• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [2e uur, wacht ik verzin wel iets let maar op]

    [Nee we zitten bij wiskunde, 2e uur]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oke. lilly zit alleen en ligt lhalf dood te piekeren. ze is erg moe en niet spraakzaam. ze heft wle zin in glee. echt leuk dat jullie snel reageren. ik word namelijk chagie als er sloom gereageerd wodt]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    ineens valt mijn blik op een meisje achter in de klas, ik heb haar nog niet eerder gezien. Ik zwaai naar haar. En ik ga weer verder met boenen

    Lilly
    Een onbekend meisjezwaaide naar me. Schaapachtig stak ik mijn hand op. Ik keek rond en de wiskunde docent lette neit op. Stiekem deed ik mijn oortjes van mijn Ipod in en zong zo zacht mogelijk mee met What Hurts The MOst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    ''Ja wel'' schrijf ik op. ''Ik vind dat je raar doet als ik je zie of naar je lach. En je zegt dat je maar een griepje hebt, maar dat denk ik niet.'' schrijf ik op en ik gooi het weer tegen z'n hoofd

    Lilly
    Ik keek naar mijn schrift en viel half in slaap. ZOnder dat ik het merkte zong ik steeds harder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    Ik heb me heeeel erg buitengesloten nu. I kwil er niks meer mee te maken hebben, niks meer!

    Kyle.

    Ik begin te zingen, alle andere nergerend, ook die wie me plagen:


    "I wanna die!" Zeg ik harder.

    Ik sta op en loop het lokaal uit, ik heb er geen zin meer in. Ruzies, scheldingen enz, ik denk aan Victor. Altijd op dit soort momenten kon hij me helpen, kwam hy voor me op. Waarom is hy zo dom geweest om dronken achter het stuur te kruipen!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik bonk nog een keer met mijn hoofd op de bank wanneer ik zijn antwoord lees. Met moeite houd ik mijn potlood vast en schrijf
    "Aiden, geloof me, ik ben ziek. En het spijt me dat ik raar doe, ik zal er op letten."
    Terwijl ik het briefje opnieuw naar hem gooi, deze keer ook tegen zijn hoofd, hoor ik Lilly zingen. Zacht neurie ik mee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Terwijl ik zing begin ik weer te tekenen. Ineens kwam het nummer Love Suicide Ik zong weer mee en rapte de stukjes. Ik wist niet eens dat ik kon rapten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Ik kijk hem aan, nadat ik het briefje heb gelezen. Ik glimlach naar hem, en geef hem een knipoog. Daarna draai ik me om en ik concentreer me op me boek.

    Kyle.

    Ik sta my de kluisjes, ik laat me ertegenaan naar beneden zakken. Ik begin te huilen, ik leg mijn hoofd op mijn knieen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Hij glimlacht, ik haal de beste glimlach boven die ik nu kan. Kyle is ondertussen het lokaal uitgelopen en iets zegt me dat ik achter hem aan moet gaan, maar ik heb er de kracht niet voor. Mijn spieren doen pijn, mijn hoofd doet pijn en mijn buik lijkt te kunnen ontploffen. Ik zet nog een knopje open en doe mijn muts af terwijl ik klaaglijk jammer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    Ik hoor het meisje rappen en zingen. Ze kan het goed. Ik beweeg een beetje stijfjes op de maat.

    Lilly
    Ineens borrelde er iets in mijn buik. Angstig trok ik mijn oortjes uit en rende ik naar de wc. Mijn spullen liet ik achter. Met een hand voor mijn mond was ik net op tijd bij de dameswc. Ik gaf hevig over in de wc-pot.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan