• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle.

    Ik doe wat Irial zegt en ik sta op. Ik heb de moet een beetje gevonden, maar ik kijk Aiden niet meer aan. Ik denk er neit aan, ik kan het niet aanzien dat hij huilt. En dat Irial ook nog zijn hand op zijn schouder legt maakt het nog erger...


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oke ben even brb, ik ga naar boven, ik ga op mijn ds vrder. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden


    Ik kijk Irial aan. En ik moet spontaan lachen. Zijn ogen, zo mooi. Ik schrik van m'n eigen gedachte, en ik haal Irial's hand van mijn schouder af.

    Irial

    Plots proef ik hoe zwaar de sfeer beladen is en ik ga er zelf even bij zitten terwijl mijn tic nerveux weer opspeelt. Eindeloos lang laat ik mijn tong over mijn ringetje gaan. Ik kijk van Kyle naar Aiden naar Jessica naar de anderen om zo weer bij Kyle uit te komen.
    "Oké, iedereen neem een pen en een stukje papier," zeg ik na een tijdje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik ga weer zitten, naast Irial. "Waarom?" Vraag ik maar doe toch wat hij zegt.
    Jessica en Aiden gaan ook zitten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden

    ''Hoezo dat?'' vraag ik, terwijl ik het wel doe.

    Jessica.

    Mijn mobiel trilt. 'Jessi, kom naar huis. Mamma' Ik kijk raar op, al snel volgt er een tweede sms. 'geen zorgen niks aan de hand, maar je moest naar de docter.' ik denk na. "Sorry jongens, ik moet gaan." Ik knipoog naar Aiden en zwaai naar de rest.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden

    ''okay zie je morgen, bye'' maar mijn stem schiet uit met een gay toontje, ''eh ja doei'' zeg ik er nog achteraan. En ik zeg nis meer

    Irial

    "Doe nu maar," zeg ik ongeduldig terwijl ik mevrouw Petrova aankijk. Ze lijkt niet in te grijpen dus ga ik maar verder.
    "Schrijf van iedereen in deze ruimte één eigenschap op die je aan hem of haar bewondert. Die stoppen we in een doos en als er iemand is die het even lastig heeft halen we er een briefje uit."
    Ik ga naast Kyle zitten en vraag of hij me een stukje papier wil geven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden

    ''okay,'' ik schrijf iets op en ik stop het in een doos, daarna laat ik de doos rond gaan.

    Kyle.

    Ik doe wat Irial zegt. "Wel anoniem toch?
    'Aiden: Aardig zijn, maar toch rechtvaardig.
    Irial: Goed advies geven, en je kunt alles tegen hem zeggen =).
    Verder schrijf ik nog meer op. Dan stop ik het papiertje in de doos en geef hem ook door.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:27 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [sorry guys maar ik moet gaan, ik ben er morgen weer bye! =D ]

    [daag. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik neem een pen uit mijn tas en begin op te schrijven
    Kyle: sympathiek en betrouwbaar
    Jessica: doet zich minder aardig voor dan ze werkelijk is
    Plots besef ik dat ik niet alle namen weet en schrijf dan maar
    Blond meisje: sprekende ogen
    Jongen met muts: zelfzekerheid zonder arrogantie
    Roodharig meisje: prachtig uiterlijk
    Mevrouw Petrova: uitstekend docente
    Aiden: adembenemend

    Ik plooi mijn briefje snel op zodat niemand kan zien wat er opstaat en stop het in de doos. Blozend verberg ik mijn hoofd in mijn handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Bloost die gast nou? Ik lach. "Iets geheims opgeschreven?" Plaag ik lichtelijk. Iedereen heeft het briefje ingevult. en Irial zit met de doos in zijn hadnen. Ik durfde de eachte waarheid neit op te schrijven dus heb iets vergelijkbaars genomen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:34 ]


    Ich liebe dich 27.12.23