• Ik zat toe net een stuk van het laatste hoofdstuk van The war of Quizlet te schrijven en vond het eigenlijk jammer dat dat het laatste hoofdstuk was. Ergens had ik er spijt van dat ik hem niet langer had gemaakt omdat ik het gewoon heel leuk vind om echte gebeurtenissen hier op Q in mijn verhaal te verwerken. Maar aangezien ik een heel andere kijk op Q heb gekregen zou ik dus nooit meer zo'n verhaal dat kunnnen maken. Voor de mensen die niet weten wat The war of Quizlet is. Het is een verhaal van mij waar er een soort oorlog is tussen de users en de mods.
    Maar ik zat Degrassi: the next generation. te kijken en ik kreeg een idee. Om Quizlet op een soort school af te laten spelen.
    Dus nu is mijn vraag. Willen jullie er in voor komen?
    Zo ja, zeg dan je naam en bij welk "groepje" je ongeveer hoort. (nerds, bitches, noem maar op.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 23:30 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zet mij maar bij iets :'D
    Idunno verzin maar ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn roepnaam is sinds gister Juliet of makkelijker gezegdt Jules(dankzij wat geplaag van me vrienden)
    Jules the musical emo.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik wil ook wel meedoen?
    Geen idee hoor.


    Owl you need is love.

    Doe mij er ook bij (A)
    MyAnn, (ik vind mijn nederlandse naam * in een verhaal) de hardcore rockchick (A) of gothic.. whatever you like..
    als je wil mag je van me een bitch maken, of een stil iemand, kies maar..
    xx


    waarschuw je ff als je begint?? (A)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:22 ]


    you make everything seem so possible <3

    Ik wil er wel in voorkomen, als Exchange student :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Oeh, gaaf! Ik wilde eerst zeggen: 'ZET ME BIJ DE BITCHES!' maar omdat er al aardig wat bitches zijn... Ah scew it, maak mij ook maar een bitch :3
    Da's niet waarheidsgericht, omdat ik heus niet zo'n bitch op het forum ben... maak me dan maar lief x'D
    Ik heet Jip, btw.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:30 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik meld me :3

    Lisette hoort bij de muziekmakers (zangers/bandmembers):3

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:26 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Voeg mij ook maar toe :3

    Ik weet niet of 't slim is, maar jij mag bepalen wat ik ben

    it better be good... or else (duivel)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik wil ook wel. (:
    Zet Nele maar bij de nerds :X
    Meld als het begint?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ooh dat is een vet leuk idee! Uhm ik wil wel mee doen, maar ik ben niet echt vaak meer online. Ik hoorde voordat jij op Quizlet zat bij het populaire groepje en nu niet echt meer. Nu ben ik gewoon degene die veel van All Time Low houdt en domme mensen belachelijk maakt. (cat)
    Oohja m'n naam is Renée.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:30 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een leuk idee (: Voor mezelf (Jelena) zou ik zeggen dat ik niet zo'n opvallend persoon ben, maar absoluut geen meeloper. Je ziet maar waar dat thuishoort.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh btw, verkeerd begrepen.
    Is er een groepje mensen die verkeerd begrepen worden? Zoiets als Glee maar dan zonder dat gezing en al die heisa :P?


    Life is hard and then we die

    Hmm, ik doe ook wel mee, voor de verandering (:
    Ik heet Rebecca&ehh, ik ben redelijk raar, maar rustig. Oh, en ik vind altijd heel snel een jongen erg knap. ;p

    Oh, zou je 't willen melden als je begint?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:32 ]


    Opgeven is geen optie.

    Ja bitches of lieve mensen zou ik wel willen ^^


    Some angels have no wings.

    Hustlers schreef:
    Ooh dat is een vet leuk idee! Uhm ik wil wel mee doen, maar ik ben niet echt vaak meer online. Ik hoorde voordat jij op Quizlet zat bij het populaire groepje en nu niet echt meer. Nu ben ik gewoon degene die veel van All Time Low houdt en domme mensen belachelijk maakt. (cat)
    Oohja m'n naam is Renée.


    Ik ken jou toch.


    "Ignite, my love. Ignite."