• Ik zat toe net een stuk van het laatste hoofdstuk van The war of Quizlet te schrijven en vond het eigenlijk jammer dat dat het laatste hoofdstuk was. Ergens had ik er spijt van dat ik hem niet langer had gemaakt omdat ik het gewoon heel leuk vind om echte gebeurtenissen hier op Q in mijn verhaal te verwerken. Maar aangezien ik een heel andere kijk op Q heb gekregen zou ik dus nooit meer zo'n verhaal dat kunnnen maken. Voor de mensen die niet weten wat The war of Quizlet is. Het is een verhaal van mij waar er een soort oorlog is tussen de users en de mods.
    Maar ik zat Degrassi: the next generation. te kijken en ik kreeg een idee. Om Quizlet op een soort school af te laten spelen.
    Dus nu is mijn vraag. Willen jullie er in voor komen?
    Zo ja, zeg dan je naam en bij welk "groepje" je ongeveer hoort. (nerds, bitches, noem maar op.)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 23:30 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chemist schreef:
    (...)

    Annick, wat wil je dan? Wil je een knuffel? Oké, ik vraag het niet eens, ik doe het wel.
    Oke. Mooi. Puh.
    (bloos)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oke. Mooi. Puh.
    (bloos)


    Kijk, ik wil je ook wel een dikke lebbertongzoen geven, maar dan wordt Chris weer jaloers D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!