• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

© Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

[Niet veel. Het grootste gedeelte wat gewoon gepraat. De meesten zitten in de eetzaal. ;)]

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:39 ]

Elliot Tune.

'Hee klein broertje!' Hoor ik Louise roepen. 'In feite ben ik niet je broertje' Zeg ik en draai me om. 'Lou, wat heb jíj gedaan? Pap zei dat het erg was, maar zó erg?' Zeg ik en kijk naar haar been. 'Ik heet trouwnes Elliot. En dat is mijn zus' Zeg ik grijnzend tegen het meisje dat dus Mara blijkt te heten.

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:41 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Oke waar kunnen Toby James en Mitchel zijn?

[Mitchel is met Brooke op het grasveld en James was in zijn kamer een boek aant lezen :D]

Louise Broadwell.
    "Hoe wil je dat ik je dan noem? Kleine Elliot? Ook niet echt een bijnaam waar je trots op mag zijn." mompel ik en grinnik. "Ik heb helemaal niks gedaan." zeg ik sarcastisch en ga naast hem aan tafel zitten. "Oke, misschien toch wel. Ik wilde mezelf overtreffen en toen ben ik gevallen. Wat heeft pap vertelt dan?" vraag ik en schep eten op mijn bord.

Fay Cooper.
    Traag en denkend aan Mitchel schep ik wat eten op mijn bord.

Alexyss Elvredo.
    Ik laat mijn hoofd tegen Levi's schouder vallen. Ik ben moe, dat was duidelijk.

Alice Green.
    Ik glimlach bescheiden en pak één van de koffers.
    'Waar is je kamer?' vraag ik, nog steeds met een glimlach.

Caroline Angelone.
    'Zo ken ik je weer,' zeg ik terwijl ze wegloopt en ik sta ook op.

[Ik ben er weer xdd]

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:44 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

-

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:49 ]

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Conner Newton.
    "Ik heb nog geen kamer, moet er nog eentje uitkiezen." zeg ik, pak een koffer en loop samen met haar naar de slaapzaal. "Hoe laat eten jullie hier?" vraag ik en hou de deur voor haar open.

Mara Lahote

Ik eet snel verder terwijl Louise en Elliot over Louises been praten. "Jij bent toch vandaag pas aangekomen??" vraag ik Elliot

Toby Frost

Mijn handen had ik in mijn zakken gestoken. Waar moest ik heen om het freerun parcourt te kunnen vinden. Er werd naar me gekeken. Niet vreemd waarscijnlijk kende iedereen elkaar hier.

Elliot Tune.

'Ja, ik ben vandaag aangekomen. Ik had nog een wedstrijd en die kon ik niet afzeggen. En lekker voor je Lou,' Dat laatste momepl ik 'Hij heeft alleen verteld dat je was gevallen en naar het ziekenhuis moest, je weet hoe pap is'. Ik neem een hap van mijn eten. 'Owja, en Kaylee zei dat ze later net zo goed als ons wil worden' Zeg ik grinnikend.

Levi Lahote.

'Wil je niets eten?' Zeg ik en haal een pluk haar uit Alexyss haar gezicht. Ik neem een hap en kijk naar de mensen die in de zaal zitten.

Brooke Rivera.

'Mitchel, zeg dit asjeblieft niet tegen James' Vraag ik nadat ik ben opgestaan. Ik wacht even op antwoord, en als ik mijn antwoord zou hebben, zou ik naar mijn kamer gaan. Ik heb geen zin om weer aangestaard te worden in de etens zaal.

Alexyss Elvredo.
    Ik laat mijn ogen een paar seconden dicht gaan en daarna doe ik ze weer open.
    'Nee, ik heb geen honger,' zeg ik.

Alice Green.
    'De etensbel is net geluidt,' antwoord ik en ik loop naar binnen.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Mara Lahote

"Hoelang gaat het duren voordat alles weer genezen is, denk je??" Vraag ik Louise. Ik hoop voor haar niet lang, ze is een goede danseres. Iedereen hier is heel goed.

Mitchel Sawyer

'Goed ik zeg niets.' Beloof ik en sta op. Fay zou nu toch wel uitgepraat zijn? 'Ga naar hem toe Brooke.' Zeg ik nog voor dat ik terug naar de zaal ging.