• © Copyright Dracy

Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

(Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik hoor een commotie en besef dan dat ik op de grond lig. Ik voel hoe iemand me overeind probeert te helpen en ik knipper met mijn ogen, wanhopig om de duisternis weg te krijgen. Ik hoor Aiden's stem
    "Breng hem naar de school dokter!"
    "N-nee," weet ik uit te brengen. Ik leun even tegen de persoon aan die me recht probeert te helpen tot ik weer goed kan zien.
    "Het gaat wel," zeg ik schor.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Ik hoor Amy zachtjes zingen. Ik begin zachjtes mee te zingen... "No matter what thay say. Words can't bring me down." Zing ik mee en kijk naar Amy. Maar ondertussen help ik Irial. Hij wil niet naar de school docter...

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:19 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Amy

Ik kijk naar Kyle, samen zingen we het lied nu

Amy

Words can't bring us down... zing ik terwijl ik naar beneden kijk

Kyle.

Ik glimlach naar haar. Zij zingt het lied verder en ik meng er een andere in. "You're F*cking perfect."

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:23 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Amy

Kyle begint een andere nummer er door heen te zingen. Het klinkt zo fijn. Ik word emotioneel. Ik heb er een vriend bij. Denk ik terwijl ik begin te huilen. Maar ik onderdruk het, het ziet er vies uit als je huild

Kyle.

Ik zie dat Amy het moeilijk vind, om te huilen dan hé...
    Ik zing door en word zelf ook emotioneel, maar ik wil neit dat mijn dag weer rot word en ik begin te glimlachen om alles weg te werken.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Kyle helpt me terug op mijn stoel en ik voel mijn hoofd rood worden van schaamte. Ik ontwijk Aiden's blik en probeer zo diep en rustig mogelijk adem te halen. Het is vast een griepje of een flinke verkoudheid, denk ik terwijl ik bibber van de kou.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Donna
    Jess begitn tegen me te schreeuwen. 'Wat is er toch?'schreeuw ze hard. 'Wat er is, schat' zeg ik overdreven. 'Wat er is, is vrij simpel. Vanaf het 1e jaar hadden we afsproken om samen bij de Cheers te gaan, onze hele schoolcarrière. Als we de belofte zouden breken zouden we geen vriendinnen meer zijn. Je wilt gewoon van je af.'

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Amy

Ik kijk hem aan, ik stop met zingen. Want het is afgelopen. Dan rigt ik me weer op mijn plek en ik zie dat nog een stukje niet heb geboent, en dat begin ik te boenen.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:26 ]

Aiden

Ik kijk Irial aan. ''Irial, wat is er aan de hand je valt niet zomaar flauw'' zeg ik serieus. En ik kijk hem doordringend aan.

[ ben zo terug]

Jessica..

"Maar iedereen is zichzelf, Schat." Dat laatste spuug ik eruit alof het een stuk stront is. "Als ik niet meer bij de Cheers wil ga ik weg, zo is het. En dat vriendschapsgedoe is allemaal onzin, je bent gewoon een klein rot kind. Die denkt dat ze alles kan maken!" Zeg ik boos en storm het lokaal uit.

Kyle.

We zijn klaar en ik zie Amy weer hevig boenen, ik lach even zachjtes. Ik richt me weer op Irial.
    "Gaat het?" Vraag ik en leg een hand op zijn schouder.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:29 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Amy

Ik hoor Jessica ruzie maken met Donna. Ik durf er niks van te zeggen..Dus ik hou me stil in mijn hoekje en ik boen weer

Irial

"Gewoon een koutje, slecht geslapen," zeg ik terwijl ik Aiden vluchtig aankijk. Aiden's blik lijkt tot in mijn ziel te dringen en ik krijg opnieuw een rilling, deze keer niet door de koorts. Wanneer Kyle een hand op mijn schouder legt heeft het een iets kalmerend effect.
    "Het gaat heus wel," mompel ik zacht.
    Ondertussen stormt Jessica het lokaal uit.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:33 ]