• Nouja, ze was van mijn stiefmoeder, maar ik mocht d'r adopteren omdat ze Kira niet meer wou, ze verhaarde teveel ofzo. :'3 Dus ik helemaal blij dat ik haar mocht adopteren. En nu denken jullie, waar the fuck heb jij het over? Nou, aanschouw mijn nieuwe huisgenootje, Kira. (Lekker veel foto's genomen omdat ik helemaal verliefd ben. (cat)) IS ZE NIET CUTEEE. :3





    Anyways, hebben jullie ook fuzzy/cute animals? Me wants to see. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:22 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Zo'n mooie kat! (kitty)

    These are my sweeties:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:47 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb twee katers, een perzische langhaar en al erg oud ( geen foto van op me lapto staan ) en een gewone huistuin en keuken kat.

    Meet Freddy!

    Als kitten met konijn



    Kittens moeten ook slapen



    En natuurlijk ook als grote kater, in een hoekje op de vensterbank tussen raam en box in.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    I disagree. She IS cute.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Die is zooooo ongelofelijk schattig, ik zou haar geen seconde met rust kunnen laten ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Larten schreef:
    (...)
    Oke oke dat word niks, laat maar, niemand maakt mij wakker. D:
    @Clopin, I KNOOOOW dat doe ik ook al de hele tijd! :'D
    @SING, wat een schatje! <3


    GRRRRR.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Buh, ik ben net als Raveness allergisch voor katten, daarom kunnen we geen kat nemen. Desondanks hebben we wel een kat van de buren die bijna iedere dag langs komt wippen. Haar naam is Snowy, maar ze wordt liever aangesproken met 'majesteitprinsesheilige', volgens mij. Als de deur op een kiertje staat (zodat ze hem zelf kan opendoen door ertegenaan te duwen) gaat ze erachter zitten, en miauwen. Als je het niet binnen één minuut hoort en de deur opendoet, wordt ze ontzettend pissed. Dan doet ze zelf de deur open, gaat ze je allemaal kopjes geven, maar zodra je haar aanhaalt ben je de pineut, want dan bijt ze. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Awh, my cat


    Firm believer of all that is magic



    Dit pluizending is een foto van mijn hondje van 3 jaar geleden. Nu is hij niet meer zo'n pluis ):


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Naaawh, wat lief (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    awww, wat een schatje (flower)
    ik mag geen huisdieren meer :(

    SING schreef:
    Aaaah, wat een lieffie :3
    Ik heb ook een lieve hond, Ollie.
    Toen was ze nog fluffy :'D Afgelopen donderdag is ze getrimt en nu is ze bijna kaal. (cat)


    ;D


    wat een schattepatat (flower)

    Porcelaine schreef:



    Dit pluizending is een foto van mijn hondje van 3 jaar geleden. Nu is hij niet meer zo'n pluis ):

    OMG ;__: <3


    ars moriendi

    Awh, wat lief..
    Wij hebben ook zulke katten (:
    Ik zal wel even foto's plaatsen, even geduld





    En verder hebben we veeeel meer huisdieren maar die zijn niet fluffy-ig dus die plaats ik maar niet xD (of anders zouden hier wel 15 foto's ofzo komen te staan)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:21 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Die kat/poes ding is echt mooi!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:14 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat een schatje! *O*
    - wantswantswants -


    "Well, well. Look who we've got here!"