• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aiden

    ''Okay, nou begin maar'' zeg ik. Ik ga zitten en ik wacht tot dat ze begint.

    Lilly
    Ik werd nog rooder maar nam plaats. Ik keek naar de grond. Ik begon te zingen

    [haar stem klinkt ook zo]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 11:41 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Snel loop ik door achter Donna aan. Maar ik zie haar tussen andere Cheerleaders staat.'Hè Brown!' hoor ik achter me. 'Wat is er met je vriendin?' Ik draai me om en kijk in de ogen van Stuart. Stuart is ook een football spelers en nou niet echt mijn beste vriend. 'Niets bijzonders' zeg ik en ik loop door. Stuart achtervolgt me. 'Moet ze terug?' vraagt hij. 'Terug naar wat?' vraag ik fel. 'Naar haar eigen landje.' Zegt Stuart lachend. Het wordt zwart voor mijn ogen en ik haal uit naar Stuart. Ik raak hem met gebalde vuist recht in zijn gezicht. Acher me hoor ik Donna gillen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 11:42 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden


    Ik luister naar haar. Het lied i zo mooi. Idereen kijkt met tranen in zijn ogen. ''Wouw...'' zeg ik verbijstert. En er verlaat een traan mijn oog. Ik ben sprakeloos, terwijl ik geniet van het lied.

    Lilly
    Tijdens het zingen had ik mijn ogen dicht. Tranen ontsnapte en rolde over mijn gezicht. Ik hoorde Aiden wow mompelen. Ik dacht weer aan mijn vriendin die vertrokken was naar Engeland.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [fijn zit nu te tranen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Ik staar naar haar, ik zie dat ze een beetje huilt. Dit lied moet veel indruk op haar hebben. Ik weet in iedergeval zeker dat ze bij GLee-Club mag.

    Lilly
    Toen het liedje klaar was haalde ik diep adem en deed mijn ogen open. Ik zag bij AIden een traan op zijn wang. 'Was het goed genoeg?' vraag ik onzeker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    ''Was het goed?!, het was fantastisch. Ik weet bijna zeker dat ze je bij Glee-Club laten. En niet zo onzeker, het was mooi'' zeg ik met een lachje. En ik knipoog naar haar, om haar gerust te stellen.

    Lilly
    Ik voelde me opgelaten toen Aiden dat zei. Ik liep naar de stoelen en ging in de buurt van Aiden zitten. Hem mocht ik opzich wel. Er zaten wat stoelen tussen ons maar ach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden

    ''Wil er soms nog iemand auditie doen? Want dan kan ik de lerares halen. En gelijk zeggen dat Lilly heel goed geschikt is voor glee-Club'' Die laatste zin zij ik terwijl ik naar haar keek. Ik mag haar wel. Dacht ik bij mezelf.

    Kyle.

    Ik zucht, en doe mijn kluisje dicht, ik was niet naar de toilet gegaan nee. Ik durf het lokaal niet in, na wat er afgelopen jaar was gebeurd ben ik nogal bang voor wat er nu gaat gebeuren enzo... Toch besluit ik naar binnen te gaan. "Sorry dat ik laat ben, ik moest nog even naar het toilet." Lieg ik, maar liegen is niet mijn sterkste vak, en dat kan je ook van mijn gezicht aflezen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik keek naar de grond toen Aiden wat zei over me. Ik hoefde niet in het middelpunt te staan maa rik wou over mijn angsten heen. Een andere jongen kwam binnenen en die loog zichtbaar. Ik speelde wat met mijn blonde haren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [In welke lokaal kom je binnen Kyle? Engels of Glee-Club xD]

    Irial

    Ik kan mijn aandacht er maar moeilijk bijhouden. Met mijn potlood begin ik zacht op mijn bank te tikken.
    Tiktiktiktiktiktik. Ik stamp zo stil mogelijk met mijn voet op de grond.
    Tiktiktiktiktiktik-stamp-tiktiktiktiktiktik-stamp.
    Ik laat mijn vingernagel tegen het raam aanketsen.
    Tiktiktiktiktiktik-stamp-tiktiktiktiktiktik-stamp-TING-Tiktiktiktiktiktik-stamp-tiktiktiktiktiktik-stamp- TING.
    Plots hoor ik de stem van de leerkracht en wanneer ik opkijk zie ik hem staan, wijzend naar de deur. Waarschijnlijk was ik iets minder stil bezig dan ik dacht. Ik raap mijn spullen samen, gooi mijn tas over mijn schouder en loop het lokaal uit. Ik denk erover alvast naar huis te gaan tot ik gezang uit het Glee lokaal hoor komen. Ik wacht aan de deur tot het geluid afsterft en dan ga ik binnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.