• Ik heb morgen en overmorgen een trainingsstage (van de judo).
    Het is eigenlijk vier dagen maar ik heb me opgegeven voor twee want dat vond ik genoeg voor in mijn vakantie.
    Zo'n meisje die ik ken die gaat ook alleen die gaat de woensdag en de donderdag. Nu zitten mijn ouders de hele tij: 'Wel jammer dat je morgen niemand hebt daar.' 'Daar baal je zeker wel van?'
    Het irriteert me zo. Want ik ken daar, denk ik, genoeg mensen van zo ver ik heb gehoord wie er allemaal gaan. En anders leer ik daar wel mensen kennen.

    Waar irriteer jij je aan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Welke band hebben jullie?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Ik neem altijd pennen mee van judo wedstrijden die ik daar krijg :'D. Bij mij in de klas zijn ze al gewend. Simpel zat omdat ik foto's van vriendinnen van de judo en mezelf in mijn agenda heb geplakt. :'D

    Mijn klas vind het nog steeds raar, bij elke voorstelling waarbij ik judo moet zeggen krijg ik de zelfde vraag over banden en wat waar na komt en of groen goed is...

    Inkheart schreef:
    (...)
    Zelf ben ik ook slecht in gym (alleen atlethiek gaat wel) maar iets dat met judo te maken geeft doen we niet. Het zelf groen overigens ( had blauw kunnen hebben als ik geen jaar pauze had genomen)

    Wij normaal ook niet, we krijgen boksen bij zelfverdediging. Maar hij zei dat we dit jaar ook iets van judo kregen, ik vraag me echt af hoe want we hebben maar 10 matten per zaal. Ik hoop wel dat we zo iets gaan doen, eindelijk is eens iets leuks bij gym. Lijkt me best leuk om een lesje te geven.
    Ik hoop komende zomer groen te halen. Even goed door oefenen en dan moet dat wel lukken. Ik krijg alleen dat Japans er niet in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ridder schreef:
    Welke band hebben jullie?

    Groen, maar dat was blauw geweest als ik vorig jaar geen pauze jaar had ingelast, dus ik vind gewoon dat ik bij mijn volgende exame blauw moet krijgen, ik ken al jaren meer dan nodig

    Inkheart schreef:
    (...)
    Mijn klas vind het nog steeds raar, bij elke voorstelling waarbij ik judo moet zeggen krijg ik de zelfde vraag over banden en wat waar na komt en of groen goed is...


    Mijn klas niet. Ze vinden het normaal. Ik vind het allemaal best, ik doe het nu 8 jaar en sommige leraren zeggen dat je voor me moet opassen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    Welke band hebben jullie?

    Oranje. Jij?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Wij normaal ook niet, we krijgen boksen bij zelfverdediging. Maar hij zei dat we dit jaar ook iets van judo kregen, ik vraag me echt af hoe want we hebben maar 10 matten per zaal. Ik hoop wel dat we zo iets gaan doen, eindelijk is eens iets leuks bij gym. Lijkt me best leuk om een lesje te geven.
    Ik hoop komende zomer groen te halen. Even goed door oefenen en dan moet dat wel lukken. Ik krijg alleen dat Japans er niet in.

    Och de meeste Japanse benamingen ken ik na een jaar of 8 wel alleen het grondwerk niet

    Frigga schreef:
    (...)
    Oranje. Jij?


    sinds een half jaartje bruin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Mijn klas niet. Ze vinden het normaal. Ik vind het allemaal best, ik doe het nu 8 jaar en sommige leraren zeggen dat je voor me moet opassen.

    Die opmerking haat ik echt. Ik ben niet gevaarlijk zelfs niet voor mijn tegenstander, ik train op techniek en niet op wedstrijden

    Inkheart schreef:
    (...)
    Och de meeste Japanse benamingen ken ik na een jaar of 8 wel alleen het grondwerk niet

    Die vind ik juist makkelijk. Ik judo nu pas weer 2 jaar, ik heb al eens gejudood, toen had ik gele slip, maar dat is een kleine 10 jaar geleden, toen hoefde we geen namen te kennen.
    Nu ook niet,pas voor de eerste dan, maar het is makkelijker. Dan weet ik tenminste waar ze het over hebben als ze Osoto gari of De ashi barai zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Inkheart schreef:
    (...)
    Die opmerking haat ik echt. Ik ben niet gevaarlijk zelfs niet voor mijn tegenstander, ik train op techniek en niet op wedstrijden


    Ik train techniek en wedstrijden. (Ligt er aan welke training)
    Maar ik doe dan ook best veel wedstrijden maar ik ben niet gevaarlijk. In tegendeel zelfs, de meeste van mijn tegenstanders zijn mijn vriendinnen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Inkheart schreef:
    (...)
    Die opmerking haat ik echt. Ik ben niet gevaarlijk zelfs niet voor mijn tegenstander, ik train op techniek en niet op wedstrijden

    En je mag niet eens iets doen ten zij het zelfverdediging is. Mensen snappen niet dat het een zelfverdedigingsport is.
    Sowieso zou ik niks doen, ook niet als voorbeeld, zonder matten of zonder een getrainde uke, die de val technieken kent.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ridder schreef:
    (...)

    Ik train techniek en wedstrijden. (Ligt er aan welke training)
    Maar ik doe dan ook best veel wedstrijden maar ik ben niet gevaarlijk. In tegendeel zelfs, de meeste van mijn tegenstanders zijn mijn vriendinnen :'D

    Ik doe zelf geen wedstrijden meer, ik vond ze niet leuk. Techniek is meer mijn ding. Verder judo ik omdat ik anders teveel energie heb in het weekend

    Inkheart schreef:
    (...)
    Ik doe zelf geen wedstrijden meer, ik vond ze niet leuk. Techniek is meer mijn ding. Verder judo ik omdat ik anders teveel energie heb in het weekend


    Ik judo om verschillende redenen.
    Ik heb er vriendinnen, ben er redelijk goed in (klinkt best opschepperig ;$), ik vind het leuk, ik kan er mezelf zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb de groene band ninpo lololo en 8 jaar K1-trainingen en wedstrijden gehad. :'D

    Ik irriteer me aan mijn rug.
    *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)