• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher)
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse) misschien
    x Nele (Flemish)
    x Goedele (Maelig)
    x Sarita (Ridder) misschien
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) misschien
    x Erica (Scandal) misschien
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Lovingly)
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Zaynatic) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:12 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Maelig schreef:
    Hoezo zitten er vrijdagen tussen de mogelijke data's?
    Hebben jullie dan geen school? ö

    Na school. (: Maar het zal waarschijnlijk geen vrijdag zijn. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Even voor de duidelijk, ik ben Lisa (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bojangles schreef:
    (...)
    Na school. (: Maar het zal waarschijnlijk geen vrijdag zijn. (:


    Ja, maar dan geraak ik er nooit meer op tijd. ;o

    Ooh, ik heb nu de 28e niet aangeduid, maar als dat uiteindelijk de enige mogelijke datum is, dan kan k nog wel is overwegen om mijn scouts daarvoor af te bellen... (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zie net dat 11 februari net de eerste zaterdag van mijn stageperiode is, dus dan liever niet :$


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Negligible schreef:
    Even voor de duidelijk, ik ben Lisa (:

    Haha, hoe heet je nu? Want ik kan niet meer volgen, hahahah. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    11 februari kan ik net niet =(
    Ik kan wel maar het zou beter zijn van niet want dan heb ik net mijn eerste van 3 weken stage achter de rug en moet ik waarschijnlijk vanalles voorbereiden voor de volgende weken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maelig schreef:
    (...)

    Ja, maar dan geraak ik er nooit meer op tijd. ;o

    Ooh, ik heb nu de 28e niet aangeduid, maar als dat uiteindelijk de enige mogelijke datum is, dan kan k nog wel is overwegen om mijn scouts daarvoor af te bellen... (;

    Oké, zullen we rekening mee houden, maar aangezien Lisa dan ook al niet kan, zal het waarschijnlijk niet meer de 28ste zijn. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gancanagh schreef:
    11 februari kan ik net niet =(
    Ik kan wel maar het zou beter zijn van niet want dan heb ik net mijn eerste van 3 weken stage achter de rug en moet ik waarschijnlijk vanalles voorbereiden voor de volgende weken.

    Oh, dat suckt wel, aangezien de meesten dan wel al kunnen.... )':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Tot nu toe zijn 4 en 11 februari het meest aangeduid. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aquila schreef:
    Ik zou wel willen, maar ik vrees niet dat ik mag. Het is niet voor te zeggen dicht :Y) Twee provincies verder... But I can try (:


    als Nele gaat, ga ik misschien ook komen

    Nelyx schreef:
    (...)

    als Nele gaat, ga ik misschien ook komen

    Oh, super! Mag ik je als 'misschien' op de lijst zetten?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    doe mij maar op de misschien lijst.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nelyx schreef:
    (...)

    als Nele gaat, ga ik misschien ook komen


    + Nele, jij kan toch niet of 4 februari dan is het schoolgala

    abo vergeten te nemen

    Bojangles schreef:
    (...)
    Oh, super! Mag ik je als 'misschien' op de lijst zetten?


    ja doe maar, ik zal dan waarschijnlijk ook met haar mee komen, want we wonen bijna naast elkaar

    IK WIL OOK, maar mijn ouders laten met nooit naar Antwerpen gaan ben ik bang. Ik zou het er wel met hun over hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."