Bij mijn groep (op leeftijd gesorteerd, bij de hele club weet ik niet maar minder dan 10 denk ik) zit 1 ander meisje. En ik praat nooit over judo als het aan mij licht. En de laatste keer bij overwerpen (toemonoge of hoe je het schrijft) stont mijn voet iets te kaag bij de jongen die ik niet mag. En ik ben dan zo slim om me maar niet te laten werpen

    Inkheart schreef:
    (...)
    Bij mijn groep (op leeftijd gesorteerd, bij de hele club weet ik niet maar minder dan 10 denk ik) zit 1 ander meisje. En ik praat nooit over judo als het aan mij licht. En de laatste keer bij overwerpen (toemonoge of hoe je het schrijft) stont mijn voet iets te kaag bij de jongen die ik niet mag. En ik ben dan zo slim om me maar niet te laten werpen

    Ik ook niet, maar mijn gymleraar vroeg wat dat op mijn shirt was, ik gym in mijn judo shirt. Dus ik zo dat is mijn judo vereniging. Ja had de mensen die naast hem stonden moeten zien joh, hun ogen rolde bijna uit de kassen. Best grappig eigenlijk.
    Toen ik zei dat ik oranje band had keken ze nog vreemder. Ze denken dat ik geen sport kan omdat ik niet echt goed ben bij gym. Nou als we zelfverdediging hebben zou ik ze eens wat laten zien, hehe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ridder schreef:
    (...)

    Bij mij in het gewicht op het espoir zitten er 32 meiden.

    Dat bedoel ik. En dan zeggen dat judo niet voor meiden is--' Mijn trainer is juist blij als er meer meiden bij komen, hij zegt ook altijd dat wij meer meiden mee moeten nemen. Maar niemand wilt omdat ze bang zijn dat het pijn doet. En als je dan zegt dat het geen pijn doet geloven ze je niet. Ook zoiets, ze denken ook altijd dat judo een gewelddadige, en daar door pijnlijke, sport is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar mijn gymleraar vroeg wat dat op mijn shirt was, ik gym in mijn judo shirt. Dus ik zo dat is mijn judo vereniging. Ja had de mensen die naast hem stonden moeten zien joh, hun ogen rolde bijna uit de kassen. Best grappig eigenlijk.
    Toen ik zei dat ik oranje band had keken ze nog vreemder. Ze denken dat ik geen sport kan omdat ik niet echt goed ben bij gym. Nou als we zelfverdediging hebben zou ik ze eens wat laten zien, hehe.

    Zelf ben ik ook slecht in gym (alleen atlethiek gaat wel) maar iets dat met judo te maken geeft doen we niet. Het zelf groen overigens ( had blauw kunnen hebben als ik geen jaar pauze had genomen)

    Frigga schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar mijn gymleraar vroeg wat dat op mijn shirt was, ik gym in mijn judo shirt. Dus ik zo dat is mijn judo vereniging. Ja had de mensen die naast hem stonden moeten zien joh, hun ogen rolde bijna uit de kassen. Best grappig eigenlijk.
    Toen ik zei dat ik oranje band had keken ze nog vreemder. Ze denken dat ik geen sport kan omdat ik niet echt goed ben bij gym. Nou als we zelfverdediging hebben zou ik ze eens wat laten zien, hehe.


    Ik neem altijd pennen mee van judo wedstrijden die ik daar krijg :'D. Bij mij in de klas zijn ze al gewend. Simpel zat omdat ik foto's van vriendinnen van de judo en mezelf in mijn agenda heb geplakt. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."