• © Copyright Dracy

Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

(Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Kyle.

"Oké." Zeg ik en ga rechtop zitten als de docente binnen komt wandellen.
    "Goedemorgen allemaal." Zegt ze vrolij ken kijtk de klas rond, ze merkt dat er een gesoannen zweer woedt. "Oké. Laten we maar beginnen." ZEgt ze en bladerd in het boek.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Na Jessica's opmerking zie ik Donna weer woedend worden. Snel spring ik in. 'Don, laat mij' zeg ik en Donna accepteert het aanbod maar veel te graag. Ik loop naar Jess toe. 'Het is dat ik geen meisjes sla, maar als jij een jongen was lag jij nu te bloeden op de grond.' zeg ik op een rustige toon. 'Je gaat normaal doen tegen mijn vriendin want zij is wel duizend keer beter dan jij. Je verdient haar niet eens.' Nadat ik dit heb gezegd ga ik weer rustig naast Donna zitten. 'Thanks' zegt ze. Het enige wat ik doe is trillen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jessica.

Ik probeer hem te nergeren. Mijn handen bal ik tot vuisten en knijp zo hard tot mijn knokkels wit zien. Ik kijk de andere kant op en haal even diep adem. Zo meot je echt neit tegen mij doen, want als ik woeddeaanval krijg, ben je nog lang niet jarig, en dat weet ze!

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Wanneer ik Michael hoor opstaan en tegen Jessica hoor praten verlies ik mijn geduld. Ik sta op en sla met mijn vuisten op tafel.
    "Hou op!" schreeuw ik luid genoeg zodat ze me drie lokalen verder waarschijnlijk ook gehoord hebben.
    "Waar zijn jullie mee bezig? Elkaar onderuit halen, bedreigen en doorspoelen! Hebben jullie echt niks beters te doen?!"
    Ik laat mijn blik over ieders gezicht glijden.
    "Wel?" vraag ik woedend "Zijn jullie eigen problemen zo onoverkomelijk dat je geen rekening kan houden met die van een ander? Van een vriend?!" Ik laat dat laatste zowel naar Donna als naar Jessica uitgaan.
    "Jullie zijn echte winaars," zeg ik walgend.
    Ik ga terug zitten en staar de rest van de les gewoon voor me uit.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:09 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Jessica.

Zweigend kijk ik vooruit, ondertussen staat Irial tegen ons te schreeuwen, ik voel me klein, heel klein... "Je hebt gelijk...Je hebt gelijk..." piep ik heel zachtjes...

Kyle.

Ik kijk naar Irial die schreeuwt tegen Jessica, Donna en Michael. Ik hou mijn handen voor mijn oren, want hij zit vlak by mijn oren.
    Ik kijk naar de andere, die geschrokken naar hem kijken...

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 17:14 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[ik ga. ;) Ik heb kerstdingens met vrienden en famillie. Xxx]

Ich liebe dich 27.12.23

Donna
    Na Irials uitbarsting schiet ik in de lach. 'En hiermee wil je zeggen dat we zielig zijn?' vraag ik niet eens onvriendelijk. Maar mijn toon veranderd 'Deze enige mensen die hier zielig zijn, zijn mensen zonder vrienden en ik, ik heb er genoeg.' Ik begin hatelijk en licht hysterisch te lachen. Sommige kijken me onbegrepen aan, andere doen alsof er niet aan de hand is. 'Als jij weet waar ik vandaan kom snap je dit allemaal misschien wel. Dan snap je waarom ik populair wil zijn, waarom ik zo vaak boos ben. Misschien, heel misschien moet jij mensen niet zo snel beoordelen.' Voordat ik verder kan gaan trekt Michael me naar beneden. 'Genoeg, je hebt je punt.' Zegt hij en hij legt een gespierde arm om me heen. Langzaam kom ik tot rust. Ik kijk om me heen. Mensen kijken me onbegrepen aan.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Irial

"Ik? Ik ga niet over lijken om te krijgen wat ik wil." zeg ik terwijl ik Donna strak aankijk.
    "Ik laat mijn vrienden niet in de steek omdat ik het niet met ze eens ben. In jouw ogen ben ik een loser, een niemand. Maar ik heb wel degelijk vrienden. Doe je oogkleppen af, prinses, misschien zie je dan wie er werkelijk om je heen loopt. Zeg niet dat ik te snel oordeel terwijl jij net hetzelfde doet. Iedereen heeft wel een verhaal te vertellen. Als er dingen zijn die je niet kunt delen, heb je alle recht om kwaad te zijn. Maar reageer het niet af op mensen die er niks aan kunnen veranderen. Populair zijn brengt je geen stap verder in het echte leven."
    Ik zeg alles op een even toon,laat mijn woede niet in mijn stem sluipen dit keer en wend mijn blik niet af van Donna.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 18:02 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Amy

Ik ben wat stil, omdat ik goed op let bij Wiskunde ik ben er namalijk slecht in. Ondertussen was ik mijn handen. Ik vang een glimp op van deRuzie tussen Irial, en Donna. ''Go Irial'' zeg ik in mezelf.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 18:00 ]

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 18:00 ]

Michael
    'Sorry Donna, maar Irial heeft wel gelijk. Zij kunnen er niets aan doen en als je het verteld dat kunnen ze begrip tonen.' zeg ik op rustige toon. Donna kijkt van mij, naar Irial, naar Jessica en dan weer naar mij. 'Sorry' zegt ze zacht tegen mij. Tegen Irial of Jess zegt ze niets. Ik geef haar een kus. 'duiveltje' fluister ik zo zacht dat bijna niemand het kan horen.

Amy

Ik draai mijn hoofd weg als ik zie, dat Michael Donna en kus geeft. Wat een ruzie zeg. Denk ik bij mezelf.

Donna
    Mijn woede brandt vanbinnen. Wie denken ze wel dat ze zijn met hun zielige vriendjes. Zo zijn blind. Maar Irial heeft gelijk. Misschien weet ik niet wat vriendschap is, misschien wil het ook niet weten. Het enige wat ik ooit van mijn moeder heb geleerd is dat ik niet kan vertrouwen. Dat is de enige belangrijke les, en daar houd ik mij aan. Elke dag opnieuw wordt bewezen dat deze les waar is. Ik kijk naar Amy, zij heeft helemaal geen vrienden. Ik pak mijn spullen en ga naast haar zitten. 'Waarom heb je niemand?' vraag ik.

Amy

Ik schrik me rot, als Donna naast me komt zitten. ''Ehh...kun je alsjeblieft...je tafel opschuifen?!'' zeg ik half in paniek. Terwijl ik mijn handen omhoog houw.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 18:21 ]

Irial

Ik hoor wat Michael tegen haar zeg en knik naar hem. Ik kijk naar Jessica en Aiden en wil glimlachen tot ik me herinner dat hij kwaad op me is. Dan kijk ik maar weer voor me uit en luister half naar de leraar die verder gaat met zijn les. Zacht begin ik te zingen terwijl ik met mijn balpen op tafel tik
    "Oh it tears me up, I try to hold on but it hurts to much. I try to forgive but it's not enough to make it all okay. You can't play on broken strings."

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 18:19 ]