• Ik probeer hier niet beledigend over te komen ofzo, maar serieus, ik word sommigen hier op het forum écht spuugzat. Altijd maar tegen bepaalde personen ingaan, wat ze ook zeggen, goedschiks of kwaadschiks.
    /GetaLife

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 18:05 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vond ik ook al.


    I live for the applause, you will die for it.

    mee eens


    i have a busy life

    Ik wil nooit meedoen met die discussie's enzo, maar mijn enige verklaring is dit > pubertijd :'D.
    Excuse me if i'm wrong n_n.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nah als ze het graag doen, laat ze doen. Jij bepaalt hun leven//de site niet hoor.
    Trouwens, ik vind dit topic best hypocriet & als het jullie niet aanstaat, ga dan van de site af?
    Het is niet alsof ''jullie'' dit hele ding beheren. Het is ook een forum hé, mensen mogen hun mening geven en zeggen wat ze willen. Daar moeten jullie niet over klagen. En ja, jullie mogen ook zeggen wat je willen. Maar negeer het gewoon en laat hun plezier hebben dan.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 18:10 ]


    i hate everyone

    Kikkeli schreef:
    Vond ik ook al.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zit niet vaak meer op quizlet maar ik geloof je best (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Bedankt.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Agree. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 18:08 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    soms krijg ik een ruzie mee, en doe ik mee, maar dat zijn niet echt ruzies maar meningsverschillen..
    Met wie heb je ruzie ? O;


    Me so good.

    Ik word gek van alle topics over users die gek worden van andere users,mods, enz.
    Maarja, hun leven, ze doen wat ze willen doen, daar kan iemand anders weinig aan veranderen, denk ik.


    Opgeven is geen optie.

    De laatste zin snap ik niet, maar verder ben ik het wel met je eens.


    effort never betrays you

    Kikkeli schreef:
    Vond ik ook al.


    Hope goes lost but never dies.

    ben met je eens.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    January schreef:
    De laatste zin snap ik niet, maar verder ben ik het wel met je eens.
    Sommige users vinden iemand irritant, en ze gaan in op élke reactie die hun hebben. Dus ookal zeggen ze wat goeds of iets kleins, hebben ze er nog wat over te zeuren -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    270311 schreef:
    Ik word gek van alle topics over users die gek worden van andere users,mods, enz.
    Maarja, hun leven, ze doen wat ze willen doen, daar kan iemand anders weinig aan veranderen, denk ik.

    Agree


    i hate everyone