• Omdat iemand er net om vroeg in het tattoo-topic:

    Tom goes dubble labret & Bill goes snake-bite -en de teller staat al op 16, lol (nerd)-.






    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 12:18 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, die houden ook niet op xd


    Olive

    Ik denk dat ik liever in de tijd van 2008 blijf hangen als het over deze jongens gaat.
    Ik vind het niet meer mooi. Een tot twee piercings/tattoo's oké, maar dit is een beetje te. :x


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ik denk dat ik liever in de tijd van 2008 blijf hangen als het over deze jongens gaat.
    Ik vind het niet meer mooi. Een tot twee piercings/tattoo's oké, maar dit is een beetje te. :x
    Ik vind opzich tattoo's en piercings wel okay maar als je zo'n smal hertje bent dan valt alles gewoon heel erg op. Dus.. Bills metalface is inderdaad wel een beetje jammer :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Pusheen schreef:
    Ik denk dat ik liever in de tijd van 2008 blijf hangen als het over deze jongens gaat.
    Ik vind het niet meer mooi. Een tot twee piercings/tattoo's oké, maar dit is een beetje te. :x


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind snakebites zo lelijk he, ongeacht de persoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaa dankje !
    Ik vroeg dat hihi, ik vind het niet mooi staan omdat ze van die smalle koppies hebben, vind het bij tom wel mooier dan bij bill :P


    I solemny swear i am up to no good

    Bill is trouwens echt veel veranderd in een niet mooie manier.
    Het was altijd zo'n mooie jongen met zijn leeuwen haar en zie hem nu die tokkie..
    Vieze baardgroei en zn hele hoofd vol, jammer dat mensen zo kunnen doorslaan
    Ohja ik dacht trouwens dat hij best wel veel bezig was met hygiëne? is ook niks meer van te zien.. :X

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 12:42 ]


    I solemny swear i am up to no good

    C18 schreef:
    Ik vind snakebites zo lelijk he, ongeacht de persoon.

    Ze moeten doen wat ze willen, ik blijf toch wel fan, maar vooral bij Bill valt het heel erg op(cat)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hahaha, Bill's geniepige lachje als hij op het einde zegt zo van: Ow.
    Genius.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nitro schreef:
    Bill is trouwens echt veel veranderd in een niet mooie manier.
    Het was altijd zo'n mooie jongen met zijn leeuwen haar en zie hem nu die tokkie..
    Vieze baardgroei en zn hele hoofd vol, jammer dat mensen zo kunnen doorslaan
    Ohja ik dacht trouwens dat hij best wel veel bezig was met hygiëne? is ook niks meer van te zien.. :X
    Hij had smetvrees, tis goed te zien dat hij daar overheen is maar.. idd sjonnie/tokkie all the way. Ik vind het wel heel grappig om te zien hoeveel hij veranderd is :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee ze zijn niet op een leuke manier opgegroeid :')


    -

    Binnenkort zie je Bill's gezicht niet meer onder al dat ijzer.
    2 in je gezicht is nog mooi, zoals Tom.
    Maar meer begint een beetje té te worden dan. Allé, in feite valt dat te zien waar je ze zet eigenlijk.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Hij had smetvrees, tis goed te zien dat hij daar overheen is maar.. idd sjonnie/tokkie all the way. Ik vind het wel heel grappig om te zien hoeveel hij veranderd is :3.

    Ooh dat wist ik niet ! nja wel beter dat hij erover heen is, maar dit gaat ook wel te ver eigenlijk..


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind het niet echt mooi ofzo.


    26 - 02 - '16