• Ik zat toe net een stuk van het laatste hoofdstuk van The war of Quizlet te schrijven en vond het eigenlijk jammer dat dat het laatste hoofdstuk was. Ergens had ik er spijt van dat ik hem niet langer had gemaakt omdat ik het gewoon heel leuk vind om echte gebeurtenissen hier op Q in mijn verhaal te verwerken. Maar aangezien ik een heel andere kijk op Q heb gekregen zou ik dus nooit meer zo'n verhaal dat kunnnen maken. Voor de mensen die niet weten wat The war of Quizlet is. Het is een verhaal van mij waar er een soort oorlog is tussen de users en de mods.
    Maar ik zat Degrassi: the next generation. te kijken en ik kreeg een idee. Om Quizlet op een soort school af te laten spelen.
    Dus nu is mijn vraag. Willen jullie er in voor komen?
    Zo ja, zeg dan je naam en bij welk "groepje" je ongeveer hoort. (nerds, bitches, noem maar op.)

[ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 23:30 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Misha.
    En gewoon bij de sociale meisjes die geen bitches zijn.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Ridder schreef:
    (...)

Ik ken jou toch.

Ooh shit nu kom ik zeker bij de bitches hè ): hahaha Naja ik dacht ik zet er voor de zekerheid maar wat bij je weet het maar nooit.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Rebecca, bij de... ehh... nerds :Y)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Louisaaa schreef:
    Ja bitches of lieve mensen zou ik wel willen ^^
    Zullen wij stiekem een lesbisch koppel spelen? (wbw)

Life is hard and then we die

Chemist schreef:

Nee, ik wil met jou twincest zusje-en-broertje zijn! :'D

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Genius schreef:
    Lol ik hoor bij de allerliefsten natuurlijk :3

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Larten schreef:
    (...)
    Nee, ik wil met jou twincest zusje-en-broertje zijn! :'D

Oh ja! Chris en ik zijn de olijke tweeling.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Chemist schreef:
    Ben jij dan mijn secret admirer?

Daniel, een gestoorde gast.

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

PUKKELxDING schreef:
    (...)Ben jij dan mijn secret admirer?

Ja, maar ik ga al wel met Chris. Twincest :D.

Chemist schreef:
    (...)

Oh ja! Chris en ik zijn de olijke tweeling.

Die aan twincest doen. :9~

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Oew doe mij maar ;D. Doe mij maar soort gelijk wat die Nina Dobrev allemaal is XD -ik vind haar kindje daar zo schattig hea ;D-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Larten schreef:
    (...)
    Die aan twincest doen. :9~[/10]

Jaaaah!

Chemist schreef:
    (...)

Ja, maar ik ga al wel met Chris. Twincest :D.
    (no_chears) Beetje jammer dit.

Ghehehe.

PUKKELxDING schreef:
    (...)(no_chears) Beetje jammer dit.

Ghehehe.

Annick, wat wil je dan? Wil je een knuffel? Oké, ik vraag het niet eens, ik doe het wel.