• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048

Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden

''Hey'' zeg ik, terwijl ik een zwaai gebaar maak. ''Ik heb besloten om toch bij de Glee-Club te komen, atans als ik nog welkom ben'' zeg ik met een zenuwachtig lachje.

[Ik ben zo terug ff naar de wc]

[Ik ga douchen, morgen schrijf ik verder ;)]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[ okay doei]

[Back]

[Naja niemand zegt meer wat dus ik ga Bye ik ben er morgen ook weer! =D]

Irial

Lachend kijk ik Aiden aan, die voorstelt om toch nog bij de Glee club te mogen.
    "Hier wordt niemand uitgesloten," spreek ik namens iedereen.
    Ik maak een buiging terwijl ik met mijn hand gebaar dat hij mag binnenkomen.
    Ze zullen het nog wel begrijpen, dat het niet erg is een outcast te zijn.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Ik kijk naar Aiden. "Nee niemand word buitengesloten." Zeg ik, en kijk hem aan. Ik probeer nu echt te doen wat Irial zei. Ik kijk naar Irial, ik kijk of hij opmerkt van wat ik zei.

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden
    ''Nou, oké! daar ben ik blij mee''zeg ik. En ik ga zitten. Ik merk dat de zweer ongemakkelijk is in de groep. Al weet ik niet hoe dat komt.

Kyle.

"Er is net van alles gebeurd..." Zeg ik zachtjes en kijk de groep rond. "Waarom rende je eigelijk weg?"

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden

''Eh...ik moest even een luchtje scheppen'' lieg ik. Terwijl ik naar Irial kijk. ''Ik weet niet wat het is, maar als ik naar hem kijk...ik weet het niet....raar.'' Denk ik bij mezelf.

Jessica.

Ik kijk in het spiegeltje in mijn kluisje, ik begin te huilen. Ik wil neit zo een bitch zijn, maar het moet! Mijn reputatie! Anders dan word ik gehaat, gepest of zelfs vernederd... Ik haat mezelf, maar ik kan er niks aan doen. Ik wil gewild zijn!

Ich liebe dich 27.12.23

Kyle.

Ik zie Aiden naar Irial kijken, ik word er een beetje jaloers van. Maar waarom, Aiden kijkt naar Irial niet andersom...
    "Uhm, jij zat toch bij het football team, of verwar ik je met iemand anders?" Vraag ik een beetje dommig.

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden

''Ik denk dat je je vergist, het zijn mijn vrienden, zelf zit ik er niet bij'' vertel ik lachend. Hoezo wil hij dat weten, ineens is hij zo spraakzaam.

[ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 22:51 ]

Kyle.

"Ow, ik dacht het. Want je hangt veel bij ze rond." Ik glimlach even en zoek oogcontact. "Maar iedereen vergist zich wel eens." Zeg ik en lach even, ik maak een gay-handje. Meteen denk ik. Sukkel!

Ich liebe dich 27.12.23