• © Copyright Dracy

Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

(Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[ben ik weer! =D]

Irial

Ik ben echt woedend op die sportmannen, en op mezelf omdat ik gevochten heb, ookal was het dan om Kyle te verdedigen. Ik hoor hem piepen en kijk niet om omdat ik weet dat hij huilt. Ik wil hem niet generen.
    "Dat doen ze omdat je je terug trekt, omdat je niemand hebt die het voor je opneemt," weet ik hem te vertellen.
    "Waar heb je dat geleerd?" vraagt hij me plots.
    Ik haal mijn schouders op, ik weet het zelf namelijk ook niet zo goed. Dan komen we het lokaal weer binnen en alsof er niets aan de hand is ga ik weer achteraan aan de muur zitten. Donna staat net een preek te geven en ik gun haar geen blik. Ik rol met mijn ogen als ik hoor hoe ze nog een keer Jessica door het slijk haalt.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Amy

Zal ik auditie doen? Mischen word ik dan populairder (of hoe je het ook schrijft xD) denk ik bij mezelf.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:25 ]

Kyle.

We lopen het lokaal in, en gaan weer zitten. DOnna hielt net een preek. en gaat weer zitten.

Ik denk terug aan vroeger. Toen mijn broer er nog was, klopt ik heb er nooit iets over verteld. Niet Diederick maar Victor. Hij was een jaar ouders dan ik, maar is bij een ongeluk overleden. Hij kwam altijd voor me op.Ik zing zachjtes en kijk naar Irial. Hij kijkt me aan met een 'WTF' blik.

Ik nergeer iedereen om me heen...

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:27 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[wanneer gaat de bel eigenlijk xD]

[Zo drie minuten.]

Ich liebe dich 27.12.23

[okay]

Michael
    Ik kijk om me heen. Zo veel mensen zitten eigenlijk niet hier in de klas. 'Zullen we weg gaan?' fluister ik in Donna's oor. 'Ik ben blij dat je het vraagt.' zegt ze lachend en we staan op. 'En waar gaan we heen?' vraagt de leraar Engels. 'Weg' zeg ik en we lopen de gang op. Ik hoor de leraar nog wat stamelen maar het werkt niet.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:31 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Amy

Ik begin echt te walgen van Donna's gedrag. Wat ze Jessica aan doet. Maar wat heb ik er over te zeggen, ik ben nieuw, en ze vinden me vast raar. Ik zie dat de bele zo gaat dus ik pak me tas alvast en die boen ik even schoon.

Jessica.

Ik sta op en loop terug naar het lokaal, de bel gaat toch zo en kan ik met Aiden meelopem. Ik sta voor de deur en zucht, Zal ik naar binnen gaan? ja! ik open de deur, alle blikken worden op my gericht. Nergeer ze Jessica, Nergeer ze! Ik loop naar mijn plek.

Ich liebe dich 27.12.23

Melding:

~De tweede bel gaat!~

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:32 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden

''Eindelijk, kom Jess we gaan naar de volgende les'' zeg ik. En ik sta op en loop weg,

Amy

Ik wacht tto iedereen weg is en ik loop achter ze aan. Met een viez gezicht loop ik door de gang

Melding.

~Rooster volgende les dag.~
    Eerste bel.
    1- Engels. 09:25-10:25 u
    2- Math. 10:25-11:25 u
    Tweede bel. Pauze van 11:25 t/m 11:35.
    3- Biologie. 11:35-12:35 u
    4- (vanaf hier mag je verzinnen welk vak. 12:35-13:35 u
    Derde Bel. Pauze 13:35 t/m 14:50 u
    5- (Weer zelf les verzinnen.) 14:50-15:30. (Ja een halve les Alstijd het 5e uur.)
    6- Glee-club. 15:30- 16:... u ~
    Laatste bel: uit..

Ich liebe dich 27.12.23

[welke les hebben we nu??]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[wiskunde]