• Dus.... Aangezien ik al eeuwen wacht tot iemand een meeting wilt organiseren in Antwerpen, zal ik er zelf maar één organiseren! :Y)

    Waar spreken we af? Antwerpen Centraal station, aan de Starbucks?

    Wanneer? 11 februari

    Hoe laat? rond een uur of 2?

    Wat gaan we doen? Gewoon wat rondlopen in de stad? Meer voorstellen zijn natuurlijk ook welkom.

    Wie komt er?
    x Kato (Gallagher)
    x Lisa (Negligible) misschien
    x Kim (Maitresse) misschien
    x Nele (Flemish)
    x Goedele (Maelig)
    x Sarita (Ridder) misschien
    x Elise (Gancanagh) misschien
    x Bo (Lynnx) misschien
    x Erica (Scandal) misschien
    x Yoni (1994) misschien
    x Evelien (Lovingly)
    x Glenn (Smugness)
    x Ellen (Zaynatic) misschien
    x Nicky (Orchideous) misschien

    als je komt, raad ik je aan abo te nemen op dit topic.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:12 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zal ik alvast enkele data zeggen, zeggen jullie maar wie kan en wie niet. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    (...)
    YOU SHOULD TRYYYYY. (:


    I'll try. (Om om 10h45 in Antwerpen Centraal te zijn moet ik om... 7h30 opstaan HAHA, trein om 9h20 in Brugge) Beetje ver, niet? (: Dus leg maar vast, ik zal zien of het past.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 20:51 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Ik zou wel willen, maar ik vrees niet dat ik mag. Het is niet voor te zeggen dicht :Y) Twee provincies verder... But I can try (:


    Ik woon ook twee provincies verder..
    En de weg daar is niet zo moeilijk te vinden hoor


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aquila schreef:
    (...)

    I'll try. (Om om 10h45 in Antwerpen Centraal te zijn moet ik om... 7h30 opstaan HAHA, trein om 9h20 in Brugge) Beetje ver, niet? (: Dus leg maar vast, ik zal zien of het past.

    Het hoeft niet per se in de voormiddag te zijn. :Y) Het kan bijvoorbeeld ook om 13h zijn of zo (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aquila schreef:
    (...)

    I'll try. (Om om 10h45 in Antwerpen Centraal te zijn moet ik om... 7h30 opstaan HAHA, trein om 9h20 in Brugge) Beetje ver, niet? (: Dus leg maar vast, ik zal zien of het past.


    Als je wil kunnen wij samen de trein nemen? Als we beiden gaan natuurlijk (:
    Ik ben van roeselare, dus ik kan daar in dezelfde trein als waar jij op zit..
    En ik moet ook zo vroeg opstaan dan hoor :p Dat hebben we er allemaal voor over! Haha


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Ik woon ook twee provincies verder..
    En de weg daar is niet zo moeilijk te vinden hoor

    Inderdaad. :Y) En anders doe je maar beroep op de gastvrijheid van de Antwerpenaars!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    (...)
    Inderdaad. :Y) En anders doe je maar beroep op de gastvrijheid van de Antwerpenaars!


    Zou cool zijn, ik hou van jullie accent (: en de winkels zijn veel toffer dan in Roeselare of Brugge! (Ik woon in Waardamme, tussen Brugge en Torhout dusja...) Hé, ja, idd, ik wist dat er iemand in roeselare woonde (katjes) maar niet dat het jij was, COOOOOL. Wij gaan eens een meeting doen in Roeselare of Brugge, niet? (:
    Ja, nu wil ik nog meer aan die meeting meedoen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    (...)

    Zou cool zijn, ik hou van jullie accent (: en de winkels zijn veel toffer dan in Roeselare of Brugge! (Ik woon in Waardamme, tussen Brugge en Torhout dusja...) Hé, ja, idd, ik wist dat er iemand in roeselare woonde (katjes) maar niet dat het jij was, COOOOOL. Wij gaan eens een meeting doen in Roeselare of Brugge, niet? (:
    Ja, nu wil ik nog meer aan die meeting meedoen.

    Jammer voor jou, ik ga geen Antwerps praten, maar Oost-Vlaams/Gents! :Y) Ik woon nog maar een 4,5 jaar in Antwerpen, maar praat nog steeds hetzelfde. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    HUP HUP HUP WIE WILT ER NOG OP DE LIJST?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aquila schreef:
    (...)

    Zou cool zijn, ik hou van jullie accent (: en de winkels zijn veel toffer dan in Roeselare of Brugge! (Ik woon in Waardamme, tussen Brugge en Torhout dusja...) Hé, ja, idd, ik wist dat er iemand in roeselare woonde (katjes) maar niet dat het jij was, COOOOOL. Wij gaan eens een meeting doen in Roeselare of Brugge, niet? (:
    Ja, nu wil ik nog meer aan die meeting meedoen.

    De winkels zijn inderdaad veel toffer! De winkelstraat is ook gewoon dubbel of driedubbel zo lang..
    Dat vind ik een goed idee!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bojangles schreef:
    (...)
    De datum hangt af van wie er allemaal komt, heb jij misschien een voorstel? (:


    Edit: Euhm, 5 februari? (krul)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 21:04 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    (...)

    Wel, euh. Liefst geen zondagen, tenzij het de eerste zondag van de maand is, want anders heb ik scouts, haha. :Y)

    Ik heb ook scouts, dus dat gaat ook niet. (: Kijk bij 'Wanneer?', ik heb enkele data voorgesteld. (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bojangles schreef:
    (...)
    Ik heb ook scouts, dus dat gaat ook niet. (: Kijk bij 'Wanneer?', ik heb enkele data voorgesteld. (':


    Oooh, ik zal de lijst eens uitpluizen, haha. :Y)
    De 21e zou ik op zich waarschijnlijk wel kunnen, maar misschien moet ik dan iets eerder naar huis. =/
    De 28e kan ik niet.
    De 4e kan ik wel. :Y)
    De 11e kan ik ook. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    11 februari!
    Ik heb nog examens tot 2 februari en mijn vriend heeft onmiddellijk daarna een weekend geregeld voor ons twee. Dus 5 februari kan ik niet D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als voorlopige datum 11 februari nemen, dus?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."