• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048

Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden

''Jaa...'' ik kijk hem met een nep lachje aan. Was dat nou een gay gebaartje, is hij homo? ''Ach ja, ik vond trouwens dat je goed kon zingen'' zeg ik. Terwijl ik zie dat hij begint te blozen.

Irial

Ik voel Aiden's ogen even op mijn lichaam branden. Ik kijk op en glimlach naar hem. Ondertussen doet Kyle zijn best om een gesprek met hem aan te knopen en ik ben blij dat hij mijn advies ter harte neemt. Ergens diep vanbinnen voel ik me trots op hem. Ik heb het gevoel dat we hier nog veel van elkaar kunnen leren.
    Plots zie ik hoe Kyle een slap handje maakt terwijl hij praat en ik moet even lachen. Ik lach hem niet uit, maar ik vind het oprecht grappig.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Ik zie hem even raar kijken toen ik dat handje deed. ''Ach ja, ik vond trouwens dat je goed kon zingen." Zegt hij snel. Ik begin te blozen, dank je. Dat lied kan ik van voor naar achter, ik luister hem minstens drie keer per dag." Zeg ik en bekijk Aiden. "Je style is wel hip, soals jullie dat meestal zeggen." Zeg ik en trek zachtjes aan zijn trui.

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden

Irial glimlachte naar me, en ik kreeg een raar gevoel. Het zal toch niet hé. Nee dat kan niet. ''Jij kan er ook wat van Irial ik hoorde je rappen/zingen'' zeg ik

Aiden

''Jaaa...''' ik sla zijn hand weg met een klein tikje. ''Zeg maar gewoon 'cool' hoor'' zeg ik lachend. Terwijl ik op Irial let, die vaak naar Kyle zit te kijken.

Kyle.

Aiden tikt mijn hand weg. Snel trek ik hem terug en leg hem in mijn schoot. "Cool, kan ook." Zeg ik en zenuwlach. Ik frunnik wat aan mijn sjaaltje. "Waarom zit je eigelijk bij Glee-club?" Vraag ik zonder hem aan te kijken. Ik kijk naar Irial die naar me kijkt, snel kijk ik weer terug naar beneden.

[ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:02 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden
    ''Nou, omdat sommige mensen vinden dat ik goed kan zingen, en ik vind zingen leuk'' ik vertel maar niet dat ik bij het Footbalteam ben weg gegaan, omdat ik geen meeloper meer wou zijn. En wat er tussen mij en Jessica is gebeurd toennet.

[ ik ben zo terug ga me ff omkleden =)]

Irial

"Wat?" vraag ik een beetje in de war. Ik raak maar niet wijs uit Aiden's blik. Ik schud de gedachten van me af en besef dat hij me net een compliment gaf.
    Even moet ik denken waarvoor dat was en dan komt het weer terug, het liedje.
    "Oh, dankje," zeg ik glimlachend "ik doe maar wat."
    Ik zie uit mijn ooghoeken hoe Kyle aan Aiden's trui zit te prutsen en hoe de laatste zijn hand met een klein tikje wegjaagt. Ik voel een lach over mijn lippen kruipen maar probeer hem te bedwingen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

"Oké..." Zeg ik kort en kijk hem weer aan, hij kijkt met een rare blik, volgens mij verzweigd hij iets. "Je kunt alles zeggen." eg ik en leg zonder erg mijn hand op zijn knie.

Ich liebe dich 27.12.23

[Kunnen jullie wat trager? Ik kan niet volgen met mijn langere stukjes]

Gancanagh schreef:
    [Kunnen jullie wat trager? Ik kan niet volgen met mijn langere stukjes]

[Ja hoor, hij is toch even brb zei hij op msn dus je kunt nu rustig lezen. En wijzigen indien nodig.;)]

[ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:06 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Kyle legt zijn hand op Aiden's knie en een gevoel dat ik niet kan benoemen bekruipt me. Het is geweldig dat hij met mensen praat nu maar hij moet niet onvoorzichtig worden, naar mijn weten valt Aiden niet op jongens.
    Ik schraap mijn keel en ga recht staan in de hoop Kyle's aandacht van Aiden af te leiden.
    "Gaan we nog muziek maken of blijven we hier gewoon zitten?" zeg ik terwijl ik mijn voet al voel tikken op een melodie die nog moet komen.

Kyle.

Ik hoor in de achtergrond Irial iets zeggen maar let niet op, ik ben verzonken in mijn gedachten, terwijl ik Aiden nog aankijk. Hij heeft echt een schattig koppie...

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden

Ik sla zijn hand van mijn knie, ''ja! laten we dat doen!'' zeg ik blij. Aan de ene kant vind ik het lullig voor Kyle maar ik vind hem niet leuk, wat lullig is voor hem